Ik wil maar zeggen dat dat mijn maximum is, ik hoop natuurlijk ook op minder, maar als het 500 is, tja dan ben ik nog steeds één van de eerste kopers![]()
Ik wil maar zeggen dat dat mijn maximum is, ik hoop natuurlijk ook op minder, maar als het 500 is, tja dan ben ik nog steeds één van de eerste kopers![]()
Voor 500 euro kunnen ze het inderdaad vergeten.
Volgend ShopTo.net zou de console 279£ kosten, omgerekend zo'n 345€. En daar komt bij dat de games rond de 48/49€ zouden kosten.
300-350 verwacht ik dan is het zeker een mooie aankoop denk ik voor die prijs.![]()
Cod:black ops 2 komt ook naar de wiiu
N1ntendo: Nieuws - Magazine scan toont Call of Duty: Black Ops 2 voor Wii U
Hoop dat NFS: Most Wanted ook nog naar de wiiu komt.![]()
Kotaku interviewt Reggie over de WiiU.
- friend codes gaan anders zijn (Reggie zegt dat we tevreden zullen zijn)
- het eerdere nieuws over 30min wachttijden lijkt fout? Reggie lijkt te zeggen dat je bericht eerst online gaat komen en dat Nintendo ernaar zal kijken als het door de community geflagged wordt.
- nog iets over achievements en de batterij enzo
Toch nog Friend Codes? Wat was dan al die bullshit van GameTrailers dat er zeker geen codes meer moesten worden ingevuld? Gaan ze soms accounts met Friend Codes gebruiken of zo?
Wired - Hands On the New Nintendo Wii U at E3
Ze hameren het er in dat ALLE games zowel digitaal als in de winkel te koop zullen zijn.
En ook dat je blijkbaar, als je bij iemand anders bent die ook een Wii U heeft, je gewoon via je eigen account kan inloggen en dan direct toegang hebt tot alle games die je (digitaal?) hebt gekocht.
Nu nog digitaal toegang hebben tot de games die je in de winkel kocht en ik ben tevreden. Zo heb ik dan toch nog het voordeel van iets fysiek te kopen, maar hoef ik niet telkens het spel te verhuizen tussen vriendin en thuis
.
Hmm, dat lijkt me niet echt realistisch... zo zou je alle games van je vrienden- en kennissenkring eens in je Wii U moeten steken om ze aan uw digitale collectie toe te voegen... tenzij ze werken met een code, maar dat zou tweedehandsverkoop ook tegengaan en Nintendo heeft zich daar nooit negatief tegenover geuit.
Kzit echt al elke dag in spanning te wachten op die Wii U hé. Erg voor iemand van 26, I know.
Maak u geen zorgen, 33 hier en 't is hier van 't zelfste![]()
Ook bijna 33. En dan maar klagen dat Nintendo enkel voor kinderen is![]()
Nintendo is voor kinderen!!!
En voor mensen met een basis aan levenswijsheid en verstand.
Hm, ben blijkbaar de jongste als 25-jarige die een Wii U wilt.![]()
^nope, 23 hier![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)