Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 98
    Approved 9-lifer KIA_Killer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je bedoelt deze: YouTube - intro coone @ reverze 2009

Dat was idd.. zotjes
    La Selección
    PSN Gamertag: Kerstiano
    X360 Gamertag: Kerstie

Member Blood_Raven's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zwaar af

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het zat machtig in elkaar! het decor was af en het geluid was vlekkeloos.
    En die intro's

Machtig goed geamuseerd
    ~ DECAP BEAT MACHINE ~

Member
    iTrader
    7 (100%)
    reverze gisteren

aangekomen rond een uur of 12, lockers allemaal uitverkocht .Schuif je aan aan de vestaire ( 2uur!!!) en dan sta je daar vanvoor met een kapstok en een bonnetje en zeggen ze doodgewoon, sorry we nemen niets meer aan... Sta je een hele avond met je jas in je handen.

Controlen op leeftijd en drugs 0,0 , mijn vriendin (20) moest haar ID laten zien maar er liepen wel kereltjes rond van -16 jaar

Sfeer?! dikwijls security van de ene naar de andere kant zien gaan voor een paar gevechtjes.Ehbo dikwijls met de draagberrie zien voorbij gaan.

achja nu weet ik teminste waarom ik uitga in nederland

en om dan toch nog iets positief te zeggen, de dj's in de lotto arena hebben goed gedraait

maar uiteindelijk hier +-55euro voor betalen?

Klachtenmail is verstuurd , niet dat het veel gaat uitmaken

Member
    iTrader
    8 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trancerke Bekijk bericht
    reverze gisteren

aangekomen rond een uur of 12, lockers allemaal uitverkocht .Schuif je aan aan de vestaire ( 2uur!!!) en dan sta je daar vanvoor met een kapstok en een bonnetje en zeggen ze doodgewoon, sorry we nemen niets meer aan... Sta je een hele avond met je jas in je handen.

Controlen op leeftijd en drugs 0,0 , mijn vriendin (20) moest haar ID laten zien maar er liepen wel kereltjes rond van -16 jaar

Sfeer?! dikwijls security van de ene naar de andere kant zien gaan voor een paar gevechtjes.Ehbo dikwijls met de draagberrie zien voorbij gaan.

achja nu weet ik teminste waarom ik uitga in nederland

en om dan toch nog iets positief te zeggen, de dj's in de lotto arena hebben goed gedraait

maar uiteindelijk hier +-55euro voor betalen?

Klachtenmail is verstuurd , niet dat het veel gaat uitmaken

idem dito hier hehe ik heb eens goed moeten lachen toen security mijn id vroeg lol terwijl ik 25 ben en er 30 uitzie :d
    toen ik zag dattie het eigenlijk nog wel meende ook heb ik iets niet zo vriendelijks teruggezegd maar goed

Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    tjah, als je geen problemen wil met vestiaire en lockers: op tijd komen
    zo simpel is da.

kvond het een uiterst geslaagd feestje in ieder geval !

Member
    iTrader
    7 (100%)
    op tijd komen...tellen is moeilijk he
    toch wel raar dat ik van de 40 grote events in 7 jaar tijd nog nooit zoiets heb meegemaakt

Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Puur inschattingsfoutje. Er wordt gerekend hoeveel lockers ze nodig zullen hebben en hoe groot de vestiaire ongeveer zou moeten zijn.
    Het is zou dom zijn om een vestiaire voor 18K man te voorzien he, niet iedereen hangt z'n jas weg.
    Maar om voor zoiets al klachtenmails te gaan sturen, ksnap niet dat je zo gefrustreerd kunt zijn, kwil niet weten met wat voor een bakkes gij heel den avond hebt rondgelopen dan.

Approved 9-lifer Djack's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Puur inschattingsfoutje. Er wordt gerekend hoeveel lockers ze nodig zullen hebben en hoe groot de vestiaire ongeveer zou moeten zijn.
    Het is zou dom zijn om een vestiaire voor 18K man te voorzien he, niet iedereen hangt z'n jas weg.
    Maar om voor zoiets al klachtenmails te gaan sturen, ksnap niet dat je zo gefrustreerd kunt zijn, kwil niet weten met wat voor een bakkes gij heel den avond hebt rondgelopen dan.
    ID&T heeft zulke toestanden toch nooit voor?
    Bass events foutje zul je dus bedoelen
    Zoals er ALTIJD wel zijn bij hun feestjes
    Let op, ik vond het een goed feest, maar zoiets?
    Das gwn hilarisch en typisch Bass Events
    Official Belgian Mortal Kombat Champion 2011

Member
    iTrader
    0
    Daarmee dat die mannen van ID&T / Q-dance met hun bakkes open zaten en alsook al de dj's het één van de beste indoor producties ooit vonden.

Tuurlijk heeft ID&T / Q-dance dat in België niet voor, ze trekken nog maar amper volk op hun hardere evenementen.

Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Idd, cfr. Black dat vorig jaar max 9000 bezoekers trok in het sportpaleis zeker?
    Ze hebben toen vanuit Turnhout enkele bussen ingelegd die gewoon vol zaten met mensen die gratis tickets hadden gekregen van iemand van organisatie van ID&T om toch maar volk te krijgen op Black als ik me niet vergis.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    ik vond het feest zelf ook goed (maar ook niet meer dan dat). en ja voor dat was ik gefrustreerd , noem mij verwend.Maar als je nog geen vestaire fatsoenlijk kunt regelen

Member Vochtig's schermafbeelding
    iTrader
    7 (59%)
    Playboyz en Dr Rude waren gewoon af !
    Spektakel, geluid, dj's het was gewoon goed !

Crew Member Jurgenv1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Idd, cfr. Black dat vorig jaar max 9000 bezoekers trok in het sportpaleis zeker?
    Ze hebben toen vanuit Turnhout enkele bussen ingelegd die gewoon vol zaten met mensen die gratis tickets hadden gekregen van iemand van organisatie van ID&T om toch maar volk te krijgen op Black als ik me niet vergis.
    Dan nodig ik je eens uit om deze zomer naar Black te gaan in Amsterdam, dan zal de wereld opnieuw met hun bek open kijken... 40k in 1 groot overdekt Stadion van 50k.

Hier draait men enkel jump met lokale helden, Bass events speelt daar handig op in, maar ze komen nog niet aan de hielen van ID&T. (Q-dance is toch opgegaan in ID&T dacht ik?) Face it.
    Laatst gewijzigd door Jurgenv1; 4 februari 2009 om 20:25

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenv1 Bekijk bericht
    Dan nodig ik je eens uit om deze zomer naar Black te gaan in Amsterdam, dan zal de wereld opnieuw met hun bek open kijken... 40k in 1 groot overdekt Stadion van 50k.

Hier draait men enkel jump met lokale helden, Bass events speelt daar handig op in, maar ze komen nog niet aan de hielen van ID&T. (Q-dance is toch opgegaan in ID&T dacht ik?) Face it.
    Absoluut ik ben in Holland al zowel naar de Black als naar Qlimax geweest. Ik heb de beide ook al in België gedaan en in België is het wel goed maar totaal niet te vergelijken met Holland waar het veel beter, groter, ... is. Dit jaar Trance Energy en hopelijk ook nog Defqon 1 in Holland.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten