*ik word gepest*
Spoiler:
ik stel voor om zwam gewoon te sluiten
Waarom zwam sluiten, omdat de threads je niet aan staan ?
Dan blijf je er toch gewoon weg, ik vind dat zwam open moet blijven zodat iedereen met losbollige momenten zich kan uitleven, zwam is een uitlaatklep voor de dag dagelijkse dingen waar een mens mee bezig is, als zwam verdwijnt worden overige fora bezoedeld met offtopic geklets en dat is voor niemand goed.
Wat zwammeuh mist is een meeting en een verkiezing tot zwammeuh koning.koningin jaar 2011 enz.
Er moet leven inzitten in zwammeuh en de lounge om de boel intresant te houden, ik heb niets tegen knettergekke threads met bizarre onderwerpen zolang het plezierig blijft en dat threads niet dood bloeden na een tijdje.
Je moet ook weten dat op zwammeuh en de lounge posten een pak aan inspiratie vraagt aan de poster, je kan niet verlangen dat het alle dagen kermis is en dat de offtopic fora volstaan met verse threads.
De inspiratie moet ergens komen en kan niet altijd blijven duren.
Laat de zwammers en lounge posters hun plek, zoals de rest hun eigen forum heeft.
Ze doen daar niks mis mee en het mag voor mij ook blijven.
Oke er waren er een paar (pis, kak en kots) threads, maar nu om iedereen door dezelfde kam te scheren is ver gezocht.
Iedereen die tegen zwammeuh & lounge is, raad ik aan om eens zelf inspiratie op te doen en het mooie weer te maken op deze fora en laten zien hoe het volgens jou wel moet.
Als je A zegt moet je ook B zeggen, laat de zwammeuh en lounge community niet in het ongewisse.
Ik bezoek ook af en toe de offtopic fora van 9lives, er zijn veel threads die mij niet aanspreken, daarom wil het niet zeggen dat deze fora dicht moeten.
Er is genoeg op 9lives om je gading te vinden en je mening te geven, fora zat.
Van mij mag het offtopic gedeelte bliijven, er komen betere tijden, je moet geduld hebben met zo n dingen.
...te lange teksten worden niet gelezen...
ook niet als het de toekomst van zwam er van af hangt ?
Ik weet mijn replys zijn niet echt kort maar ja dat zijn jullie van mij wel gewoon zeker![]()
Waarschijnlijk omdat ge bij elke zin een spatie zet?
Ale, ik denk dat het daaraan ligt
Of toch niet?
Wie zegt het.
Ik maak mijn posts zo lang mogelijk, dat is de trend die ik jaren heb verder gezet en zal verderzetten, ne spatie dient om uit de blazen, mijn toetsenbord heeft ook rust nodig, iedere keer zo n marteling ondergaan, over de muis maar te zwijgen, gek geklikt.
Ik
vind
dat
ook
jong
.
Die
van
mij
is
genoeg
gemarteld
.
Ik heb de jarenstatus van longposten, ik ben er fier op, ga je mij inhalen vriend ?
Woorden oorlogje om het af te leren ?
nu ga ik toch wel ver offtopic ze, maar ja je vraagt er om![]()
Van al die old-threadbumpen krijg ik een status van stoflong.
tegenwoordig is dat een spatie ofwat?
hier moet ik op enter duwen om dat effect te hebben.
maar wie ben ik nu met mijn ouderwets toetsenbord,
om nog maar te zwijgen van mijn pre-historische kennis van de benaming van de toetsen.
ik snapte nooit waarom er zo'n 2 forumdelen waren.
maarja, de debielen moeten ergens naar toe.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)