hij zij het tegen al zijn vrienden
hij zij het tegen al zijn vrienden
Wanneer je je HDD er terug in steekt helpt het soms als je eerst twee keer in je handen klapt, een rondje rond je as maakt en dan 3 keer in de lucht springt met je armen omhoog.
kan iemand een video maken voor hoe ge het moet doen? het lukt gewoon niet D: ik heb het al met 3 hard drives gedaan op al mn discs staat Disc Readable met een rode stift heb de regendans ermee gedaan MAAR WTF DOE IK NU FOUT?
Het schijnt als ge eerst een schelleke kaas in de disc reader steekt dat het dan wel werkt!
Sony zal in z'n handen wrijven met al die gasten die hun console om zeep helpen!![]()
Trolls worde getrolled...
Love this world!
oh crap da was om te trollen ofwa ??
Ik vond het al zo raar da mijne ps3 alleen maar croque monsieur's aant make was maar ni online ging![]()
Met een Xbox maak je overigens veel betere croques.
Wel wachten tot de RROD uitgaat.
Dan pas zijn ze krokant genoeg.
Conclusie: Xbox rules all.
Edelweiss+. heeft volkomen gelijk. Een grapje uithalen tot daar, maar veel mensen zijn goedgelovig (wat niks mis mee is) en die zouden wel durven een gevaarlijke methode uithalen om toch, in dit geval, online te kunnen. Hier moeten toch duidelijke regels over bestaan op een forum.
Als je je klacht in de microgolf oven legt gedurende 8 minuten en 52 seconden op 360 watt, is er niks aan de hand.
Groep zwam zegt niet genoeg?
We're screwed!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)