Ik pak mijn methlab ook altijd mee, voor noodgevallen.
Ik pak mijn methlab ook altijd mee, voor noodgevallen.
Idem. Ge weet nooit wanneer ge het vandoen hebt.
en dan weet ge tenminste dat het goed spul is
Zolang ge goe spul bij hebt. Zedde welkom.
En dan moogde mij is leren DEFTIG rollen. Want da lukt de klote met mij, en men G's smaken echt naar niks.
smaken dat ligt aan u spul of aan u blaadjes..
en rollen is toch ni moelijk.
Nooit met lego gepeeld?
![]()
Kzou begod nie weten aan wat het zou liggen. Eerder aan men rolkunsten denk ik. Als ge nie deftig aangedrukt kunt rollen, kan dat een andere smaak geven ? want, van ne deftig gerolde(door dagelijkse smoorders) zen die echt nice. Maar met men eigen gerolde, moet ik er bena van spauwen soms.![]()
3 uur met de trein blijkbaar.
Das al minder![]()
Om eerlijk te zijn had ik begot geen idee..
tot ik het opzocht![]()
Heusden Zolder niet kennen is vrij epic.
![]()
![]()
Nancy!!!
Thor zal em btw wel voor u rollen m8.
Btw, mss moeten we ons offtopic gezever maar naar een andere thread verplaatsen?![]()
Moet 'k eigenlijk wel volgen. Ken ook veel kerels die +- kunnen rollen en dat smaakt vaak echt naar vogelstront. Verhouding bruin / groen zit niet goed, het ding is zo slap dat je al veel geluk moet hebben dat hij recht aan je lippen blijft hangen en vaak krijg je dan nog eens de opmerking: "Jooooo wèèèè wèèèèè ik heb nog niet mogen smoren pass that shit duuuuuude."
Nee, een joint kan je leren rollen, maar een goede joint rollen komt met de tijd.
Learn from the master
Wiz Khalifa's Instructions On How To Roll A Perfect Joint! - YouTube
edit: oké, fuck zo rol ik hem toch niet ze.
Laatst gewijzigd door FurtiveDuck; 12 januari 2012 om 13:01
Inside out, en als ik u ooit in real-life zie Furtive, zal ik het u leren. Oefening baart kunst!
Ge moet gewoon veel rollen, anders gaat ge da nooit leren. Ge gaat da ni instant kunnen...
Als ge ni strak rolt, dan krijgt ge van die luchtzakken en da brandt heel uw keel weg (ervaringsdeskundige, maar sinds vorig jaar kan ik toch meer dan deftig rollen, yay).
Uw paf zelf heeft ook zijn eigen smaak eh, kan zijn dat ge gewoon geen goed spul hebt...
+ verhouding kruide/tabak bepaalt ook uw smaak.
Al rol ik wel minder erin dan als ik in een groep ben, maar dat is eigen keuze natuurlijk.
Dat is geen lego.
EN naar whiz moet ge niet luisterendat zijn amerikanen, helemaal anders als hier...
Laatst gewijzigd door Cookiebear; 17 januari 2012 om 15:31
LEGO Technic is een deel van de LEGO productlijn
Uit mijn ervaring blijkt het belangrijkste te zijn dat ge uw tabak goed verspreidt en uw tipke de juiste grootte heeft. Dan is rollen poepsimpel.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)