Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 81 t/m 98 van 98
    Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    tjah, als je geen problemen wil met vestiaire en lockers: op tijd komen
    zo simpel is da.

kvond het een uiterst geslaagd feestje in ieder geval !

Member
    iTrader
    7 (100%)
    op tijd komen...tellen is moeilijk he
    toch wel raar dat ik van de 40 grote events in 7 jaar tijd nog nooit zoiets heb meegemaakt

exo
    exo is offline
    Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Puur inschattingsfoutje. Er wordt gerekend hoeveel lockers ze nodig zullen hebben en hoe groot de vestiaire ongeveer zou moeten zijn.
    Het is zou dom zijn om een vestiaire voor 18K man te voorzien he, niet iedereen hangt z'n jas weg.
    Maar om voor zoiets al klachtenmails te gaan sturen, ksnap niet dat je zo gefrustreerd kunt zijn, kwil niet weten met wat voor een bakkes gij heel den avond hebt rondgelopen dan.

Approved 9-lifer Djack's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Puur inschattingsfoutje. Er wordt gerekend hoeveel lockers ze nodig zullen hebben en hoe groot de vestiaire ongeveer zou moeten zijn.
    Het is zou dom zijn om een vestiaire voor 18K man te voorzien he, niet iedereen hangt z'n jas weg.
    Maar om voor zoiets al klachtenmails te gaan sturen, ksnap niet dat je zo gefrustreerd kunt zijn, kwil niet weten met wat voor een bakkes gij heel den avond hebt rondgelopen dan.
    ID&T heeft zulke toestanden toch nooit voor?
    Bass events foutje zul je dus bedoelen
    Zoals er ALTIJD wel zijn bij hun feestjes
    Let op, ik vond het een goed feest, maar zoiets?
    Das gwn hilarisch en typisch Bass Events

Member
    iTrader
    0
    Daarmee dat die mannen van ID&T / Q-dance met hun bakkes open zaten en alsook al de dj's het ťťn van de beste indoor producties ooit vonden.

Tuurlijk heeft ID&T / Q-dance dat in BelgiŽ niet voor, ze trekken nog maar amper volk op hun hardere evenementen.

exo
    exo is offline
    Banned exo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (83%)
    Idd, cfr. Black dat vorig jaar max 9000 bezoekers trok in het sportpaleis zeker?
    Ze hebben toen vanuit Turnhout enkele bussen ingelegd die gewoon vol zaten met mensen die gratis tickets hadden gekregen van iemand van organisatie van ID&T om toch maar volk te krijgen op Black als ik me niet vergis.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    ik vond het feest zelf ook goed (maar ook niet meer dan dat). en ja voor dat was ik gefrustreerd , noem mij verwend.Maar als je nog geen vestaire fatsoenlijk kunt regelen

Member Vochtig's schermafbeelding
    iTrader
    7 (59%)
    Playboyz en Dr Rude waren gewoon af !
    Spektakel, geluid, dj's het was gewoon goed !

Crew Member Jurgenv1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door exo Bekijk bericht
    Idd, cfr. Black dat vorig jaar max 9000 bezoekers trok in het sportpaleis zeker?
    Ze hebben toen vanuit Turnhout enkele bussen ingelegd die gewoon vol zaten met mensen die gratis tickets hadden gekregen van iemand van organisatie van ID&T om toch maar volk te krijgen op Black als ik me niet vergis.
    Dan nodig ik je eens uit om deze zomer naar Black te gaan in Amsterdam, dan zal de wereld opnieuw met hun bek open kijken... 40k in 1 groot overdekt Stadion van 50k.

Hier draait men enkel jump met lokale helden, Bass events speelt daar handig op in, maar ze komen nog niet aan de hielen van ID&T. (Q-dance is toch opgegaan in ID&T dacht ik?) Face it.
    Laatst gewijzigd door Jurgenv1; 4 februari 2009 om 20:25

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurgenv1 Bekijk bericht
    Dan nodig ik je eens uit om deze zomer naar Black te gaan in Amsterdam, dan zal de wereld opnieuw met hun bek open kijken... 40k in 1 groot overdekt Stadion van 50k.

Hier draait men enkel jump met lokale helden, Bass events speelt daar handig op in, maar ze komen nog niet aan de hielen van ID&T. (Q-dance is toch opgegaan in ID&T dacht ik?) Face it.
    Absoluut ik ben in Holland al zowel naar de Black als naar Qlimax geweest. Ik heb de beide ook al in BelgiŽ gedaan en in BelgiŽ is het wel goed maar totaal niet te vergelijken met Holland waar het veel beter, groter, ... is. Dit jaar Trance Energy en hopelijk ook nog Defqon 1 in Holland.

Member cobrakai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Black in amsterdam is een van men beste feestjes.

Maar toch afzakken naar Hasselt

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zerror Bekijk bericht
    en alsook al de dj's het ťťn van de beste indoor producties ooit vonden.
    Door die zin alleen al weet ik dat het niet de moeite is om met u een discussie te houden

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djack Bekijk bericht
    Door die zin alleen al weet ik dat het niet de moeite is om met u een discussie te houden
    1 van de beste =/= het beste

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    1 van de beste =/= het beste
    Blijft lachwekkend
    Complete bullshit if you ask me

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mja, Buiten het Summer Festival, Adrenaline en Laundry Day was dit ťťn van de grootste evenementen "van" bass events waar ik aanwezig was en ik moet zeggen dat de organisatie voor mij wel in orde was. Ik was wel zeer vroeg aanwezig dus met de lockers geen enkel probleem gehad. De intro's van de artiesten waren profesioneel, de geluidskwaliteit was zeer zuiver en qua technische fouten heb ik er zo goed als geen gezien.

Binnenkort gaan we naar de sensation white & black (die zijn van id&t zeker?) dus het kan goed zijn dat ik binnen een paar weken nog radicaal van gedacht ga veranderen
    Maar momenteel kan ik niet zeggen dat ik Bass Events verafschuw. Ik heb al veel erger meegemaakt qua organisatie.

Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb ook weinig reden tot klagen gehad over Bass Events. Ok, hun feesten zijn niet perfect maar ze leren meestal van hun fouten. Op Qlimax NL waren de lockers ook uitverkocht, dat kan iedere organisatie overkomen .

We mogen al blij zijn dat er feesten georganiseerd worden in BelgiŽ want Q-Dance richt zicht meer en meer op de Australische markt. Enkel The Qontinent is van Q-Dance hier in BelgiŽ. Sinds dit jaar wordt het een samenwerking met Bass Events .

Approved 9-lifer breez's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    dat zal ongetwijfeld een vet feestje worden
    een samenwerking kan alleen maar goed zijn imo

Member Distorted_crump's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    Ik heb ook weinig reden tot klagen gehad over Bass Events. Ok, hun feesten zijn niet perfect maar ze leren meestal van hun fouten. Op Qlimax NL waren de lockers ook uitverkocht, dat kan iedere organisatie overkomen .

We mogen al blij zijn dat er feesten georganiseerd worden in BelgiŽ want Q-Dance richt zicht meer en meer op de Australische markt. Enkel The Qontinent is van Q-Dance hier in BelgiŽ. Sinds dit jaar wordt het een samenwerking met Bass Events .
    ja maar vind het logisch dat ze meer op de aussie markt gaan kijken
    daar is hardstyle toch wel al meer doorgebroken dan hier in belgie
    als je zo video's bekijkt van x-qlusive showtek, sound of q-dance enal ziede echt al die armen in de lucht al die mensen feesten als een gek, hier in belgie staan ze of te jumpen op hardstyle

of vinden ze opeens hardstyle te hard terwijl ze bv nog een basisset spelen!

ff over reverze nu maar:
    was goe feestje, geluid stond prima, alleen de line-up vond ik wat jammer
    en af en toe klote, zoals dat heen en weer lopen van lotto arena sportpaleis pff :o
    en lotto arena was gelijk een dood kot opt einde, stond wss geen 100 man maar werd wel zwaar doorgegaan op art of fighters vs stunned guys! echt af was et!
    en dbstf live (l) die kerels blijven me set na set verwonderen
    PSN: Glenne_BB
    Extra info: in FIFA speel ik meestal met Barca, dont hate...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten