Pagina 47 van 55 EersteEerste ... 37434445464748495051 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 921 t/m 940 van 1087
    Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    Van mij mag die Q dance weg , hoort niet bij de rest en zoals ervoor gezegd is , op Bassleader of The Qontinent is er ook geen tent met I love the 90's of weet ik wa...
    De taglines van beide festivals zijn dan ook "festivals dedicated to the harder styles' dus lijkt het me meer dan logisch dat er enkel Harderstyles aanwezig zijn (Hardtechno, Hardtrance, Jump, Hardstyle en Hardcore). Tomorrowland staat symbool voor een dancefestival waar van mij alle stijlen vertegenwoordigd mogen worden . Een beetje ruimdenkend zijn kan ook geen kwaad .

De Q-Dance stage zal nooit verdwijnen mede door dat Q-Dance een onderdeel is van ID&T. Ook zijn de hardere stijlen al langer vertegenwoordigd op Mysteryland (tegenhanger Tomorrowland) dan Electro oa. .

Ik was ook met volk mee dat niet echt naar Hardstyle luistert maar ze hebben zich ook geamuseerd . Net zoals ik mij aan de andere stages ook super heb geamuseerd. Op naar het volgende festival denk ik dan !
    FIRST YOU BUY IT, THEN YOU TUNE IT, THEN YOU RACE IT, THEN YOU RACE IT EVEN HARDER

YOU ARE WHAT YOU RACE

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Hehe alé, de typische Vlaamse klaagzang is ook weer bezig: Constant klagen dat een festival véél te duur was en dat er véél te lange wachtrijen waren. Ge zit op een festival waar 60.000 man is. Dan hebt ge nu eenmaal lange wachtrijen, daar kan de organisatie ook niet veel aan doen.. En de drank/eetprijzen?! Indien ge anders enkel in een jeugdhuis ofzo komt, dan zult ge idd wel verschieten van die prijzen. Maar iemand die gewend is van naar grote events of festivals te gaan, die weet ook wel dat dit nu eenmaal de gangbare prijzen zijn op zulke events. Die duizenden medewerkers daar, die werken daar ook niet zomaar gratis he

Kijk dus eens beter naar de positieve kanten: Schitterende decors, tientallen top-dj's, organisatie die imo wél goed verzorgd is (op basis van mijn ervaring de voorbije edities, en naar wat ik gehoord heb van kameraden over dit weekend..).

En neen ik zit niet in de organisatie ofzo, maar ik krijg er gewoon iets van dat wij Vlamingen telkens zoveel kritiek geven terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. En dat geldt nu niet zozeer enkel voor Tomorrowland, maar dat is gewoon iets wat ge telkens ziet terugkomen bij elk groot festival, concert, event,...

Wie niet tegen die lange wachtrijen of hogere drankprijzen kan, die moet gewoon niet meer naar zo'n massa-evenementen gaan en gewoon thuis naar de plaatselijke fuifkes gaan. Wees beter eens trots op die festivals die wij hier in ons Belgenlandje hebben, want Rock Werchter, Tomorrowland, ILT,... daar is men in het buitenland best wel jaloers op terwijl wij het constant zitten af te kraken omdat het veel te 'duur' en 'druk' zou zijn..

Bon, tot zover m'n ei

Spijtig dat Robust hier The Master of Festivals is en wij allemaal noobs , en Robust , gij maar 20 euro bonnekes opgdn ? kzou zegge 50 enkel aan food, no offence
    Laatst gewijzigd door [SMURF]Lolsmurf; 27 juli 2009 om 18:45

Member CryTeX's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Vergeleken met vorig jaar was die camping echt rotslecht, wrm deden ze geen 2campingplaatsen zoals vorig jaar? Vrijdagavond zo'n bijna 2uur mogen wachten om binnen te graken in de camping tjeezes, nog nooit meegemaakt. Dan eenmaal op de camping moet ge wachten aan het koordje =/. Was echt balen, dan ja tentje geplaast enzo maar we moesten nog extra gerief gaan halen, terug door die inmensne wachtrij die zoiezo ook de uitgang was. Amai twas echt een ferme tegenvaller. Dan de zaterdag voor naar festival te gaan, met de bus ging niet want tzat daar precies vast vant verkeer. Komen daar toe voor da bandje weer zo'n 45min mogen wachten, dan weer door de wachtrij om u bandje te laten aanspannen, ook zo kut organiseert wrm deden ze het niet zoals vorig jaar?. Ticket geevn onmiddelijk bandje toeknijpen en hup maar nee =/. Maar tfestival heeft veel goe gemaakt, zaterdag ferm geamuseerd op de mainstage, ghoststyle was ook vet. Zondag was wel minder kvoelde mij nie zo goed, maar toch nog beste gemaakt.

Pro:

- Mainstage was echt vet, zoiezo de muziek ook
    - Ghoststyle was ook ferm goe
    - Uitgang festival en pendelbussen ging zeer vlot chapeau
    - Fruitkraampje ^^
    - Sfeer, zoals tunnel of love oa mainstage zoiets ziet ge niveel.
    - Zondag echt veel bokkertjes gezien amai keer goe gelachen met sommige

Congs:

- Parking wtf 10€ niets van controle
    - Camping zoiezo, nog nooit zo'n kutorganisatie meegemaakt
    - Veel te duur, te weinig afwisseling eten
    - Barmensen die niet kosten tappen

Da ist een beetje, ktwijfel wel om volgend jaar nog camping te doen, maar zoiezo T-land heeft meer weer meer overtroffen dan vorig jaar.

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Voor mensen die degelijk lang op Q Stage hebben gestaan, hebt gelle echt zoveel van dat vechten etc gezien? Want ik stond er in totaal iet van een 5 tal uur en heb om eerlijk te zijn niks gezien.

Ok, wa kale Hollanders die stijf stonden van de bollen . Maar naast gemaan hard hakken deden die niemand iets kwaad ofzo

Banned
    iTrader
    0
    Veel mensen hebben persies ook moeten aanschuiven aan de ingang , ik ben langs man gegaan en heb er 5 min moeten wachten voor bandjes te krijgen en dan vlot naar binnen... (ingang was imo groot genoeg). Ben wle niet langs de andere ingangen geweest...

Ben niet op die Q-dance geweest , het lawaai tot bij de Café d anvers plek was al meer dan ergerlijk genoeg...

Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @CryTex: Te weinig afwisseling in eten? WTF?

BBQ, Pasta, Pizza, Frieten, Hamburges, Hotdog, Fruit, Groenten,... Wat wil je meer?

Approved 9-lifer maximvdb's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Heb mij rot geamuseerd op T-land. Overal geweest maar toch het meeste op Q-dance Maar zoals al gezegd:" sommige mensen zijn hopeloos om te tappen!"

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    @CryTex: Te weinig afwisseling in eten? WTF?

BBQ, Pasta, Pizza, Frieten, Hamburges, Hotdog, Fruit, Groenten,... Wat wil je meer?
    Pure stront in een bakske voor 10 euro om dan te kunne klagen dat het eten naar kak smaakte en overdreven duur was, denk ik

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0

Spijtig dat Robust hier The Master of Festivals is en wij allemaal noobs , en Robust , gij maar 20 euro bonnekes opgdn ? kzou zegge 50 enkel aan food, no offence
    Er zijn nog steeds veel goede punten aan het festival, maar beginnen roepen tegen mensen die uit ervaring ook minpunten opnoemen is nogal debiel imo.
    Zeker omdat sommige van die minpunten echt wel terecht zijn, als ze het vorig jaar goedkoper konden, waarom dan dit jaar niet? Ok het was weer wat grootser en mooier, maar er was dan ook wel 40.000 man meer...

En ik ben er redelijk zeker van hoeveel bonnen ik heb opgedaan hoor Ik kon gerust meer eten natuurlijk, maar met zo prijzen eet ik wel eens een dagje net iets minder. Daarnaast moest ik nog rijden, dus niet echt veel nut om mij de laatste uren zat te drinken.

Over heel dat Q-Stage gedoe, alsof degene die voor de andere podia gaan; daar veel last van hadden, buiten dat je bij CdA wel de Q muziek kon horen op stille moment. :/
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member CryTeX's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Pure stront in een bakske voor 10 euro om dan te kunne klagen dat het eten naar kak smaakte en overdreven duur was, denk ik
    Yup zoiets echt veel te duur voor wat het was.. kdenk daze daar nog beetje geld hebben opgeschept.

Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Natuurlijk was het eten niet super lekker zoals in een restaurant ofzo. Maar je moet ook niet meer verwachten voor zo een festival. Ze moeten daar 60 000 man ofzo constant voorzien van eten. Dan vind ik het nog allemaal best goed geregeld. Je kreeg wel weinig voor het geld, maar dat neem ik er dan bij.

Member ChrisRiley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fok hier wordt wa afgezaagd. Blijf volgend jaar es allemaal thuis zodat ik meer plaats heb om danspaskes te doen.

Member Config's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ^ true that.

Member wasley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Mijn conclusie is:
    Camping krijgt ge mij niet meer naar toe.
    Festival blijft fantastisch en elk jaar overtreft het vorige, ookal was er redelijk veel (soms marginaal) volk.
    Vip is het niet waard. Enkel goed om snel aan drinken te geraken.
    Organisatie mocht beter. Veel beter.
    Ben het hier volledig mee eens alleen dat van de VIP kan ik niet weten, camping was inderdaad slechtst geregelde wat ik ooit gezien heb. Niet echt door controle dat we zolang hebben moeten wachten
    festival was heel goed met Moby als hoogtepunt!

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Natuurlijk was het eten niet super lekker zoals in een restaurant ofzo. Maar je moet ook niet meer verwachten voor zo een festival. Ze moeten daar 60 000 man ofzo constant voorzien van eten. Dan vind ik het nog allemaal best goed geregeld. Je kreeg wel weinig voor het geld, maar dat neem ik er dan bij.
    was sarcastisch hé man , er was idd genoeg afwisseling , eten was echt heel goed , zag er lekker uit , proper enal dus geen comments , het was ook te duur , maar heb je altijd op grote evenementen , zelfs op de sinksenfoor...

Er zijn nu eenmaal teveel mensen die met niets content zijn , want ge kon egt gemakkelijk buiten het domein en dichtbij gaan eten

Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    Voor mensen die degelijk lang op Q Stage hebben gestaan, hebt gelle echt zoveel van dat vechten etc gezien? Want ik stond er in totaal iet van een 5 tal uur en heb om eerlijk te zijn niks gezien.

Ok, wa kale Hollanders die stijf stonden van de bollen . Maar naast gemaan hard hakken deden die niemand iets kwaad ofzo
    same, maar blijkbaar hebben de gasten die daar ff 10 minuten gepasseerd zijn, 10 tallen gevechten gezien, wij zullen die 10 minuten er net niet geweest zijn

Banned
    iTrader
    0
    haha , kheb nix gevechten gezien eigenlijk waar ik van verschoot , enkel een man met bloedneus en 10 security gaste errond en iemand die uit de VIP werd gestampt omdat hij geen vip bandje had , en met gestampt bedoel ik letterlijk vastgepakt , op de grond gegooid , op zijn kop gaan zitten , fouilleren en dan hardhandig met 5 man hem wegdragen...

Q-dance vond ik storend omdat het te luid was en imo niet thuishoort op tl , eigen mening

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Dresscode tomorrowland:

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heeft iemand die GIGANTISCH gespierde zwarte kerel gezien? Zijn armen waren minstens even groot als mijn bovenbenen, en mijn benen zijn dan nog best getraind

Banned
    iTrader
    0
    Kinderfoto van MacZoid

http://the5thdimension.files.wordpre...etard-baby.jpg

en nope kheb die grote zwarte meneer ni gezien , die 'portiers' bij versuz vond ik al indrukwekkend genoeg

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten