Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Lord0Link's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)

SNES Savegame issue?

Kheb hier al even TLoZ: a Link to the Past liggen voor men SNES maar voor de één of andere reden na een dag gespeelt te hebben waren mijn savegames de kloten op dus ok ik dacht dat zal dan wel aan die batterij van die gamecartrige liggen dus ik bestel mij een die bit + batterijen om men games open te krijgen en die batterij te vervangen. met als resultaat dat het nog altijd gebeurt hij saved men game ik kan hem aan en uit zetten het is opgeslagen maar meestal op een random dag is alles weer verdwenen.

dus post gerust als iemand hier iets meer van weet.
    Laatst gewijzigd door Lord0Link; 9 april 2012 om 11:00
    | i7 870 @4Ghz | XFX R7970 Double D Ghz Ed | CORSAIR Vengeance 16G DDR3 @ 1600MHz |
    |BenQ XL2420T @120Hz|Roccat Kave (true) 5.1|Logitech G105|Razer Imperator 2012 @5600dpi|
    | XBL: LordI0ILink ImI | Steam: Lord0Link | PSN: Lord0Link |NN id: Lord0Link| 3DS: 4124-5061-5887 |

Member ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Wel, ik heb het opgezocht op andere forums. Er kunnen 3 problemen zijn:

1) De batterij van de cartridge is volledig leeg en/of ze maakt slecht contact waardoor er niet kan worden opgeslagen.

2) Het kan zijn dat er een probleem is met de connector van de Super Nintendo, die klep waar je de cartridge moet induwen. Slecht contact met de cartridge. Een oplossing zou zijn om te kijken of je met een andere Super Nintendo hetzelfde probleem hebt.

3) Of het kan ook aan de connectors IN de cartridge zelf liggen.

Op het moment kan ik niets anders vinden. De meeste problemen hebben meer te maken met emulators en save states dan met de echte console en cartridge.
    "I hope my boyfriend wasn't too mean to you. He can be very mean sometimes.
    Except to me, of course, because he loves me so much.
    "

Missy - DOCTOR WHO

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten