Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 42
    Member p@p@'s schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)

Wie wil mijn miljoenenerfenis?

Ik kreeg net weer zo een mailtje!
    Dat mensen daar blijven intrappen ....

Kunnen we die eens gene kloot aftrekken

Wie durft ....
    Post je bevindingen hier maar ...

Dit was de mail:

Van: Dr Paul Anderson
    Ei Banking Plc, Londen.

Goedendag dear!

Hoe bent u en uw gezin? Ik hoop dat mijn brief aan u in uw beste humeur vandaag. Mijn naam is Dr Paul Anderson, Operation / Regional Branch Manager Hoofd van Egg Banking Plc London. Ik besloot om een top secret / vertrouwelijke samenwerking met u zoeken bij de uitvoering van een transactie deal beschreven hier-onder voor onze beide wederzijds voordeel. Tijdens de jaarlijkse bank audits, ontdekte ik een verlaten / niet-opgeëiste fonds, som van £ GBP 21.500,000 (Twenty One miljoen vijfhonderdduizend Britse Pond Sterling) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten (eind David McDowell Brown) een Amerikaan uit Arlington, Virginia, die helaas verloor zijn leven als een single met de hele crew op 1 februari 2003 over het zuiden van de Verenigde Staten Space Shuttle Columbia.

Ik ontdekte dat hij geen nabestaanden of zal de begunstigde opgeven om zijn account na het doornemen van zijn dossier in onze bank. Ik heb oprecht en bewust op zoek zijn uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de som waarde van £ 21,5 miljoen Britse pond zal worden overgedragen aan u, die zal worden gedeeld in deze procentuele verhouding: 50% voor mij en 40% aan u respectievelijk, terwijl 10% is voor alle gemaakte kosten tijdens de transactie. Ik heb uw oprechte samenwerking, vertrouwen en uiterst vertrouwelijk om ons in staat stellen succesvol uitvoeren van deze transactie. Ik verzekerde en beloofde u dat deze transactie zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet, zowel in uw land en hier in Londen als het fonds wordt overgedragen naar uw opgegeven bankrekening. Na afweging en acceptatie van dit aanbod, vriendelijk naar voren mij de volgende informatie onmiddellijk aan mijn prive e-mailadres voor meer vertrouwelijkheid: en dan zen email

-Uw volledige naam,
    -Uw volledige adres
    -Uw directe mobiele telefoonnummer
    -Uw hoofdberoep

Om mij uw informatie te uploaden in onze bank databank om na te denken in de bank-netwerk-systeem dat u de genoemde nabestaanden / zal begunstigde van deze rekening, dan zal ik u begeleiden op de communicatie met de bank voor de verdere doorgifte van dit fonds aan u .

LET OP: Wij hebben enkele banken dag om deze transactie te gaan voeren.

Bedankt in afwachting van uw dringende reactie.

Met vriendelijke groet,

Dr. Paul Anderson.
    Laatst gewijzigd door p@p@; 15 november 2011 om 23:55 Reden: we gaan de scammer zijn adres er even uithalen hé...

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Ook altijd handig als je die mensen je Visa ook ineens meegeeft, mailen ze niet meer terug.
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

Member
    iTrader
    24 (100%)
    ik durf maar heb geen zin
    Life's a bitch, so if it's easy, you're doing it wrong

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    gij hebt die ook gehad :o HIER IS IETS NIET PLUISSSSSSS
    Shooters speelde op pc me muis en keyboard . uit
    Vraag het op 9lives, wij googlen het wel voor je!

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    ich.bin.dumkopf
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De SkeEvN Bekijk bericht
    gij hebt die ook gehad :o HIER IS IETS NIET PLUISSSSSSS
    Jong, zijde gij nu echt zo stom geboren of isda erna gekomen? Hij kan natuurlijk al die miljoenen niet aan 1 dezelfde persoon geven. Wie weet is die persoon wel een internetscammer die mensen wilt oplichten met zijn 1 miljoen, daarom wilt hij het geld aan meerdere mensen uitgeven, logisch toch? Aan mij ondertusse ook

Member
    iTrader
    36 (100%)

Banned
    iTrader
    15 (100%)
    Oh boy, door die mail hier neer te poten komt hij misschien wel eens een kijkje nemen!

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Of een blikje werpen...

Member
    iTrader
    10 (100%)
    @Rizla+ comment to de skeevn.
    We zitten hier wel ik de lounge hé.
    HIER MOET UW IQ AUTOMATISCH DALEN NAAR 69

Banned
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheProject Bekijk bericht
    @Rizla+ comment to de skeevn.
    We zitten hier wel ik de lounge hé.
    HIER MOET UW IQ AUTOMATISCH DALEN NAAR 69
    Facepalm.

iTrader
    51 (98%)
    Maar stelt nu is dat het waar is

met wie gaan jullie dan lachen

iTrader
    51 (98%)
    weet je wat ....

ik zal die vriendelijke mens is een berichtje terug sturen ...

iemand een idee hoe we het best zijn kloten spannen, mischien een waarborgje van 100 euro vragen op ons rekeningnummer ??

Ik heb hem alvast de volgende mail verzonden:

I want to thank you for your mail.
    I would also like to express my sympathy with the loss of the deceased. I would like to claim the amount to my kids and wife to maintain. How does this in his work. You asked me for following data.
    -Your full name: Philipe Jeuk aan De Bal
    -Your full address: De krab mijn ballenstraat 69
    3840 Kuttekoven
    Your main occupation: Municipality worker

Thx
    Philip Jeuk
    Laatst gewijzigd door p@p@; 16 november 2011 om 18:36

Member Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Wie hier niet was in 2009, gelieve Lounge te verlaten.
    PSN: -

RSCA Champion

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Zegt hij die pas in 05 kwam...

†15-02-2012†

Approved 9-lifer
    iTrader
    80 (94%)
    ik heb weer geluk
    (1) Statement two is false
    (2) Statement one is true

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    ik ben dan weg hè! -x-

Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Member De SkeEvN's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Zegt hij die pas in 05 kwam...
    zwijgen gij 't is nie aan nummer 10
    Shooters speelde op pc me muis en keyboard . uit
    Vraag het op 9lives, wij googlen het wel voor je!

iTrader
    51 (98%)
    Ik heb ne mail terug. HILARISCH !!!!!

Good evening dear Philipe Jeuk aan De Bal !

Thanks so much for your email response with the requiredinformation. I appreciate your willingness to assist me and get this fundtransferred to your bank account.

First and foremost, let me introduce myself once again alsointimate you more about this transaction so that you will know me well and whomyou are dealing with. I am a British citizen working with Egg Bank Plc Londonas Operation/Regional Manager. I married to Susan Anderson ; also a Britishcitizen and we have a Son and two Daughters. I reside at: Apartment 4, 76Greville Street, Farringdon, London, EC1N UK.

I decided to embark on this transaction deal because of somecircumstances that surrounds me.

Dear, I got your contact information while going throughyour country International business directory journals here, I and my wifeprayed for one week before contacting you. After the one week prayer, we wereconvinced and believed that you are the right one that is going to assist usand get this fund transferred to your bank account without any betrayal afterthe transfer. My dear, I do believe in you and do hope that you will never letme and my family down after this transaction and that is Why I personallycontacted and solicited your assistance for this business.

Furthermore, another significant issue that instigated me toexecute this business deal is because of my wife health condition and myretirement that will be due in a short while. I want to fly my wife to Indiaimmediately after this transaction for surgical kidney transplant and propermedical attention in other to save her life. Her health condition isdeteriorating at this moment and she is on special therapy, I do pray to GodAlmighty everyday to sustain her life until after this transaction.

However, I have planned to relocate with my family to yourcountry after my retirement that is in few months to come, to start up a newlife with my family there. Like as I said earlier, I will like us to use partof this Money to set up a joint venture so that you will be directing me well.I do hope and believe that you will know the type of business both of us caninvest part of this money in your country that will be lucrative for us. PleaseI want you to reason more about this properly as we proceeds. I know it takes alot to assist someone you have not seen before nevertheless, I am veryimpressed with your person and somehow rest assured that I met the right one.In any case, time and future will tell.

Dear, I want you to understand and believe me, I have workedout the modalities to execute this transaction successfully and I promised youthat I can never be a failure to this. I have been monitoring this account forover 5 years now. For this, I saw no trace on it and I know all it takes toinherit this fund, so trust me. A colleague and a very good friend of my whohas left the banking industry many years ago has given me more ideas on how toperpetrate this deal without any loopholes. He executed a similar deal beforehe got retired and he is now somewhere enjoying his wealth with his family.Dear, I am giving you 100% assurance and guarantee that success must be ours aslong as this transaction is concerned and hence you follow my instructions. Iam going to provide you whatever papers or documents bank might demand as proofto back up this claim, so do not worry about that as I have gotten experienceon several claims of this nature!.

I am a gentleman and I know my duty, I have worked in alegal department before, you ought to understand me when I tell you that youare protected and my duty is to make sure that this fund is transferred to youlegally without any breach of law. Let me re-assure you once again that with myinvolvement as an insider, your safety and security are protected hence youfollow to my instructions.

My dear, please have it in mind that we need absoluteconfidentiality to achieve maximum success as we proceed in this transaction.Please do not discuss or get any other person involve in this transaction asyou know the nature of this transaction and because of my position here in thebank. Please never you expose this transaction to any other person until we getthis fund transferred to your bank account and I will join you immediately thisfund is being transferred to your bank account for our sharing accordingly andinvestment business discussion.

As it stands, I have initiated the steps in uploading yourinformation in our Bank data base today in other to appear in the bank networkand information system, that you are the named next of kin to Mr. DavidMcDowell Brown, so that nothing will stop the Bank from transferring this fundto your bank account once you contact the bank. I must try to execute thiscompletely before the close of work tomorrow and by so doing, I will guide you onhow to communicate to bank by sending you an application letter which you willsend to bank, making request for onward transfer of this fund to your nominatedBank account in your Country. Like as i told you, this transaction will beconcluded within few bank working days once you open up communication with thebank.

Thanking you in advance for your anticipated understanding.

Yours Sincerely,

Dr. Paul.

+4470-457-935-48

Wat zou ik hem terug sturen, iemand een ideetje ?
    Laatst gewijzigd door p@p@; 16 november 2011 om 18:38

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Hahahaha, dit is echt hilarisch. Wat een zielige mensen bestaan er toch!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten