Pagina 64 van 112 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.261 t/m 1.280 van 2228

Discussie: algemeen 3DS topic

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Dag mensen

Ik heb een vraagje. Ik heb dit weekend een 3DS gekocht, samen met Pokemon SS.
    Nu wil ik connecteren met Wifi om te traden met vrienden, maar mijn 3DS wil geen connectie maken.

Ik weet dat je de ds Connecties moet instellen op de 3Ds en dan nog eens op het spel.
    Ik heb de volgende stappen al ondernomen:

1) Beveiliging verandert van WPA2 naar WEP
    2) Router poort verandert naar 1 en 11 (zou beter werken volgens Nintendo)
    Ondanks deze dingen kan ik nog steeds geen verbinding maken. Ik kan wel verbinden met de 3DS internet settings, maar als ik eenmaal de ds connections wil instellen lukt het me niet om verbinding te krijgen. Niet op de 3DS en daardoor ook niet met PKMN.

Iemand een idee?
    When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it. Many decades would pass before I understood the meaning of all three. Love, liberty, and time, once so disposable, are the fuels that drive me forward.
    Nothing is true, Everything is permitted.

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dragonix Bekijk bericht
    toevallig (zie onder)

Een vraagje, van een collega heb ik gehoord dat ie een geheugenkaartje had gekocht voor zijn dochter haar nintendo dat hij in de nintendo DSi moet steken, dan kan hij software (lees: spelletjes) downloaden en kan de dochter dat zo op haar nintendo spelen.
    De 'legale' manier dus...

Weet iemand of dit ook bestaat voor de nintendo 3DS? Zo ja, kan iemand me zeggen/uitleggen hoe dit werkt? desnoods via PM
    Legale manier = e-shop.
    Als je je games niet wil betalen, zoek dan een andere hobby (voor je klein mannen). Zo hebben ze de muziekindustrie al kapot gemaakt en ze zijn nu goed bezig de gamesindustrie ook nog eens kapot te maken!
    Humanity is the devil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Legale manier = e-shop.
    Als je je games niet wil betalen, zoek dan een andere hobby (voor je klein mannen). Zo hebben ze de muziekindustrie al kapot gemaakt en ze zijn nu goed bezig de gamesindustrie ook nog eens kapot te maken!
    auwtch... met het verkeerde been uit bed gestapt?
    Ik vroeg gewoon uitleg (en ja mss om het zelf te gaan gebruiken)....
    muziekindustrie -> i don't give a shit
    gamingindustrie -> i do give a shit
    filmindustrie -> my sanctuary

Ik zou dit principe eerder gebruiken om spelletjes uit te testen en mochten ze me leuk blijken koop ik ze origineel (ik koop mijn DVDs/films allemaal origineel ook al kan ik ze illegaal downloaden, net als een cd, maar ik zet gewoon altijd de radio op so no need to buy music...)
    Enja, ik weet dat er demo's van spelletjes bestaan, maar die zijn steeds beperkt en geven mij (persoonlijk) niet hetzelfde gevoel...
    Enja, ik koop uiteindelijk alles origineel ik heb iets met al die doosjes! Je wilt mijn kamer echt niet zien wat ik daar allemaal heb liggen van spelletjes, films (en ook cd's, maar minder)
    Laatst gewijzigd door Spandi; 12 juli 2012 om 15:05
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand, iedereen denkt er genoeg van te hebben.

~ Voltaire

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Legale manier = e-shop.
    1) De muziekindustrie is al kapot sinds de jaren '90.
    2) Ga mee met de tijd, technologie is nu eenmaal vooruitgang. Als ze het niet willen moeten ze er maar meer beveiliging voor maken. Simpel.

Veel developers vandaag de dag overhypen hun product om het er beter te doen uitzien dan dat het werkelijk is. Op deze manier kan je spellen proberen zonder het gevoel te hebben van een miskoop.

Maarja, als jij degene bent die liever zijn geld weggooit. Be my guest..

Zeg mij dan keer wie de gamesindustrie kapot maakt?

Gamers die alles kopen zonder te kijken naar de kwaliteit van het product waardoor developers lui worden of slimme gamers die waar willen voor hun geld?
    Laatst gewijzigd door Spandi; 12 juli 2012 om 15:05
    When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it. Many decades would pass before I understood the meaning of all three. Love, liberty, and time, once so disposable, are the fuels that drive me forward.

Member
    iTrader
    26 (100%)
    auwtch... met het verkeerde been uit bed gestapt?
    Ik vroeg gewoon uitleg (en ja mss om het zelf te gaan gebruiken)....
    muziekindustrie -> i don't give a shit
    gamingindustrie -> i do give a shit
    filmindustrie -> my sanctuary
    Niet met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik ben gewoon tegen piraterij. Mijn favoriete groep is door piraterij zonder label gevallen en heeft moeten vechten om verder te blijven bestaan. Het heeft geen haar gescheeld of ze hadden het niet overleefd en echt klein waren ze niet.
    Ik zie nu net hetzelfde gebeuren met gamesindustrie. Al die goeie studio's die hun deuren sluiten. Als de muziekindustrie u niet interesseert ok, no problem, maar ik haal het aan als vb om aan te tonen wat er aan het gebeuren is met de gamesindustrie. Gamen is mijn hobby, de 2e hobby die ik kapot zie gaan door idioten die te gierig zijn. Iedereen is nu goed hun best doen om de demo's weer aan te bieden voor zo goed als alles, maar dat is nog niet genoeg, blijkbaar... als het u kan schelen, dan koop je je games en zeg je dat ook tegen je collega IMO.
    Ik heb ook al die vraag gekregen van mensen die ik graag heb en graag zoveel mogelijk wil helpen, hen zeg ik evengoed dat ze mogen "oprotten".
    Humanity is the devil

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AicceeAC Bekijk bericht
    1) De muziekindustrie is al kapot sinds de jaren '90.
    2) Ga mee met de tijd, technologie is nu eenmaal vooruitgang. Als ze het niet willen moeten ze er maar meer beveiliging voor maken. Simpel.
    3) Er is niets mis met het gebruiken van een R4-kaart. En ik zal zelf zeggen waarom.

Veel developers vandaag de dag overhypen hun product om het er beter te doen uitzien dan dat het werkelijk is. Op deze manier kan je spellen proberen zonder het gevoel te hebben van een miskoop.

Maarja, als jij degene bent die liever zijn geld weggooit. Be my guest..

Zeg mij dan keer wie de gamesindustrie kapot maakt?

Gamers die alles kopen zonder te kijken naar de kwaliteit van het product waardoor developers lui worden of slimme gamers die waar willen voor hun geld?
    Internet heeft de muziekindustrie kapot gemaakt door alles "gratis" te maken. Er bestaat niet zoiets als "free lunch" de partij die er geld instopt gaat eraan, maar eerst vliegt de hardst werkende partij eruit... de groep.

Luie Game developers zijn er altijd geweest. Doordat piraterij nu véél harder dan ooit de kop opsteekt en ze weten dat hun product toch niet gaat verkopen doen ze helemaal niks meer en zijn er nog een hele hoop developers die zich daarbij aansluiten.

Ik gooi mijn geld niet weg, ik test DEMO's. Die zijn tegenwoordig voor de meerderheid van de games beschikbaar! Als dat niet zo is, lees ik reviews (van zoveel mogelijk verschillende bronnen over hetzelfde product) en bekijk ik gameplay beelden op youtube. Deze combinatie geeft een vrij reëel beeld, zelden in bedrogen geweest.

Het laatste woordje dat je gebruikt in puntje 2 duidt aan dat je niet beseft dat het helemaal niet zo simpel is om zoiets te implementeren.
    Humanity is the devil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Niet met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik ben gewoon tegen piraterij. Mijn favoriete groep is door piraterij zonder label gevallen en heeft moeten vechten om verder te blijven bestaan. Het heeft geen haar gescheeld of ze hadden het niet overleefd en echt klein waren ze niet.
    Ik zie nu net hetzelfde gebeuren met gamesindustrie. Al die goeie studio's die hun deuren sluiten. Als de muziekindustrie u niet interesseert ok, no problem, maar ik haal het aan als vb om aan te tonen wat er aan het gebeuren is met de gamesindustrie. Gamen is mijn hobby, de 2e hobby die ik kapot zie gaan door idioten die te gierig zijn. Iedereen is nu goed hun best doen om de demo's weer aan te bieden voor zo goed als alles, maar dat is nog niet genoeg, blijkbaar... als het u kan schelen, dan koop je je games en zeg je dat ook tegen je collega IMO.
    Ik heb ook al die vraag gekregen van mensen die ik graag heb en graag zoveel mogelijk wil helpen, hen zeg ik evengoed dat ze mogen "oprotten".
    ik snap je frustratie, begrijp me niet verkeerd!!
    er zullen altijd mensen zijn die liever iets illegaals doen dan er voor te betalen.

Heel veel mensen die ik ken (mss wel bijna allemaal) die iets of wat afkennen van computers, downloaden al de films 'legaal', ze verklaren mij echt letterlijk allemaal ZOT dat ik al die films aankoop (and trust me, ik heb er massas)!
    Dus in principe zijn films mijn hobby net als gaming jou hobby is, dus ik begrijp je wel, maar voor de ene is het origineel kopen van DVDs anders dan het kopen van originele spelletjes..

Dit is dus een discussie die oneindig kan duren en nooit opgelost gaat geraken

Laten we nu terug gewoon vrolijken praten over onze ervaringen met Nintendo en zijn games zonder mekaar zwart te maken of te discussieren over dit.
    Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand, iedereen denkt er genoeg van te hebben.

~ Voltaire

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Ik probeer ook helemaal niemand zwart te maken. Ik probeer gewoon mijn frustratie duidelijk te maken, I've seen it once and I'm affraid it will happen again

Humanity is the devil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ik probeer ook helemaal niemand zwart te maken. Ik probeer gewoon mijn frustratie duidelijk te maken, I've seen it once and I'm affraid it will happen again

snap ik als dat bij de filmindustrie ook gebeuren he
    jij koopt de games origineel, dus hou jij die industrie recht en dan zal ik de filmindustrie rechthouden hahaha

komt wel goed

~ Voltaire

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Internet heeft de muziekindustrie kapot gemaakt door alles "gratis" te maken. Er bestaat niet zoiets als "free lunch" de partij die er geld instopt gaat eraan, maar eerst vliegt de hardst werkende partij eruit... de groep.

Luie Game developers zijn er altijd geweest. Doordat piraterij nu véél harder dan ooit de kop opsteekt en ze weten dat hun product toch niet gaat verkopen doen ze helemaal niks meer en zijn er nog een hele hoop developers die zich daarbij aansluiten.

Ik gooi mijn geld niet weg, ik test DEMO's. Die zijn tegenwoordig voor de meerderheid van de games beschikbaar! Als dat niet zo is, lees ik reviews (van zoveel mogelijk verschillende bronnen over hetzelfde product) en bekijk ik gameplay beelden op youtube. Deze combinatie geeft een vrij reëel beeld, zelden in bedrogen geweest.

Het laatste woordje dat je gebruikt in puntje 2 duidt aan dat je niet beseft dat het helemaal niet zo simpel is om zoiets te implementeren.
    Juist wel, alleen dat woord zegt genoeg. Als ze de brains hebben om games te maken, hebben ze oko de games om beveiliging op te zetten. Moesten ze één goede hacker aanwerven, problem solved. Alleen degenen die weten waar de gaten zitten, kunnen ze dichten.
    *En BTW: met simpel bedoel ik niet dat beveiliging simpel is, maar dat de oplossing voor hand liggend is.

Ik vind je mening erg beknopt en niet van deze tijd. De muziekindustrie is gestorven, voor dat er sprake was van piraterij. Check de geschiedenis van muziek, ik zeg niet dat piraterij eraan geholpen heeft om het weer te doen opstaan, maar het was gedoemd om te falen.

Demo's zeggen niets over een spel, ik heb er al genoeg van geprobeerd.
    Ze proberen altijd een epic-gevoel te geven en kiezen meestal een episch stuk van een spel om het beter te doen lijken. Daarom zijn er ook veel slechte games.

Een ander aspect waar ik je op wil wijzen is dat piraterij gekomen is door economische redenen. Sommigen hebben gewoon de financiële middelen niet om een hobby als games te veroorloven, maar dat wilt niet zeggen dat dat ze moet weerhouden om het te doen.

Anyways: de slimmere mensen zijn het met me eens
    Minecraft Creator Notch Tells Players to Pirate His Game - Forbes

Lees da keer en volg die man zijn raad. Je zal er zelf ook beter vanaf komen.

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Anyways: de slimmere mensen zijn het met me eens
    Minecraft Creator Notch Tells Players to Pirate His Game - Forbes
    Ik begrijp je boodschap.

Een ander aspect waar ik je op wil wijzen is dat piraterij gekomen is door economische redenen. Sommigen hebben gewoon de financiële middelen niet om een hobby als games te veroorloven, maar dat wilt niet zeggen dat dat ze moet weerhouden om het te doen.
    Ik heb ook de financiële middelen niet om maandelijks een citytripje te doen, is het daarom correct om te gaan zwartrijden? Neen, ik kan dat niet betalen, dus ik doe ik dat niet zo frequent. Ik denk dat er weinig mensen zijn die gamen als hobby hebben en zich niet 6-10/jaar een nieuw spel kunnen veroorloven. Als je meer wil maar je kan het niet betalen heb je pech, zo is het leven nu eenmaal. Laat er iets anders voor, zoek een jobke bij of leg je erbij neer, maar ga het niet stelen.

Je steelt inderdaad geen fysieke game, het blijft diefstal want het gaat niet om een schijfje, een doosje en een handleiding, maar het gaat om wat er op dat schijfje staat.

Als een bepaalde developer er geen probleem mee heeft dat zijn spel illegaal wordt gedownload en hij maakt dat duidelijk, dan ga ik mij ook niet verzetten tegen mensen die die game downloaden, want dan is het met toestemming. De meeste developers denker daar echter niet zo over...
    Humanity is the devil

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Ik begrijp je boodschap.

Ik heb ook de financiële middelen niet om maandelijks een citytripje te doen, is het daarom correct om te gaan zwartrijden? Neen, ik kan dat niet betalen, dus ik doe ik dat niet zo frequent. Ik denk dat er weinig mensen zijn die gamen als hobby hebben en zich niet 6-10/jaar een nieuw spel kunnen veroorloven. Als je meer wil maar je kan het niet betalen heb je pech, zo is het leven nu eenmaal. Laat er iets anders voor, zoek een jobke bij of leg je erbij neer, maar ga het niet stelen.
    Ik begrijp ook wat je zegt, daar geef ik je gelijk in. Maar er is meer toegang tot gratis games. In tegenstelling tot zwart rijden, dat is ook een volledig ander onderwerp. En het leven zit zo niet in mekaar dat je moet wachten tot je het kan veroorloven. Als je weet dat je een winnend lotto-formulier kan kopen, ga je dat doen. Iedereen zal zijn kans wagen om er beter vanaf te komen. Dat gebeurt nu ook.

Je moet inderdaad keuzes maken in het leven, maar als je één iets toegankelijker kunt maken voor jezelf en dan dat geld gebruiken om levensnoodzakelijke dingen te kopen zoals een huis etc. Dan doe je dat gewoon.

Ik kan trouwens moeilijk geloven dat jij nog nooit een gratis game hebt gespeeld of geprobeerd. Dan ben je ofwel niet mee met de tijd, of wel heb je geld te veel.

Mocht het zijn dat je het wel al gedaan hebt, vind ik je reacties eerder hypocriet.

Laten we het er gewoon bij houden dat jij liever betaalt voor games die goed zijn, maar ook voor games waarbij je niet kan weten wat te verwachten en dat ik enkel games koop waarvan ik weet dat ze goed zijn, af en toe een download doe voor games die me leuk lijken, maar waar ik geen geld voor over heb en zo minder teleurstelling heb.

*Ja, ik koop ook games, niet verwacht hé

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Ik kan trouwens moeilijk geloven dat jij nog nooit een gratis game hebt gespeeld of geprobeerd. Dan ben je ofwel niet mee met de tijd, of wel heb je geld te veel.
    Dat heb ik inderdaad al gedaan, begin jaren 90 heb ik enkele diskettes gekregen met Commander Keen games en Prince Of Persia, die heb ik zonder morren gespeeld. Dat waren niet de officiële uiteraard, ik was toen een kind (12 jaar) en wist dus niet dat het niet hoorde (of dat ik dat later zou vinden... whatever you want ). Van hypocisie kan je me op dit vlak dus niet beschuldigen vind ik.

Ik heb een enorme gamescollectie (samen met mijn vriend) van +/- 1500 games, ze zijn stuk voor stuk officieel. Neen, ik heb geen geld teveel. Als je geduld hebt (iets wat ik meestal niet heb) kan je gerust zéér deftige games kopen tussen €5-15. Games waar ik naar uit kijk, en dat zijn er best veel, koop ik op de release, daarvoor laat ik wel bepaalde dingen die ik anders graag zou willen doen (meer cinema, meer uit eten) de "gaten" vul ik met koopjes (die me ook interesseren uiteraard), en dat zijn er nog véél meer.

Heeft niks te maken met "mee zijn met je tijd" IMO, het is gewoon tegen mijn principes.

Maar zoals Dragonix zegt. Dit is een eindeloze discussie, jij hebt hierin je standpunt en dat is je recht, en ik heb het mijne. Niet dat deze discussie dan niet gevoerd mag worden, maar dan best in een ander topic... heeft no weinig met 3DS te maken. Hierbij leg ik het dan ook naast mij neer, ik zal op mijn eentje de wereld niet kunnen veranderen

Back on Topic:
    Iemand het virtuele trading cards album van Mario & Sonic al gedownload uit de e-shop (gratis)? Stelt niet zoveel voor, maar voor de streetpass nerds onder ons... naast puzzelstukjes nog een excuus om buiten te komen met je 3DS I like!
    Alleen zonde dat je in België (of geldt dit alleen voor Gent) weinig mensen kan streetpassen.
    Humanity is the devil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Back on Topic:
    Iemand het virtuele trading cards album van Mario & Sonic al gedownload uit de e-shop (gratis)? Stelt niet zoveel voor, maar voor de streetpass nerds onder ons... naast puzzelstukjes nog een excuus om buiten te komen met je 3DS I like!
    Alleen zonde dat je in België (of geldt dit alleen voor Gent) weinig mensen kan streetpassen.
    Ik heb overlaatst eens mijn 3DS meegenomen naar het shopping center in wijnegem (vorig weekend), het was enorm druk en had toen 3 hits.
    Een vlaamse, nederlander en een zuid-afrikaan
    Maar idd, jammer genoeg heb ik anders ook niet veel hits

~ Voltaire

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Thread clean. Keep it clean boys!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    we'll do

~ Voltaire

Member
    iTrader
    26 (100%)
    We moeten hier dringend wat meer game-events hebben. Op beurzen gaat dat altijd enorm goed, Gamescom, First Look en F.A.C.T.S zijn mijn streetpass hoogstepunten
    Hopelijk rijf ik dit jaar op gamescom al die M&S kaartjes binnen, op een ander zal't gene vette zijn.

NintendoZone in de McDonalds lag plat daarstraks, ik ben speciaal voor die kaartjes naar daar gestapt (ne mens moet iets doen met zijn middagpauze ). Dinsdag ging NintendoZone daar nog tot op de stoep, dus ze hebben het wel... maar ik had het toen verkeerd gedaan (NZ geopend ipv in het kaartenalbum NZ aan te duiden)... Vandaag geen ontvangst aan hunne zijgevel... dan maar binnengestapt (wat ne stank, ongelofelijk dat daar volk zit te eten!?)... noppes, ze hebben het zeker afgezet omdat er iemand naast hun venster stond met zijnen 3DS en vergeten weer aan te zetten
    Humanity is the devil

Member
    iTrader
    2 (100%)
    haha :d ja op dergelijke beurzen/events zul je wel meer kans hebben op streetpass hits
    Wel een goed idee anders , gewoon ergens gaan zitten en laat ze maar binnenkomen

waar kun je die bepaalde zones vinden?

~ Voltaire

Member ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    waar kun je die bepaalde zones vinden?
    Op deze link: Nintendo - Hotspot Finder
    Gewoon je gemeente en/of postcode ingeven.
    "I hope my boyfriend wasn't too mean to you. He can be very mean sometimes.
    Except to me, of course, because he loves me so much.
    "

Missy - DOCTOR WHO

Member
    iTrader
    26 (100%)
    Die McDonalds waar ik geweest ben staat er niet eens op (einde van de veldstraat)... hah, nie moeilijk dat het niet ging dan (hoewel, eerder dees week heb ik daar mijn post op gehaald van mijn "letter box", meh, ander en beter)

Ik dacht eigenlijk dat het alleen op luchthavens en in de meeste McDonalds ging, tof dat ze dat op meer plaatsen hebben!!
    Humanity is the devil

Pagina 64 van 112 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten