Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Kopen of niet?

Member
    iTrader
    0

Kopen of niet?

Ik zou graag willen weten of de nintendo 3ds een goede aankoop is voor iemand die absoluut geen hardcore gamer is maar eerder een ''op het toilet gamer" of een ''tijdens een pauze gamer''.

En qua games hoe zit het daar bij de nintendo 3ds. Prijs/kwaliteit

En als jullie vinden ''JAAAAA KOOOOOPPPT DAT!!!!'' moet ik me dan een bundel aanchaffen of gewoon de nintendo?

Danku

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Waarom niet zou ik zeggen. Maar wel zeker een bundel pakken met een spel dat je toch wilt, komt altijd voordeliger uit. En stel dat het je ding toch niet is, verkoop em dan gewoon, nu deze nog vrij nieuw is verlies je er niet zoveel op. Je kan natuurlijk zelf ook eens zien of er geen goede koopjes te doen zijn 2de hands.

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Als toilet- en pauzegamer zit je goed met een handheld dus ga ervoor zou ik zeggen.
    De prijs van de games is zeer redelijk vind ik (gemiddeld €38), kwaliteit verschilt wel enorm van game tot game. Enkele reviews lezen vooraleer je je een game aanschaft is daarom echt wel aangewezen.

Enkele aanraders:
    Super Mario 3D Land (is verkrijgbaar in bundel)
    Cave Story 3DS
    Mario Kart 7
    Resident Evil: Revelations
    Kid Icarus: Uprising (al zal dat op het toilet niet handig zijn... uw pollekes zullen smeken naar het bijgeleverde standje)
    The Legend Of Zelda Ocarina Of Time (is (was?) verkrijgbaar in bundel)
    Humanity is the devil

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    Zéker doen! Heb sinds de launch een 3ds, dus ongeveer een jaar. Het begint interessanter en interessanter voor mij te worden. Je hebt nu wel deftige spellen (meer slechte, maar dat is typisch Nintendo) maar er zijn ook wel pareltjes voor de toekomst zoals: Kingdom Hearts, New Super Mario Bros 2, Luigi Mansion,...

En nu heb je al Super Mario 3D Land, Mariokart, RE, Kid Icarus en Zelda. Dat heeft souldoubt u al laten weten. Ikzelf vind het ook geniaal om eens lekker tetris te spelen op een DS

Redacteur
    iTrader
    0
    Absoluut wel, ja. 3DS heeft een uitgebreid aanbod aan games en dat zal nog verder uitgebreid worden in de toekomst. Er zijn ook erg veel spellen die ideaal zijn voor korte speelsessies.

Mario Kart, Rhythm Thief, Street Fighter IV, Zelda OoT, Mario 3D Land en Resident Evil: Revelations zijn games waar ik persoonlijk het meeste plezier aan had .
    Redacteur | Nintendo Network: Yannihilate | 3DS code: 3652-0590-8634 | PM als je een vraag hebt

Member
    iTrader
    1 (100%)
    als ik jou was zou ik een tweedehands psp kopen,
    eigelijk best wel goedkoop hoor
    (。◕‿◕。)

Banned
    iTrader
    28 (100%)
    ik vind een 3ds ook niet overdreven duur op dit moment.. en naar de toekomst toe krijg je echt nog wel topgames.

Approved 9-lifer
    iTrader
    427 (100%)
    voor 3ds gaan psp is iets minder pick up en play, gaat tweedehands idd wel goedkoper zijn en games ervoor zijn nu ook al heel goedkoop.
    PSN: kenneke10

Member R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taella11 Bekijk bericht
    als ik jou was zou ik een tweedehands psp kopen,
    eigelijk best wel goedkoop hoor
    Yes, I lol'ed

Ik zou ook voor de 3DS gaan, heb me er ookal heel kostelijk op geamuseerd met bovenstaande spellen!
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Ok in kopen of niet, past dit misschien ook:
    Back to the future wii heeft iemand die ? is het de moeite om te kopen ?

Voor de nostalgie wil ik die wel, maar als die maar 15€ waardt is dan moet ik efkes wachten

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten