Ook terug van een dagje, zéér tevreden dat ik toch nog gegaan ben. Op muziekvlak heb ik niet alles kunnen doen wat ik wou zien (geen Zabiele) maar ik was met een vriend mee die voor z'n eerste keer ging, en gezien ik zonder hem wss niet was kunnen gaan heb ik zijn smaak maar wat voorkeur gegeven.
Overdag niet zoveel wow sets gehoord, zeker op de mainstage was het zoals gezegd veel hetzelfde, Versuz heeft imo nooit echt sfeer, Switch was soms wel Ok maar veel te weinig volk, La Rocca jammer genoeg zo goed als niet kunnen doen maar tijdens 16 Bit Lolitas vond ik het nu niet zo speciaal eigenlijk, had meer van hen verwacht, Vandit ook zo goed als compleet moeten overslaan. Moby was s'avonds wel de moeite imo, en ID&T deed er weer eens een schepje bovenop met hun show. PVD dan maar halverwege achtergelaten voor iets anders, want die had weer 0.0 interactie met het publiek, en had hem toch vorig jaar al gezien.
Waar ik me wel FAMEUS aan stoorde, is dat er precies evenveel mensen waren die beweegden en dansten als de vorige jaren, maar dat er voor elk zo'n persoon zeker 3 saaie stimstaande mensen bijgekomen waren. Als je gewoon eentje gaat roken, of wat met je vriendin op je gemak wil staan, ga dan toch in godsnaam niet middenin het publiek staan tijdens een goeie set.Dat soort volk mogen ze gerust weren en het bezoekersaantal weer serieus minderen hoor. De nieuwe mensen zullen hier wss niets van gemerkt hebben en vindek dat ik zaag, maar imo was de sfeer vergeleken met de vorige jaren toch al achteruit gegaan.
@Real & Eagle: Het bericht naar jullie was hetgeen waardoor m'n gsm liet weten dat ik toch niet gratis stuurde en al m'n geld op was, gelukkig stonden jullie toevallig in de buurt dan. Moest dan daarna weer ergens anders heen, maar had gerust nog wel een praatje durven slaan :/
@pitter: Zat jij ook tussen bij het volk dat door dat bos naar buiten was geraakt?![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
) maar ik was met een vriend mee die voor z'n eerste keer ging, en gezien ik zonder hem wss niet was kunnen gaan heb ik zijn smaak maar wat voorkeur gegeven.
Dat soort volk mogen ze gerust weren en het bezoekersaantal weer serieus minderen hoor. De nieuwe mensen zullen hier wss niets van gemerkt hebben en vindek dat ik zaag, maar imo was de sfeer vergeleken met de vorige jaren toch al achteruit gegaan.
Met citaat reageren

. Jullie doen precies of elke bezoeker van die Q-Dance stage een marginaal geval is en ruzie wil zoeken.
. Misschien nog wel leuker dan de main stage ^.^

?