Pagina 12 van 469 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 7025
    Approved 9-lifer W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    True that, ik wil maar zeggen dat het het algemeen niveau van de "grote" press conference omhoog had gehaald.
    Heb nu al meer "plezier" uit deze presentatie gehaald dan uit de volledige grote conferentie.

Edit: Maar geen nieuwe games doet me wel twijfelen aan mijn mentale gezondheid. Tot 4hr opblijven tijdens de blok voor wat game-footage te zien. Tsja..
    Laatst gewijzigd door W!mpix; 7 juni 2012 om 04:04
    Xbox Live en PSN: Acer113 Steam: W!mpix
    3DS (en pokémon) Friendcode: 2337-3116-3417

Crew Member Eld0's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weblogs
    1
    Ziet er wel goed uit, het idee met de nieuwe controller. Ik wacht wel nog op betere titels, ben niet zo een nintendo fan maar de controller vind ik wel revolutionair. Zeker weten dat MS en Sony op dezelfde boot springen.
    Ik wacht wel nog op wat uitdagendere gameplay. Het lijkt me nu puur brainless gaming.

Een mmo op de Wii U, met de gamepad voor uw spells, bladeren door uw backbags, maken van potions, gear, ... chatten met uw guild, zou dat al teveel van het goeie zijn??
    ^Ěld

Member Skooter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    K zal de Wii U waarschijnlijk wel nog steeds op launch day kopen, maar k twijfel wel wat over welk spel ik erbij moet kopen gezien de teleurstellende conference. Als Pikmin op launch day uit is natuurlijk dat maar ik denk dat die wat later gaat uitkomen?

Mss Arkham Asylum aangezien ik die nog niet heb opgepikt voor mijn PS3. Maar was toch aan het hopen op een leuke first-partytitel. Die Mario ziet er niet vernieuwend genoeg uit tot nu toe.

Member starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skooter Bekijk bericht
    K zal de Wii U waarschijnlijk wel nog steeds op launch day kopen, maar k twijfel wel wat over welk spel ik erbij moet kopen gezien de teleurstellende conference. Als Pikmin op launch day uit is natuurlijk dat maar ik denk dat die wat later gaat uitkomen?

Mss Arkham Asylum aangezien ik die nog niet heb opgepikt voor mijn PS3. Maar was toch aan het hopen op een leuke first-partytitel. Die Mario ziet er niet vernieuwend genoeg uit tot nu toe.
    Ik ben ook zwaar teleurgesteld in de conferentie en het nieuws dat ze tot nu toe hebben gebracht ivm de WiiU. Maar 9 kansen op 10 zal ik 'em toch bij launch halen. En momenteel zou ik gaan voor Pikmin 3, NSMBU en een twee of drie hardcore games die ik gepasseerd heb op 360/PS3. Al heb ik ergens iets van "misschien toch een 3DS fiksen".

Approved 9-lifer zelda rulezz's schermafbeelding
    iTrader
    136 (98%)
    Eigelijk een vraagske kunt ge dien nsmbu eigelijk online spelen? Kheb daar precies niks van opgevangen?
    VIDEOGAMES
    Why waste good technology on science and Medicine?

3DS FriendsCode!: 0044-2787-7457

Member Den_Hidde's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eld0 Bekijk bericht

Een mmo op de Wii U, met de gamepad voor uw spells, bladeren door uw backbags, maken van potions, gear, ... chatten met uw guild, zou dat al teveel van het goeie zijn??
    Jup now we're talking ! Dat is wat ik ook vooral zie met die gamepad mogelijkheden en denk dat zeker zal komen. (eventueel efkes video chat in game met die gamepad) Ze hebben bij nintendo nu 2jaar voorsprong op hun concurrenten (verwacht volgend jaar aankondiging van nieuwe Xbox/ps + dan nog een jaar eer die uitkomt) nu kunnen ze echt cashen als ze met zeer goeie titels uitkomen.
    toch psyched geraakt ook al was de presentatie maar matig

Member ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zelda rulezz Bekijk bericht
    Eigelijk een vraagske kunt ge dien nsmbu eigelijk online spelen? Kheb daar precies niks van opgevangen?
    Tot nu toe is alleen de integratie van dat "Miiverse" online blijkbaar, zoals comments die worden achtergelaten in het spel wanneer je bezig bent. De enige multiplayer die ze al hebben laten zien is lokale co-op waarbij er 1 GamePad is en 3 Wii-remotes.
    -=- NOW PLAYING -=-
    PS4: Wolfenstein: The Old Blood
    PC: The Longest Journey (GOG)
    3DS: Codename STEAM

Approved 9-lifer zelda rulezz's schermafbeelding
    iTrader
    136 (98%)
    Ik hoop dat da er in komt kwil wel eens ne mario spelen met iemand die dat een beetje kan ipv een stiefbroerke da zich zo goe als altijd in een belleke verandert of altijd op mijne kop ligt te springe
    VIDEOGAMES
    Why waste good technology on science and Medicine?

3DS FriendsCode!: 0044-2787-7457

Member R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W!mpix Bekijk bericht
    Spoiler:
    Bedankt voor de info
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

Member Bully007's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zelda rulezz Bekijk bericht
    Ik hoop dat da er in komt kwil wel eens ne mario spelen met iemand die dat een beetje kan ipv een stiefbroerke da zich zo goe als altijd in een belleke verandert of altijd op mijne kop ligt te springe
    Da was daar juist het leuke aan . Mer ksnap het wel ze, zou idd eens leuk zijn, maar dan denk ik wel dat ze het best beperken tot vrienden en niet willekeurig, kwestie van de scheldtirades te beperken, want stel dat jij nog ff snel die centjes wil pakken, maar die klote japanner wil net het record speedrun zetten, tga wa geven dan denk

Member ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Weblogs
    1
    En? Die Japanner versta je toch niet... Zijn het soms beledigingen als je het sowieso toch niet verstaat?
    -=- NOW PLAYING -=-
    PS4: Wolfenstein: The Old Blood
    PC: The Longest Journey (GOG)
    3DS: Codename STEAM

Member Bully007's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    anders mss mario bros tegen elkaar , da zou pas leuk zijn, speedruns in willekeurige levels, of om ter meeste centjes in 100 sec ofzo. Dan speelde op zich nog alleen, maar tegelijkertijd ziede in het klein ook hoe uw tegenstand het ervan afbrengt.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Mario bros tegen elkaar zou echt leuk zijn! Mss zouden ze iets zoals de Super Mario War fangame kunnen doen. Als je het spel niet zou kennen, hier is wat gameplay ervan.

Wat aangepaste graphics NSMB style, wat locaties uit NSMB2 toevoegen als maps, de nieuwe power-ups toevoegen (en eventueel nieuwe personages) en je hebt de perfecte Mario versus gamemode!

Member Namko's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W!mpix Bekijk bericht
    Spoiler:
    Iemand die mij kan uitleggen hoe goed of gelijk hij is tegenover de huidige XBOX360/PS3? (is voor mij chinees)
    NNID: Namkotje
    Steam: Namko
    Onlive: Namko
    www.onlive.co.uk

Member Riki's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Die specs zijn wel nog niet bevestigd of ontkracht, dus kunnen er evengoed naast zitten. Maar op basis van wat daar staat, is de Wii U wel een pak sterker dan de PS3/Xbox 360, pak meer geheugen bijvoorbeeld, iets waar huidige generatie consoles duidelijk gelimiteerd in is.

Pagina 12 van 469 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten