Pagina 46 van 55 EersteEerste ... 36424344454647484950 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 920 van 1087
    Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    En parking wth, twas misschien ff stappen (iets van een kwartierke) maar is da zo een ramp ? Wij stonden op da industrie terrein daar, 6 euro vond ik nog schappelijk
    same, opt gemakske geparkeerd daar, rustig naar de wei gestapt, achteraf rustig terug gestapt en zonder file of opstopping naar huis gereden. Was perfect imo ...

Approved 9-lifer Groopy's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    En parking wth, twas misschien ff stappen (iets van een kwartierke) maar is da zo een ramp ? Wij stonden op da industrie terrein daar, 6 euro vond ik nog schappelijk
    Dat vind ik dan wel schandalig ze. Kheb er de 1ste dag ook gestaan. Moet ge € 6,00 betalen om op een industrieterrein te staan, 15-20 minuten vd weide
    Mocht het nu een parking naast de schorre geweest zijn dan vond ik het nog kunnen.

Kheb me de 2de dag net buiten het centrum gezet op de parkeerstroken. Stond ik nog dichter en er was parkeerplek in overvloed. Dat weet ik dan ook weer voor volgend jaar!

Banned
    iTrader
    0
    Ja ge kunt idd beter parkeren op parkings die niet van de organisatie zijn , of gwn met de bus komen of taxi of u laten brengen/afhalen...

Wat ik ook niet begrijp is dat mensen mega dicht willen staan , en niet wandelen of pendelbus pakken , maar daarvoor dan niet willen betalen , als ge een busfobie hebt en ge wandelt ni graag , pak dan VIP parking en betaal u blauw...

De regel is nog steeds , hoe meer ge betaalt , hoe meer diensten enzo ge krijgt voor u geld( oké hier is het duur maarja das omdat er in boom gewoon niet genoeg plaats is voor 100 000 man....

Banned
    iTrader
    97 (100%)
    Weblogs
    2
    VIP komt wel goedkoper uit denk ik dan een gewone kaart.

Member Decade's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Precies spijtig dat "Dada Life" niet op zondag was.

YouTube - Tomorrowland Mainstage Dada Life July, 25 2009 Lijkt wel Retro

Banned
    iTrader
    97 (100%)
    Weblogs
    2
    Kvond die wel goed ^^

Banned
    iTrader
    0
    Dada life was idd wel bangelijk...

Als ze hem ook op zondag hadden laten komen , had ik mss enkel zondag gekomen , zondag vond ik toch wel de betere dag

Solveig vond ik maar wat zwakjes

Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zat aan de kassa. Er was iemand die 180 euro in mijn handen duwde voor bonnekes. Die was precies alleen met zijn vriendin :o

En heeft iemand mij misschien gezien? Zaterdag moest ik de bandjes toeknijpen aan de ingang. (mainstage-kant ingang)

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mijn bandje is dichtgeknepen door een knappe griet dus nee ik heb u niet gezien of opgemerkt

Member Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hehe alé, de typische Vlaamse klaagzang is ook weer bezig: Constant klagen dat een festival véél te duur was en dat er véél te lange wachtrijen waren. Ge zit op een festival waar 60.000 man is. Dan hebt ge nu eenmaal lange wachtrijen, daar kan de organisatie ook niet veel aan doen.. En de drank/eetprijzen?! Indien ge anders enkel in een jeugdhuis ofzo komt, dan zult ge idd wel verschieten van die prijzen. Maar iemand die gewend is van naar grote events of festivals te gaan, die weet ook wel dat dit nu eenmaal de gangbare prijzen zijn op zulke events. Die duizenden medewerkers daar, die werken daar ook niet zomaar gratis he

Kijk dus eens beter naar de positieve kanten: Schitterende decors, tientallen top-dj's, organisatie die imo wél goed verzorgd is (op basis van mijn ervaring de voorbije edities, en naar wat ik gehoord heb van kameraden over dit weekend..).

En neen ik zit niet in de organisatie ofzo, maar ik krijg er gewoon iets van dat wij Vlamingen telkens zoveel kritiek geven terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. En dat geldt nu niet zozeer enkel voor Tomorrowland, maar dat is gewoon iets wat ge telkens ziet terugkomen bij elk groot festival, concert, event,...

Wie niet tegen die lange wachtrijen of hogere drankprijzen kan, die moet gewoon niet meer naar zo'n massa-evenementen gaan en gewoon thuis naar de plaatselijke fuifkes gaan. Wees beter eens trots op die festivals die wij hier in ons Belgenlandje hebben, want Rock Werchter, Tomorrowland, ILT,... daar is men in het buitenland best wel jaloers op terwijl wij het constant zitten af te kraken omdat het veel te 'duur' en 'druk' zou zijn..

Bon, tot zover m'n ei

Approved 9-lifer Sprits's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Waarom zou men geen Q stage mogen zetten op TL? Tl is dacht ik voor elektronische muziek...

+/- alle andere stijlen hadden hun stages, Q stage was een succes.

Al dat gedoe van Harder styles = Marginalen, vechters en weetk veel wat...

Vind dat maar dikke zever sorry
    laat ze zeveren... Q stage was idd zalig goe.

Kvin het gewoon zielig da mensen al verwijten smijten naar andere mensen puur op basis van hun muziekstijl

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Ik zat aan de kassa. Er was iemand die 180 euro in mijn handen duwde voor bonnekes. Die was precies alleen met zijn vriendin :o

En heeft iemand mij misschien gezien? Zaterdag moest ik de bandjes toeknijpen aan de ingang. (mainstage-kant ingang)
    Heb ook 100 euro bonnekes gekocht. Allemaal op, easy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spectre Bekijk bericht
    VIP komt wel goedkoper uit denk ik dan een gewone kaart.
    Hoeda?

Member Decade's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nibbler.be Bekijk bericht
    laat ze zeveren... Q stage was idd zalig goe.

Kvin het gewoon zielig da mensen al verwijten smijten naar andere mensen puur op basis van hun muziekstijl
    Idd, dat en hetgeen ik elke keer zie.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Hehe alé, de typische Vlaamse klaagzang is ook weer bezig: Constant klagen dat een festival véél te duur was en dat er véél te lange wachtrijen waren. Ge zit op een festival waar 60.000 man is. Dan hebt ge nu eenmaal lange wachtrijen, daar kan de organisatie ook niet veel aan doen.. En de drank/eetprijzen?! Indien ge anders enkel in een jeugdhuis ofzo komt, dan zult ge idd wel verschieten van die prijzen. Maar iemand die gewend is van naar grote events of festivals te gaan, die weet ook wel dat dit nu eenmaal de gangbare prijzen zijn op zulke events. Die duizenden medewerkers daar, die werken daar ook niet zomaar gratis he

Kijk dus eens beter naar de positieve kanten: Schitterende decors, tientallen top-dj's, organisatie die imo wél goed verzorgd is (op basis van mijn ervaring de voorbije edities, en naar wat ik gehoord heb van kameraden over dit weekend..).

En neen ik zit niet in de organisatie ofzo, maar ik krijg er gewoon iets van dat wij Vlamingen telkens zoveel kritiek geven terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. En dat geldt nu niet zozeer enkel voor Tomorrowland, maar dat is gewoon iets wat ge telkens ziet terugkomen bij elk groot festival, concert, event,...

Wie niet tegen die lange wachtrijen of hogere drankprijzen kan, die moet gewoon niet meer naar zo'n massa-evenementen gaan en gewoon thuis naar de plaatselijke fuifkes gaan. Wees beter eens trots op die festivals die wij hier in ons Belgenlandje hebben, want Rock Werchter, Tomorrowland, ILT,... daar is men in het buitenland best wel jaloers op terwijl wij het constant zitten af te kraken omdat het veel te 'duur' en 'druk' zou zijn..

Bon, tot zover m'n ei
    Kzou graag is zien hoeveel winst ze in hun zakken steken.
    Een flesje cola van 25cl voor 2.50 euro das gwn schandalig.
    En ja op andere festivals zijn ze even grote rippers, da praat het niet goed.

Member Tha Soul's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Als gij die eikel waart die de bandjes heel strak aantrok, dan hebt ge da van mij gedaan imo.

Over het algemeen geen geklaag over Tomorrowland, enkel camping was 1 grote ramp. Toen we aankwamen op de speciale camping van P-magazine (zogezegd), stond deze al volledig vol met tenten (waarvan bitter weinig tot geen p-tenten), en hadden we nog just plaats om onze 2 tenten tegenover elkaar te zetten en da ze binnen de witte lijnen stonden. Toen kwamen er een deel Walen en die zetten hun tent gewoon knal int midden van de doorgang. Security komt af en zeiden enkel: ge moogt uw tent zetten waar ge wilt, want er komt nog +/- 1.000 man en we moeten ze toch ergens zetten.

Voor de rest allemaal positief. Goed weer, goeie muziek, over het algemeen vriendelijke en toffe mensen (zowel organisatie als bezoekers), beetje jammer da de auto op de dagparking stond, ma da was een gezonde wandeling van daar naar de camping dus geen probleem (met frigobox was het precies wel langer wandelen ). Over de prijzen kunt ge blijven zeveren, de ene vindt het duur, de andere nie. Voor zo een "event" viel het allemaal nog wel mee vond ik. Ge weet op voorhand da ge redelijk wa geld zult opdoen dus...
    Aangenaam verrast ook door Les Petit Pilous. Ik kende ze nie (naam al wel eens gehoord), ma het deel van hun set wat ik gehoord heb was echt goed.
    Voor de rest nog (deels) gaan zien:
    Zaterdag: Laidback Luke, Playboyz vs Ronald V, Zany, Tatanka, Daniel Bovy & Roy Rox (wille zien, ma het was blijkbaar iemand anders die aant spelen was, iemand enig idee wie? want het was ferm goed. Ne neger die Dj-de en een negerin erbij die een ferm stuk kon zingen.), Regi & Wout, stukske Pat Krimson, Martin Solveig, Dj Ghost.
    Zondag: The Subs, Smos & Baby Bee, David Guetta, Ruthless, Coone, Prophet, Dj Ghost, Armani & Gjost (jammer genoeg zat Armani vast bij customs, toc heen lekker setje van Ghost toen).

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het gaat er exact aan toe zoals ik verwacht had, degene die al meerdere jaren gaan klagen omdat het écht wel wat achteruit gegaan is, en de rest zegt dat we dikke zagen zijn.

Ik heb trouwens maar 20€ aan bonnetjes gekocht, een hele dag kunnen eten en drinken en er nog 2 over, beat that!
    Laatst gewijzigd door Robust²; 27 juli 2009 om 18:19

Member Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Kzou graag is zien hoeveel winst ze in hun zakken steken.
    Een flesje cola van 25cl voor 2.50 euro das gwn schandalig.
    En ja op andere festivals zijn ze even grote rippers, da praat het niet goed.
    Tuurlijk maken ze er veel winst op, maarja ID&T is dan ook een bedrijf he en geen liefdadigheidsinstelling

Ik zeg niet dat de prijzen er goedkoop zijn, maar het is onnozel om een event te gaan afkraken omwille van de drankprijzen aangezien dat prijzen zijn die ge tegenwoordig overal betaalt.. (tegenwoordig betaalt ge zelfs op een gewoon 'tentfuifke' al gauw 1,7 euro voor een pint..)

iTrader
    0
    Tjah, ik vind het duur maar het zal me niet afschrikken van elk jaar terug te komen!
    Daarvoor vind ik het te goed.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nakedbarrel Bekijk bericht
    - Marginale drugskikkers die in het midden van het paadje sliepen onder de blote hemel op de camping
    Daar heb jij toch geen last van? Ik zou gewoon lachen moest ik ze zien

---

I.v.m. die berichten hier over Q-Dance weghalen met als reden "omdat er al genoeg andere hardstyle events zijn", ga ik niet echt mee akkoord. Tomorrowland zou ik nog graag naartoe gaan als algemeen dance-festival, en zou dan misschien ook halfuurtje Q-Dance meepikken. Maar op events zoals Bassleader zie je mij niet, omdat het geen muziek is waar ik langdurig naar kan luisteren. Tomorrowland is dan mijn enige kans om ook keer uit te gaan op zulke muziek, want het zou toch al inbegrepen zijn in de prijs die ik voor Tomorrowland betaald heb.

Ben antuurlijk nog nooit naar Tomorrowland geweest dus ik kan niet echt oordelen welke overlast die stage veroorzaakt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten