Meer Wii U spellen te verwachten: Many More Third Party Games Coming in the Fall :: Zelda Informer![]()
Meer Wii U spellen te verwachten: Many More Third Party Games Coming in the Fall :: Zelda Informer![]()
Niet meer dan normaal, maar toch leuk om te lezen(aangezien men afkwam dat de Wii u gelijk zou zijn met de xbox360):
XGN - Nieuws - FIFA 13 ziet er het beste uit op de Wii U
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in EA op het moment. Niet zozeer op grafisch gebied dat één versie er beter zou uitzien dan de andere.
Maar wel omdat ze vorig jaar zeiden dat hun relatie met Nintendo nog NOOIT zo goed is geweest als met de WiiU en dat zeker te zien zal zijn in de launch-periode.
Het enige wat wij nu krijgen is een reeks sportgames die sowieso op elk ander platform te verkrijgen is en een port van Mass Effect 3. Wat zijn EA toch gul... -_-
En het ergste is dat ze daar echt hebben moeten over nadenken of ze Fifa wel zouden brengen naar de WiiU. De iPad heeft zelfs een downloadbare versie van Fifa.
Ik wacht op een deftige Pokemon (online) game.
Geen 1 Nintendo-franchise dat zich beter zou vertalen naar een MMO dan iets Pokemon gebaseerd.
Dat zou toch gewoon fantastisch zijn![]()
True. Dit is een goed voorbeeld:
Madden 13 For Wii U Won’t Use The High Tech Infinity Engine | My Nintendo News
Wii U release date delayed to December across Europe
Er zouden blijkbaar problemen zijn met de productie van het WiiU GamePad die ervoor zorgen dat wij de console pas een maand later krijgen dan in Amerika en Japan.
Allez europa wordt weer achteropgesteld
Ergens normaal, Als er 2 continenten zijn waar de release echt 'the big deal' is, dan is het wel Amerika en Azië (vooral Japan). Daar gaan de mensen echt voor de deur van de winkel slapen enzo. Hier in België bijvoorbeeld hebde er enkele die pre-order zetten en nog enkele die eerste dag rijden, maar echt zo extreem als daar doen we niet. Gevolg zou dus zijn dat als men het eerst hier lanceert, men zegt dat de release geflopt is, simpelweg omdat er geen rij voor de deur lag te slapen. En grootste reden is natuurlijk thanksgivingday, de Wii U moet gewoon voor Black Friday in de winkels liggen, als dat niet is, kan men deze beter niet meer uitbrengen.
ZombiU - Gamescom Trailer [NL] - YouTube
Khoop echt deze te kunnen testen op Gamescom!
Verdomme, nu brengen ze dat nieuw Cyberpunk-spel Remember Me van Capcom niet uit voor de WiiU.
Nu zijn die bezig met allerlei games te maken maar geen enkel komt naar de WiiU, zelfs geen zekerheid van een port in de toekomst. Gewoon omdat de WiiU nog steeds onzeker is en ze geen releasedatum hebben.
Wat goed nieuws:
Wii U zal aankondigingen krijgen van meer publishers
Tijdens de E3 gaf Nintendo al heel wat informatie vrij over de Wii U, al bleven een heel aantal mensen ietwat teleurgesteld achter. Nintendo houdt echter nog heel wat achter de hand, want in september zal men een evenement en/of personferentie in het teken van deze console houden.
Iemand die zich kan herinneren hoe snel, en hoe veel de vorige consoles van Nintendo (Wii, Cube) in prijs zakten na de launch.
Kwestie van eens na te denken of ik zou wachten met kopen, of kort na launch kopen.
Dat hangt er allemaal van af hoe succesvol die zijn. De Wii heeft heel lang heel goed verkocht en heeft het dus jarenlang zonder pricedrop kunnen doen, de 3DS sales waren niet wat ze er van verwacht hadden en dus was er een half jaar later al een fameuze afslag. Dus als ge snel een pricedrop wilt, moet iedereen zich inhouden om er eentje te halen in de eerste maanden.
Ik ga zeker niet kopen bij launch. Later mss als er exclusives op uitkomen maar tegen dan is er wss al een xbox720 en Ps4. De Wii heeft mij teleurgesteld. Ik moet alleen de kracht vinden om nee te zeggen tegen mijn gadgetgevoel..
En ik denk FiFa er het best gaat uitzien op pc.
Rayman Legends - Gamescom Trailer
Nu blijkt dat Rayman Legends toch exclusief voor WiiU zal zijn. Op de E3 werd er al gesproken dat het spel mogelijk, in de toekomst, zou kunnen worden overgezet naar andere (al dan niet next-gen) consoles.
Timed exclusive dan waarschijnlijk.
Voor mensen die willen weten hoe de covers van WiiU-games er zullen uitzien:
Doet denken aan de covers voor GameCube-games. Hopelijk staat er bij exclusieve Nintendo-games ook weer ONLY FOR bij.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)