Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Whitepaper

Banned
    iTrader
    0

Whitepaper

Yow gasten,

ik kan dit topic plaatsen zowel in software, hardware als operating systems(beide, zowel Windows als Unix) forum.

Soit, ik moet het ergens plaatsen, so here it comes :

ik moet (niet moeten, maar ik mag) een whitepaper schrijven hier op het werk
    maar ik kan geen interessant onderwerp vinden,
    ik zal waarsch bibliotheek/internet moeten raadplegen voor info,
    maar ik vind gewoonweg geen topic.

Het mag niet te simpel zijn, want de meeste werken hier al jaren en da zijn geen domme gasten :-)

Nu zal ik wat uitleggen wat we hier allemaal doen, om wat in de juiste richting te denken :

java, J2EE, 3 tier model, apache, tomcat, web services, mainframe,
    genoeg soorten databases, LDAP, websphere, weblogic, netware, Suse Linux,

zo van die dingen, iemand iets interessant ??
    eventueel combinatie??

Alvast bedankt, want kdenk ni da het simpel is om een gepast onderwerp te vinden dat van genoeg niveau is.
    (kwil maar zeggen, ik ging denken in richting van php enzo, maar dat vonden ze te stom en te laag van niveau )

Toch bedankt

Member dJeez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lagoas
    kwil maar zeggen, ik ging denken in richting van php enzo, maar dat vonden ze te stom en te laag van niveau
    No offence, maar dan kčnnen ze echt wel niks van de mogelijkheden die PHP biedt. Dus zou 'k echt die richting uitgaan (met PHP5 OO uiteraard) om hen eens degelijk een poepje te laten ruiken. Als je goed op de hoogte bent van wat PHP kan tenminste, dan zou je een mooie vergelijkende studie kunnen maken tussen de uitwerking van een bepaald project in J2EE, in PHP en/of in een combinatie van beide. In dat laatste geval zou 't over een integratie van J2EE code met PHP kunnen gaan, vb. door via NuSOAP wat Java Webservices te gebruiken of zo. PHP is wat mij betreft een goede web-based RAD taal ('k ben er dan ook bijna dagdagelijks mee bezig ).

Nu ja, aangezien een whitepaper eigenlijk een document is dat door het bedrijf vrijgegeven zal worden naar 't grote publiek toe lijkt het mij raar dat ze dat gewoon op een blauwe maandag komen vragen. De normale gang van zaken lijkt mij eerder dat je door ervaring op te doen vb. tekortkomingen aan een bepaalde werkwijze ontdekt en dan een whitepaper schrijft over hoe het volgens jou beter zou kunnen of dat je zelf een compleet nieuwe werkmethode ontwikkelt of ... .
    PSN: dJeezBE - Delicious bookmarks
    Disclaimer: I am currently suffering from severe CSD (Compulsive Sarcasm Disorder). - L'onion fait la farce - Facile largire de alieno
    Pastafarian by choice

Member Inch's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik volg Djeez. PHP kan écht wel veel meer dan je zou denken.

http://dotgeek.org/highfive/fetch.php

http://dotgeek.org/highfive/display.php?snippet=75

Ik zou het als een uitdaging beschouwen om de collega's van het tegendeel te bewijzen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten