Pagina 43 van 55 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 841 t/m 860 van 1087
    Crew Member Robust˛'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook terug van een dagje, zéér tevreden dat ik toch nog gegaan ben. Op muziekvlak heb ik niet alles kunnen doen wat ik wou zien (geen Zabiele ) maar ik was met een vriend mee die voor z'n eerste keer ging, en gezien ik zonder hem wss niet was kunnen gaan heb ik zijn smaak maar wat voorkeur gegeven.
    Overdag niet zoveel wow sets gehoord, zeker op de mainstage was het zoals gezegd veel hetzelfde, Versuz heeft imo nooit echt sfeer, Switch was soms wel Ok maar veel te weinig volk, La Rocca jammer genoeg zo goed als niet kunnen doen maar tijdens 16 Bit Lolitas vond ik het nu niet zo speciaal eigenlijk, had meer van hen verwacht, Vandit ook zo goed als compleet moeten overslaan. Moby was s'avonds wel de moeite imo, en ID&T deed er weer eens een schepje bovenop met hun show. PVD dan maar halverwege achtergelaten voor iets anders, want die had weer 0.0 interactie met het publiek, en had hem toch vorig jaar al gezien.

Waar ik me wel FAMEUS aan stoorde, is dat er precies evenveel mensen waren die beweegden en dansten als de vorige jaren, maar dat er voor elk zo'n persoon zeker 3 saaie stimstaande mensen bijgekomen waren. Als je gewoon eentje gaat roken, of wat met je vriendin op je gemak wil staan, ga dan toch in godsnaam niet middenin het publiek staan tijdens een goeie set. Dat soort volk mogen ze gerust weren en het bezoekersaantal weer serieus minderen hoor. De nieuwe mensen zullen hier wss niets van gemerkt hebben en vindek dat ik zaag, maar imo was de sfeer vergeleken met de vorige jaren toch al achteruit gegaan.

@Real & Eagle: Het bericht naar jullie was hetgeen waardoor m'n gsm liet weten dat ik toch niet gratis stuurde en al m'n geld op was, gelukkig stonden jullie toevallig in de buurt dan. Moest dan daarna weer ergens anders heen, maar had gerust nog wel een praatje durven slaan :/
    @pitter: Zat jij ook tussen bij het volk dat door dat bos naar buiten was geraakt?
    Laatst gewijzigd door Robust˛; 27 juli 2009 om 12:12
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb net mijn eerste editie van Tomorrowland achter de rug en het was wel tof.

Alleen was het organisatorisch gezien toch wel een kleine puinhoop:
    - uren wachten om op de camping te geraken om dan NOG eens te kunnen wachten om je tent op te stellen omdat ze je met een onnozel koordje tegenhouden
    - De halve rellen op het einde van de eerste dag om op de bus te geraken
    - Op de eerste dag binnenkomen en merken dat de drankkraampjes open zijn, maar de loketten voor drankbonnen dan weer niet.
    - Het geluid dat 4 keer ofzo tijdens de set van Axwell op main uitviel

Ik was wel onder de indruk van de decoratie die ze aangebracht hadden, die spreuken die ze her en der hadden opgehangen waren echt grappig
    De Main was een mooi podium, lekker spectaculair s'avonds.

Al bij al me dik geamuseerd. Alleen toch een paar keer aan Werchter moeten denken qua organisatie Volgend jaar zowiezo terug

Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Math'ke Bekijk bericht
    Q-Base, Bassleader, Reverse, en ga zo maar door. Je kan nu gewoonweg niet ontkennen dat die muziek nu eenmaal veel mensen van de laagste sociale klasse aantrekt met alle gevolgen vandien.
    No offence maar waarom is er in Nederland dan bijna nooit een gevecht en hier in België wel? Ik doe al enkele jaren de grote feesten qua Jump/Hardstyle/Hardcore en meestal wordt er gevochten in België. Altijd ook door dezelfde personen eigenlijk. Ze zouden beter dat elektronische paspoort scannen en er zo voor zorgen dat die buiten worden gehouden.

Ik ontken niet dat er ook marginalen rondlopen op de Q-Dance stage maar ik heb ook randgevallen gezien bij de andere stages . Jullie doen precies of elke bezoeker van die Q-Dance stage een marginaal geval is en ruzie wil zoeken.
    FIRST YOU BUY IT, THEN YOU TUNE IT, THEN YOU RACE IT, THEN YOU RACE IT EVEN HARDER

YOU ARE WHAT YOU RACE

Member Toppie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel spijtig da het geluid bij Axwell telkens uitviel, en hij daardoor vertrokken is :/

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    No offence maar waarom is er in Nederland dan bijna nooit een gevecht en hier in België wel? Ik doe al enkele jaren de grote feesten qua Jump/Hardstyle/Hardcore en meestal wordt er gevochten in België. Altijd ook door dezelfde personen eigenlijk. Ze zouden beter dat elektronische paspoort scannen en er zo voor zorgen dat die buiten worden gehouden.

Ik ontken niet dat er ook marginalen rondlopen op de Q-Dance stage maar ik heb ook randgevallen gezien bij de andere stages . Jullie doen precies of elke bezoeker van die Q-Dance stage een marginaal geval is en ruzie wil zoeken.
    Je moet ook eens leren lezen wat de meeste mensen schrijven als er kritiek gegeven wordt op die Q stages. "De meeste mensen", dat zinnetje wil zeggen veel mensen maar daarom niet iedereen, anders zou de zin worden "Iedereen aan de Q-stage is een marginaal". Dat lijk mij toch een enorm verschil van woordkeuze. Ik ben vorig jaar naar Tomorrowland geweest en ik heb toen verschillende stages gedaan en nergens is er gevochten geweest tot dat ik de zondag eens passeerde aan de Q stage om naar de Kozzmozz tent te gaan en jawel hoor wat zie ik, een massaal groot gevecht waar de security zelfs niet wist wie ze moesten pakken.

Dat elektronisch paspoort idee is wel een zeer goed idee. Ik ben voorstander

Member Xavez's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toppie Bekijk bericht
    Wel spijtig da het geluid bij Axwell telkens uitviel, en hij daardoor vertrokken is :/
    Heeft daarna B2B gespeeld met Dirty South @ Versuz tent. Was ook wel de moeite . Misschien nog wel leuker dan de main stage ^.^

Approved 9-lifer Pitter's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    @ robust: haha, idd, ik had echt geen zin om daar staan aan te schuiven

en twas een dik feesje. Joris Voorn was muzikaal het beste. Moby was het meeste sfeer+show

iTrader
    0
    Haha, idd hier t'zelfde. Wij hadden wel eerst een andere kant gekozen waardoor we achter de La Rocca tent waren uitgekomen, maar dat leek ons niet zo slim om daar rond te gaan lopen. Toen we terugkeerden waren ze dat hek alweer aan't dichtdoen en kwam er nog een Security kerel achter ons toen hij hoorde dat we daar nog zaten

Rotslecht systeem trouwens om daar buiten te geraken, de andere ingang was precies wél veel beter georganiseerd dan vorige jaren.

Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Math'ke Bekijk bericht
    Je moet ook eens leren lezen wat de meeste mensen schrijven als er kritiek gegeven wordt op die Q stages. "De meeste mensen", dat zinnetje wil zeggen veel mensen maar daarom niet iedereen, anders zou de zin worden "Iedereen aan de Q-stage is een marginaal". Dat lijk mij toch een enorm verschil van woordkeuze. Ik ben vorig jaar naar Tomorrowland geweest en ik heb toen verschillende stages gedaan en nergens is er gevochten geweest tot dat ik de zondag eens passeerde aan de Q stage om naar de Kozzmozz tent te gaan en jawel hoor wat zie ik, een massaal groot gevecht waar de security zelfs niet wist wie ze moesten pakken.

Dat elektronisch paspoort idee is wel een zeer goed idee. Ik ben voorstander
    Zelfs de meeste mensen is overdreven naar mijn mening . Ja, vorig jaar was het inderdaad erg maar mede weer door die mannen van Wilrijk/Hoboken . Wie betaalt er nu +- 45 EUR om dan ruzie te zoeken ?

Nu ja, hier was het gewoon knallen van het begin tot het einde met het onvermijdelijke gevolg dat mijn benen ongelofelijk stijf zijn . Voornamelijk aan de Q-Dance stage gestaan maar ook de andere stages gaan checken voor sommige artiesten die ik zeker wou zien (Paul Van Dyk, 16 Bit Lolitas, Dirty South, ...).

Member ChrisRiley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust˛ Bekijk bericht
    @Real & Eagle: Het bericht naar jullie was hetgeen waardoor m'n gsm liet weten dat ik toch niet gratis stuurde en al m'n geld op was, gelukkig stonden jullie toevallig in de buurt dan. Moest dan daarna weer ergens anders heen, maar had gerust nog wel een praatje durven slaan :/
    Als ge u te goed voelt om met mij een klapke te doen moogt ge da gerust zeggen ze???

Member
    iTrader
    0

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dik feestje
    Zaterdag was het vooral café d'anverse en kozzmozz
    Zondag café d'anverse en als afsluiter michael mayer

Men oren toeten nog wa

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Dik feestje
    Zaterdag was het vooral café d'anverse en kozzmozz
    Zondag café d'anverse en als afsluiter michael mayer

Men oren toeten nog wa

mtm
    mtm is nu online
    Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    joris voorn

Banned
    iTrader
    0
    Kvond David Guetta in Versuz tent gwn de max , die kerel is de beste dj , punt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    Kvond David Guetta in Versuz tent gwn de max , die kerel is de beste dj , punt.
    Je doet je naam wel eer aan

Dit jaar trouwens véél minder streng gecontroleerd dan vorig jaar bij het binnenkomen, nog mensen opgemerkt?

Member Toppie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust˛ Bekijk bericht
    Dit jaar trouwens véél minder streng gecontroleerd dan vorig jaar bij het binnenkomen, nog mensen opgemerkt?
    Zaterdag kon je vrijwel gewoon binnenwandelen, zondag wel gefouilleerd geweest.

Member Blood_Raven's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    Ze zouden beter dat elektronische paspoort scannen en er zo voor zorgen dat die buiten worden gehouden.
    .
    Yup inscannen, vechten = in database. Meerdere herhalingen = verbannen van festivals en clubs voor x jaar en database gedeeld met clubs en festivals. Technisch perfect realiseerbaar. My opinion ^^

Banned
    iTrader
    0
    Die Q dance was er idd over en stond pakke te luid , als ge aan Café d Anvers stond, hoorde ge meer die gabbermuziek dan muziek van Café zelf , trekt dus op nix...

Van mij mag die hardstylez wel , ieder zijn eigen stijl , maar overdrijven moet ook niet vind ik...
    Die 'marginalen' moeten gewoon hun eigen festivals krijgen en horen nu eenmaal niet thuis bij de rest , face it. Kvraag mij af wa ze zouden doen moest men er een neger int midden zetten....

En trouwens , geen sfeer in Versuz tent ? amai kerel beetje blind ofwel nog nooit gaan feesten ?

Daar was het gwn bangelijk sfeervol en de weinige plekken waar het merendeel van het publiek danste...

Ik vind David Guetta de beste dj , die is commercieel maar krijgt het hele publiek mee , moet ge maar kunnen , smaken verschillen nu eenmaal robust

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    En trouwens , geen sfeer in Versuz tent ? amai kerel beetje blind ofwel nog nooit gaan feesten ?
    Daar was het gwn bangelijk sfeervol en de weinige plekken waar het merendeel van het publiek danste...

Ik vind David Guetta de beste dj , die is commercieel maar krijgt het hele publiek mee , moet ge maar kunnen , smaken verschillen nu eenmaal robust
    Je uitspraak van 'beste dj, punt' komt gewoon nogal raar en belachlijk over voor iemand van een commercieel gehalte als Guetta imo, waarmee ik niet tegenspreek dat de man sfeer kan brengen.
    Voor dat van sfeer in de Versuz tent, bij Guetta ben ik er niet binnengeweest maar overdag was het daar vaak veel te leeg voor de grootte van die tent, en hing er gewoon niets van sfeer ook al was de muziek goed imo. Vorige jaren had ik dezelfde indruk, altijd degelijke namen nog maar echt sfeer was er in mijn ogen nooit. Maar da's natuurlijk ook persoonlijk mening

Commentaar als blind en nog nooit gaan feesten mag je gerust achterwege laten trouwens, op vlak van TL alleen al was dit al m'n 4e editie dus ik weet gerust waar ik over spreek.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten