Gisteren nog effe lang geweest. De camping is echt een modderpool. Zeker De ingang... er staan ocharme 3 vuilbakken. Als je aan de andere kant ligt van de camping ga je nooit tot daar lopen ...
iemand het juiste straat adres van de camping? verleden jaar daar echt ons nut gezocht![]()
die camping en da weer zie ik echt vort tegenop![]()
ja, t'is dan kwestie van geluk denk ik.. hopen dat je op goede baan zit zodat je naast de camping kunt parkeren..
en als ik mij niet vergis, noemt de straat van de camping niet Schorrestraat?![]()
jadie pijlkes langs de straat
....
verleden jaar echt lang mogen zoken omdat die super onduidelijk waren gezet!
dus als iemand een straat naam heeft van die parking voor de ingang van de camping
lemme know
tis die straat waar de pendelbus naar het festival ook stopt
van op de site:
Zo bereik je Tomorrowland: volg de pijlen “camping” of “dagparking”!
- Via de E19
o Afrit 7 Kontich (GPS: Eikenstraat, Reet) - Via de A12 uit de richting van Brussel
o Afrit 8 Willebroek Noord (GPS: Frans De Schutterlaan, Boom) - Via de A12 uit de richting van Antwerpen:
o afrit 9 Boom, (GPS: Antwerpsestraat, Boom) Omdat heel wat straten tijdelijk afgesloten zijn, raden we je aan om enkel
deze gegevens in te voeren in je GPS en verder de pijlen te volgen. Zo kom je
het snelst bij een vrije parkeerplaats. Let op de borden onderweg!
dus in de veronderstelling dat wij vorig jaar vanuit richting antwerpen kwamen op de A12, wij de pijlen gevolgd hebben en zo op de camping uitkwamen, zal dat wel kloppen zeker..![]()
Kijk man, als het je niet aanstaat, had je er gewoon geen geld aan moeten geven. Niemand verplicht je om op de camping te gaan liggen hoor, evenmin om naar tomorrowland te gaan. Daarbij: geld geven is hen steunen en hen gelijk geven. Ben je oneens, geef er dan geen geld aan![]()
ah ok, dus na een event mag je ook geen slechte commentaar geven want dan had je er maar niet naartoe moeten gaan... wat een houding is da nuhet is niet omdat de regeling omtrent de camping mij ni aanstaat dat ik ni wil gaan, ik vind het gewoon zever, als die mening u ni aanstaat moogt gij ook nog altijd omwille van uw redering van dit forum blijve, pwat! wat negatieve commentaar ventileren mag ook nog he
Bah, ik ben het echt beu, ik denk dat ik gewoon morgen een ticket ga gaan halen en desnoods wel tot s'avonds op m'n eentje rondloop of wat van kennis naar kennis schift.
Heb echt fameus veel zin, maar ben precies de enige![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)