ik denk dat op het gebied van chinese brol (kakkerlakken en schorpioenen enzo) ga dat de meeste toch gaan passen hoor ik inclusief
iemand da ooit al geten van die wormen of ik weet ni wat?
ik denk dat op het gebied van chinese brol (kakkerlakken en schorpioenen enzo) ga dat de meeste toch gaan passen hoor ik inclusief
iemand da ooit al geten van die wormen of ik weet ni wat?
In mijn jaar China heb ik dingen gegeten waar vele haartjes van zouden ten berge rijzen, of zelfs uitvallen denk ik. In veel gevallen is het gewoon een kwestie van u over een mentale barrière zetten. Dat gezegd zijnde zijn die rare dingen ook vaak gewoon raar voor een reden omdat ze gewoon niet lekker smaken en dus duidelijk niet bedoeld zijn voor menselijke consumptie door Moeder Natuur, maar bonIk vind het cliché "smaakt naar kip" in de meeste gevallen niet kloppen.
Daarvoor had ik ook al wormen gegeten, en de meeste wormen/larfjes zijn in principe gewoon levende hompjes proteïne. Daarom smaken ze meestal naar pinda of andere noten.
~ "I am not only a pacifist, but a militant pacifist: I am willing to fight for peace." - Bill Hicks (1961-1994) ~
Vroeger luste ik niets en at dan ook effectief 4-5 keer in de week spaghetti.
Maar nu is dat al gebeterd en lust ik veel, alleen gewone patatten krijg ik niet binnen. (maar als frietjes of kroketten dan wel)
Als ge mij erwten of bloemkool geeft moet ik echt meteen kotsen. Als ik zo'n erwt nog maar ruik krijg ik al kotsneigingen.
Ik lust ook geen jenever meer (en zeker geen cactus) omda ik daar ne keer zo slecht ben van gegaan... Als ik et nog mer iemand zie drinken krijg ik al een kronkel in m'n maag. Sommige zeggen dat da wel betert, ma hier echt nie.
Ik ben nu gewoon overgeschakeld op wodka als ik snel zat wil zijn. Gene jenever meer voor mij
Wow echt bad boy ja... Jullie engeltjes hebben natuurlijk nog nooit sterke gedronken om sneller zat te kunnen zijn nee. Tuurlijk nie, wie doet da nu?!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)