Pagina 1 van 350 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 6997
    Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)

Wii U: Now U Playing With HD Power!

.
    Laatst gewijzigd door Spandi; 2 juli 2014 om 21:43

Member
    iTrader
    34 (100%)

Thumbs up Wii U: Now U Playing With HD Power!

Wel, volgende week is het alweer E3-tijd. En dinsdag is aan Nintendo om hun persconferentie te geven. Dan laten ze zien waar ze mee bezig zijn voor de 3DS... maar het grote nieuws is natuurlijk de Wii U.

Vorig jaar zijn we al een paar dingen te weten gekomen maar dat was slechts een kleine preview volgens Nintendo. Op E3 2012 gaan ze eindelijk het volledige pakket wat Wii U aanbiedt laten zien.

Er is ook een Facebook-pagina (Facebook: Wii U) en Nintendo's E3-website (Nintendo@E3 2012).

Member Bully007's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    NIET MEER GE-UPDATE SINDS LANGE TIJD!

Releaselijst -
    Spoiler for Releaselijst:

Gamepad Only -
    Spoiler for GamePad Only:
    Laatst gewijzigd door Bully007; 13 november 2013 om 11:56

Member
    iTrader
    34 (100%)
    En er zijn alweer 2 games die zeker naar Wii U zullen komen. NBA 2K13 van 2K Games en het vechtspel Injustice: Gods Among Us, een soort vervolg op Mortal Kombat vs DC Universe, door NetherRealm.

Member Bully007's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Voor mij zal het vooral project cars worden waar ik naar uitkijk. Vooral omdat een goede racegame op Wii toch wat is uitgebleven.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Had gedacht dat er meer reacties gingen zijn omtrent de Wii U. Ik veronderstel dat de meesten wachten tot het eindproduct is getoond volgende week.

Member kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben vooral benieuwd naar de definitieve specs en de prijs. Hopelijk maximaal 300 Euro anders zullen er veel Nintendo-liefhebbers de boot afhouden bij de release vrees ik.

Member Namko's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kijk er fameus naar uit. Heb dan ook hoge verwachtingen!

Jammer dat de presentatie zelf maar 1uur zal duren, dus ik hoop wel op iets "kort en krachtigs".

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    Ik ben ook eens benieuwd dinsdag, er zal hier wel een stream verschijn zeker

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimme1975 Bekijk bericht
    Ik ben vooral benieuwd naar de definitieve specs en de prijs. Hopelijk maximaal 300 Euro anders zullen er veel Nintendo-liefhebbers de boot afhouden bij de release vrees ik.
    Ze hebben wel gezegd dat ze de prijs zouden aanpassen zodat zoiets als de 3DS-launch vermeden kan worden maar ik zat te denken aan een prijs tussen de 350€ en 400€ (maar dat is het slechtste geval). 300€ lijkt mij weinig, als je bedenkt dat er voor die prijs ook nog zo'n Wii U scherm-controller moet bijzitten.

Member Den_Hidde's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Vooral toch benieuwd naar de release titels en geplande games
    De prijs ik hoop toch niet meer als 300€ anders ga ik wel wachten me dunkt, met de 3ds hebben ze mij dat al geflikt na paar maand prijs vermindering.
    Dinsdag is nintendo dag ?

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Volgende week dinsdag om 18u00 is het tijd voor de persconferentie van Nintendo.

Dit zijn de links waar je dan live kan kijken:

Nintendo All-Access E3 2012
    GameTrailers
    GameSpot
    IGN E3 Live

iTrader
    11 (100%)
    thx mate ! Normaal ben ik thuis ga ik dat wel zien

Member septentrio's schermafbeelding
    iTrader
    68 (95%)
    De wii u zal naar het schijnt qua grafische kracht hoogstens gelijk komen met de 360 en ps3, dus nintendo zal de wii u gebruiken als brug tussen nu en de moment dat de xbox 720 en ps4 op volle kracht draaien.

Hij zou naar het schijnt niet eens 1080p native zijn.

Ik ga deze hoogstwaarschijnlijk niet kopen omdat ik het beu ben om altijd achter de feiten te lopen, dan steek ik mijn geld liever in de ps4.

En ja, ik blijf een nintendo fan, mario en zelda blijven geniaal, maar ik ben toch wat uitgekeken op deze formules. Er zit te weinig vernieuwing in, skyward sword kon mij niet meer boeien.

Dan verkies ik een alan wake, little big planet of Heavy rain. Nieuwe, innovatieve titels die op de andere machines zorgen voor een meer complete game-ervaring. We zijn op een moment gekomen dat de 1st party titels en exclusives op xbox en ps even sterk zijn als op de nintendo console.

Ik denk dat 3rd party developers en iets fanatiekere gamers Nintendo pas terug serieus gaan nemen bij uitkomen van een machine die minstens even krachtig is als de competitie.

Waarom geen Wii U die at par staat met de volgende generatie xbox en ps? Dat zou het verhaal al helemaal anders gemaakt hebben.
    Laatst gewijzigd door septentrio; 2 juni 2012 om 12:31

Member Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben zeer benieuwd naar wat ze gaan laten zien over deze console. Het concept dat ze vorig jaar lieten zien vond ik al zeker veel belovend.
    Als ze dit jaar de (launch)games en volledige functionaliteit tonen zie ik deze wel zitten...
    als de prijs goed zit tenminste. De Wii was 250 euro op launchdag, ik zou zeggen, 300 - 350 euro. Als ze hoger dan dit gaan denk ik niet dat veel "casuals" deze gaat oppikken.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door septentrio Bekijk bericht
    De wii u zal naar het schijnt qua grafische kracht hoogstens gelijk komen met de 360 en ps3, dus nintendo zal de wii u gebruiken als brug tussen nu en de moment dat de xbox 720 en ps4 op volle kracht draaien.

Hij zou naar het schijnt niet eens 1080p native zijn.

Ik ga deze hoogstwaarschijnlijk niet kopen omdat ik het beu ben om altijd achter de feiten te lopen, dan steek ik mijn geld liever in de ps4.

En ja, ik blijf een nintendo fan, mario en zelda blijven geniaal, maar ik ben toch wat uitgekeken op deze formules. Er zit te weinig vernieuwing in, skyward sword kon mij niet meer boeien.
    Zelfs de specs die in het begin zijn vrijgegeven blazen de specs van de xbox360 en ps3 al omver.Geloof die praatjes in de media nou maar niet,verwacht dat de wiiu echt wel een stuk krachtiger is dan de huidige generatie.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Verschillende ontwikkelaars hebben het afgelopen jaar gemixte "geruchten" laten weten over de Wii U. De ontwikkelaar van Darksiders II zei dat met de console amper kan wat de Xbox 360 en PS3 kunnen. En dan niet alleen grafisch gezien, ook de processor-kracht zou volgens hun verouderd zijn.

En dan heb je Gearbox Software die beweren dat de Wii U de krachtigste console tot nu toe is. De Wii U-versie van Aliens: Colonial Marines zou qua extra features en grafisch gezien de beste versie zijn van het spel.

Member septentrio's schermafbeelding
    iTrader
    68 (95%)
    Ik geloof zeker dat de wii u even krachtig of zelfs iets krachtiger gaat zijn als de xbox360 en ps3.

Ik geloof niet dat de wii u at par zal zijn met de xbox720 of ps4, en daar zou het eigenlijk moeten over gaan, of we zitten binnen de 2 jaar terug met het zwakke broertje.

Member
    iTrader
    0
    Ik hoop dat dit klopt:

WiiU CPU Revealed by Patent: "Enhanced PowerPC 750" ? - Wii U Hardware - Wii U Forums

Dan zou de wii u behoorlijk veel kracht hebben.We gaan het zien over 3 dagen,maar nintendo is ook niet gek hoor denk dat ze ons gaan verassen met wat het nieuwe beestje kan.

iTrader
    11 (100%)
    uiteindelijk speelt dat gene film (<of juist wel) see what I did there
    Zoalng de games goeie gameplay hebben boeit het mij niet ! Dat is toch nog steeds het belangrijkste
    Maar dat ze bij nintendo graag anders denken is wel geweten dus het wordt wel wat afwachten.

Pagina 1 van 350 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten