Volgens mij zou Vishnu liever mee trollen met ons, maar mag hij niet van de andere mods.
ja delete et maar
i am sorry lets be friends
http://www.cigarpass.com/forums/uplo...1043_11215.jpg
Laatst gewijzigd door Domieneo; 23 augustus 2011 om 01:01
ge hebt de failstapjes ni gevolgd he
1.quote
2.laugh
je kunt zelf ook berichten verwijderen, Domieneo?
de failer heeft zen post gedelete.
nieuwelingen worden zelfs in de algemene fora afgemaakt en dan moeten ze hier vriendelijk verwelkomt worden? gaat goed lukken me dunkt![]()
Het liep hier toch wel echt de spuigaten uit hoor. Een beetje normaal (normaler) doen, daar gaat niemand van dood.
Als ze iets toevoegen aan lounge, dan mogen ze blijven van mij.
Niet alle nieuwelingen slaan wij dood hoor.
Kijk maar naar PEB.
Ik begin te snappen waarom pinky banned is lol. In elk geval ... ik vond het gelach over pukkelpop er dik over en ben blij dat men strenger gaat worden (maar hopelijk ook niet té streng). Vooral in het begin dan![]()
The Glorious March - Heil Hitler - YouTube
ban zijn troepen zijn al onderweg
lol te laat
Ik vrees dat er even aanpassingspijnen zullen zijn, maar het loopt wel los.
Men doet regelmatig nogal eens hysterisch als iemand aan 10 infractionpunten komt (= 1 dag ban). Meestal hoe groter de groep, hoe meer overdreven de reactie. Maar de simpele regel is, doe wat er gevraagd wordt, en je geraakt zo goed als niet aan de 30 punten die uiteindelijk nodig zijn om een langdurige ban te krijgen.
Daarbij, de meesten die vanavond "gebanned" zijn geworden (voor 1 a 2 dagen) dus, hebben dat voornamelijk te danken aan punten die ze eerder ergens anders hebben opgelopen.
Piemel was terecht.
Pinky mis ik wel![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)