idd, jij bent een sukkel![]()
idd, jij bent een sukkel![]()
ulle rijms trekt echt op geen note
me ulle kiekeklote
ik zou het jullie wel eens willen leren
maar ik ga mijn kontje keren
ik ga mij hier niet in het zweet werken
om jullie rijms wat bij te scherpen
alé nu zenk ermee weg doei
mijne wietplant staat in bloei
emiel is mijn beste vriend en echte gedichtjes rijmen niet
check de barz van van ostaijen wo1picasso / Bijvoorbeeld Paul van Ostaijen
dit liedje gaat over het negatieve aspect van tieten.
maar al te vaak wordt er in onze maatschappij enkel over de positieve aspecten van tieten gesproken. Maar helaas, zoals bij alles is er een duistere keerzijde aan elke medaille.
Vandaar deze song om awareness bij 9lives te vergroten.
zwaartekrachtwetten
zetten tetten om in omeletten
ze worden hangloezen
verdoezeld in losse bloezen
ook uw schone décolleté
zal ineenzakken als soufflé
spaar daarom tijdig voor een lifting
om samen met uw tweeling
terug te stijgen in mijn achting
anders zoek ik geheid mijn gading
bij een jong ding in de dancing
welke zwaartekrachtwetten?
bedoel je de klassieke gravitatiewet van newton,miss de algemene relativiteitstheorie, is er een toekomst voor quantum gravity ??
geloof je in het graviton?
Ik ben terug, met mijn barz vliegensvlug
ze krijgen me niet klein want ik weersta elke pijn
mij bannen is niet fijn het breekt mijn grote hart
ach, gelukkig ben ik niet zwart. (als in "verbrand zwart" he)
da trekt op geen fluit
boterkoek over en uit
hej jo, jij bent dik en lelijk en ge zijt vriendloos zonder lief
ik zou u kunnen vergelijken me ne dikzak die zegt 'kben zot depressief'
u vrijheid is als een beeld, blijven naar kijken en het verveeld
misschien ben jij gewoon de gentse versie van het vrijheidsbeeld
U klote familie is oerdom en lelijk en jij bent er een van, ik ben niet verrast
maar wat ik niet snap ik ondanks de wereldoorlog van mijn maatje hitler u voorouders nooit zijn vergast
hé gast, je bent ook de gevallen engel maar komt toch als een duivel uit een doosje
ge zijt de grootste fagot, voor het slapen gaan vraag je aan u vader 'papa, nog eens het verhaaltje van de prins en doornroosje'
ge zuigt u eigen vader en broer , ge zijt uit mijn school de grootste homo
altijd dat geklaag van 'Godlike zijn pik is groot, de mijne is klein' ge lijkt op calimero
boterkoek, sinds ge naar de kapper zijt geweest herken ik nu niemeer
ge zijt nu ne grote bleekscheet, damn ge lijkt nu op nen ijsbeer
Op mijne willy staat een wrat.
Maar dat is goed,
want daar wordt je moeder van nat.
herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst
je mama heeft n dikke reet
scheet
herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst herfst
wie maakt hier ook echt muziek slash rap irl ?
Ik ben sterk als linoleum
Vlieg snel rond 't Atomium
Ik wil andere mensen hen in hun flow niet verstoren, maar zoek wat advies rond het maken van spoken word / rap.
men neme woorden
men reimd
Nah dat kan ik al, men spreke over apparatuur om beats samen te stellen. Maar ik zoek het wel uit, PM me als je me iets kan vertellen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)