Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Stats OC i7 930

Member Don Manolo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goblin13 Bekijk bericht
    Vanavond thuis terug, kan ik eens testen wat hier is besproken geweest
    Daarom @Don Manolo: nog geen tyd gehad ivm u pm
    Geen enkel probleem, laat maar weten of het iets heeft uitgehaald.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouarachi Bekijk bericht
    voila ik heb mijn bios gflacht, via usb stick zonder probs, echt een super moederbord, ik had liever een gigabyte p55 ud7 genome, maar na paar maand zal ik die ook wel nemen. die is super goed om te overlocke, je hoeft zelfs niet in bios te zitten om te overlocken, gewoon op je moederbord zelf.
    Als dat de reden is dat je een ander moederbord koopt vind dat ik echt weggesmeten geld... Overclocken via u moederbord is trouwens brol.
    Mijn PC : i7-920 @ 4.2Ghz - Asrock x58 Extreme - 6GB Kingston HyperX - XFX HD 6990 + xfx 6970 Trifire - OCZ Vertex2 120Gb SSD - 1,5TB WD Green - Corsair 1200AX - Case : Antec p183 - Waterkoeling vr Graka's en CPU

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouarachi Bekijk bericht
    voila ik heb mijn bios gflacht, via usb stick zonder probs, echt een super moederbord, ik had liever een gigabyte p55 ud7 genome, maar na paar maand zal ik die ook wel nemen. die is super goed om te overlocke, je hoeft zelfs niet in bios te zitten om te overlocken, gewoon op je moederbord zelf.
    met welke versie heb je je bios eigenlijk geflashed?

knopkes gebruiken op je moederbord om te overclocken kan ik ook sterk afraden, je hebt daar nooit alle opties die je nodig hebt om stabiel te overclocken
    9/10 heb je de andere features op dat bord ook totaal niet nodig, high end moederborden zijn er niet voor gasten die een beetje gaan overclocken, die zijn er voor extreme overclockers
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Member SuperstarDragon's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    prestatie per watt lijkt me niet zo efficient bij oc.

slijtage bij hardware...

Member ouarachi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dahmer Bekijk bericht
    met welke versie heb je je bios eigenlijk geflashed?

knopkes gebruiken op je moederbord om te overclocken kan ik ook sterk afraden, je hebt daar nooit alle opties die je nodig hebt om stabiel te overclocken
    9/10 heb je de andere features op dat bord ook totaal niet nodig, high end moederborden zijn er niet voor gasten die een beetje gaan overclocken, die zijn er voor extreme overclockers
    met deze versie p55mud2.f7, of is er mss een andere versie? wat die modebord beterft, ik zou die niet enkel willen om mss later te overcloken, maar omdat hij veel meer opties heeft

maar ik zal eerst nog wat treads lezen, en artikels, en wat leren voor ik ga overlocken,
    It is better to keep your mouth close and let people think you are a fool than to open it and remove all douth

Approved 9-lifer Vorda's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperstarDragon Bekijk bericht
    prestatie per watt lijkt me niet zo efficient bij oc.

slijtage bij hardware...
    Klopt, ipv 20 jaar gaat je CPU maar 15 jaar meegaan. Dat is ~10 jaar langer dan dat de gemiddelde gebruiken hem gebruikt, en 12 jaar langer dan dat ik mijn CPU's gebruik.

(jaartallen zijn fictief, maar het scenario klopt: extra slijtage door OC is miniem als je meerekent hoe snel iets outdated is)
    In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.Onze aankoopadvies guide

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten