Pagina 3 van 90 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1344

Discussie: Epic Thread™s

Approved 9-lifer Venometal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Winnend lotto-ticket (5+)

Bieden iemand?
    PSN: Nevaron
    Metal 4-life!
    Google het even voor je het vraagt.

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@SîR0 Bekijk bericht
    dan moet hij maar wat minder ergens anders zitten eh
    Ik zit daar liever als hier eigenlijk, daar worden we niet constant overrompelt door allerlei trollen uit de Lounge grot.
    Ṧɧᾂɗȫᾥʄȫϗ
    ------------------------------------------------------------------
    [OG] Community Member
    Currently playing: Battlefield 4 & Path of Exile

Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venometal Bekijk bericht
    Doet me eraan denken, ik moet de euromillions nummers van vrijdag nog eens controleren

Approved 9-lifer MrM@tthijs's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Ik zit daar liever als hier eigenlijk, daar worden we niet constant overrompelt door allerlei trollen uit de Lounge grot.
    Ge wint toch ni

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    Stoppen met school (maar toch diploma halen)
    Zelfde gast die een 'dope' leren jas wou.
    deze dus Lederen jas
    Wat is dat toch met al die snotapen die per se een leren jas moeten.

"Yo maat, check it, kheb een keigrave nieuwe leren jas. Hij is me wel 5 maten te groot omdat ik alleen iets leuk vond in de volwassenensectie, maar chicks zijn er bezeten van."
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Banned ULTRAnumb's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Wat is dat toch met al die snotapen die per se een leren jas moeten.

"Yo maat, check it, kheb een keigrave nieuwe leren jas. Hij is me wel 5 maten te groot omdat ik alleen iets leuk vond in de volwassenensectie, maar chicks zijn er bezeten van."
    ela niks tege manne me ledere jassen eh da zo stylish me hun schouders omhoog rondlopen en dan die jas over hun schouder vlammen en gelijk nen echten don juan overt straat lopen
    die koeien verdienen ook wa respect voor hun leer

mr we zeggen wel altijd "olaaa den big boss" als ze passere

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    244 (100%)
    Weblogs
    18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ULTRAnumb Bekijk bericht
    ela niks tege manne me ledere jassen eh da zo stylish me hun schouders omhoog rondlopen en dan die jas over hun schouder vlammen en gelijk nen echten don juan overt straat lopen
    die koeien verdienen ook wa respect voor hun leer

mr we zeggen wel altijd "olaaa den big boss" als ze passere
    Kheb hier in de buurt al een van pakweg 12jaar(neger) zien rondfietsen met te grote zwarten lederen jas. Triest toch.
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michster Bekijk bericht
    Kheb hier in de buurt al een van pakweg 12jaar(neger) zien rondfietsen met te grote zwarten lederen jas. Triest toch.
    badassery alom

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Weet niet of dit een repost is, maar kmoest echt wenen van het lachen..
    Worst possible "date" ever...I don't even... FML (serios) - Bodybuilding.com Forums

iTrader
    0
    Weblogs
    1
    oud
    maar blijft goed

Member
    iTrader
    5 (100%)
    zijn er nog zo epic threads in dat genre? Plz share, kheb al groot deel van oude epic threads thread afgezocht, maar niets echt mega grappig gvonde

Member D@SîR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    ik doe pertang m'n best om rommel terug over de haag te smijten zenne. Iets wat ze mij daar ni in dank afnemen, maar who cares t'is lounge voor iets een forum dat is opgericht om de rommel van algemeen en zwam toch nog ergens een bestaansreden te laten hebben. *ontwijkt incoming shit bag*

weglopen is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing, maar wa gaat ge doen als ze denken dat ze op respawn ook thuishoren? per slot van rekening is dat opgericht als een soort van safehaven voor al wat er mis gaat hier op 9lives (en kijk: er zijn al rules, infractions, inkomstenproblemen, ... nu nog loungers erbij en de shit is compleet )

ik ben jullie nog niet vergeten zenne. uit het oog is nog niet uit het hart. Misschien zijn sinterklaas en de kerstman samen op LSD-trip en dan kan er buiten de feestdagen plots nog wat lekkers uit de lucht vallen

wanna know more?
    no more signature here

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mugiwara Bekijk bericht
    Weet niet of dit een repost is, maar kmoest echt wenen van het lachen..
    Worst possible "date" ever...I don't even... FML (serios) - Bodybuilding.com Forums

Approved 9-lifer KO's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    weglopen is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing, maar wa gaat ge doen als ze denken dat ze op respawn ook thuishoren? per slot van rekening is dat opgericht als een soort van safehaven voor al wat er mis gaat hier op 9lives (en kijk: er zijn al rules, infractions, inkomstenproblemen, ... nu nog loungers

weglopen is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing, maar wa gaat ge doen als ze denken dat ze op respawn ook thuishoren?
    Ze vriendelijk vragen zich te gedragen ? Een aantal Respawn leden komen hier ook op Lounge, maar zijn op Respawn wel in staat om kwalitatieve posts te maken. Iets wat in de Lounge blijkbaar niet lukt. Als je een keer een beerput zoals de lounge toelaat, dan zit je voor altijd met de stank.

per slot van rekening is dat opgericht als een soort van safehaven voor al wat er mis gaat hier op 9lives (en kijk: er zijn al rules,
    Natuurlijk zijn er regels, dat is toch niet meer dan normaal ? Zelfs vrouwen en 4chan hebben regels. En die vallen op Respawn trouwens reuze mee, ik weet niet of je ze eens doorgenomen hebt (Regels van het huis - Respawn Community Forum) maar meer dan enkele evidente afspraken worden daar niet gemaakt. Het grootste deel van de regels werd trouwens in samenspraak met de community vastgelegd.

infractions,
    Sinds het bestaan van de website heeft 1 persoon een infraction gehad (Booka Shade trouwens ) omdat hij een post had gemaakt die uit 150 smilies bestond. Als je niet kan bestraffen kan je ook je (losse) regels niet toepassen.

inkomstenproblemen, ...
    Absoluut niet. Wij maken winst. Het is enkel zo dat een betere server binnen x aantal tijd een noodzakelijkheid zal zijn. Daarom leggen we een spaarpotje aan en kunnen we overdadig veel reclame vermijden.

nu nog loungers
    We zullen eerder sterven aan de effecten van Global Warming voor we met dat probleem zitten.
    Forbidden
    You don't have permission to access /forum on this server.

Member D@SîR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    troost u: het wordt erger naarmate een community groeit. t'is zoals kinderen krijgen: eerst zijn ze klein en is het gewoon lastig als ge 's nachts wakker wordt van het gebleit. 16 jaar later ligt ge wakker omda ze nog ni thuis zijn, een paar jaar later ligt ge wakker door het geneuk in de kamer ernaast. maw: zorg ervoor da ge geen kinderen krijgt

i'm just giving u a heads-up, deze site heeft er ondertussen al meer dan een decennium op zitten. we zijn zo geworden uit noodzaak, niet uit vrije wil.

wacht maar tot de donaties opdrogen en de load te hoog wordt en ge een paar dedicated servers nodig hebt om alles te blijven trekken en er dus onpopulaire maatregelen moeten worden getroffen om al het leuks leuk te houden.

voorlopig is het dus zo ver nog niet, so have fun on your honeymoon and remember: if the thai girl has big tits, she will probably have a small dick
    no more signature here

Pagina 3 van 90 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten