Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Member
    iTrader
    0

Wii aansluiten op pc scherm

Hey, ik ben in het bezit van een Wii maar helaas niet van een televisie. Ik vroeg me af of het mogelijk is om mijn Wii aan te sluiten op dit pc scherm:
    Packard bell FT 700 specificaties - lcd monitor op VERGELIJK.BE

De invoer van het scherm is D-Sub (VGA) en ik weet dat er tussenstukjes bestaan om A/V-signaal om te zetten naar D-Sub, maar voor ik mij zo eentje aanschaf zou ik graag zeker weten of dit werkt?

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Kan je niet gewoon een TV kopen? Het hoeft zelfs nog geen Full HDTV te zijn voor de Wii.

Ik bedoel maar, is het echt ABSOLUUT nodig om die monitor te gebruiken?

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Een tv heb je al rond 32", en die zijn voor rond de 300 euro te koop, daar kan je eender welke console op aansluiten, en deze hebben HDMI input.

VGA is niet compatible met Svideo, scart enz, je kan werken met een VGA / video box die het mogelijk maakt om eender welk scherm op je console te hangen maar die dingen geven meestal verlies.

Nos
    Nos is offline
    Member Nos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zit beetje met zelfde vraag. Ik heb een 32" HD scherm van HP, en zou hier graag mijn WII op hangen. Rustigere ruimte en meer plaats dan de kamer waar hij nu staat. Tv verplaatsen is geen optie, noch tv kopen.

Bestaat er een mogelijkheid om die component te converteren naar DVI of HDMI input. Kan dit met een gewoon, goedkoop, plugje om dit te overbruggen of ben ik opzoek naar een convertor?

En waar kan ik deze dingen vinden, ben niet zo happig om deze dingen over het internet te kopen.

Approved 9-lifer W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nos Bekijk bericht
    Zit beetje met zelfde vraag. Ik heb een 32" HD scherm van HP, en zou hier graag mijn WII op hangen. Rustigere ruimte en meer plaats dan de kamer waar hij nu staat. Tv verplaatsen is geen optie, noch tv kopen.

Bestaat er een mogelijkheid om die component te converteren naar DVI of HDMI input. Kan dit met een gewoon, goedkoop, plugje om dit te overbruggen of ben ik opzoek naar een convertor?

En waar kan ik deze dingen vinden, ben niet zo happig om deze dingen over het internet te kopen.
    Component is analoog, hdmi/dvi is digitaal. Die kunnen dus niet zomaar overgezet worden met een plugje, daar moet een converter aan te pas komen. Imho zou ik dat gewoon niet doen. Naast extra kosten ga je ook kwaliteitsverlies hebben, en de Wii is toch al niet veel soeps op een HD televisie/computerscherm. Eventueel wacht je nog even en koop je een WiiU, deze zal wel hdmi hebben.

Approved 9-lifer redostrike's schermafbeelding
    iTrader
    61 (97%)
    Ebay Wii vga kabel

Verwacht geen topkwaliteit maar het werkt wel.

Nos
    Nos is offline
    Member Nos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ebay Wii vga kabel

Verwacht geen topkwaliteit maar het werkt wel.
    Heeft even stil gelegen voor mij, maar heb me uiteindelijk toch zo'n kabel aangeschaft.
    Nu weet ik niet of dat ding compatibel is met mijn monitor. Het is een HP2311x (vrij nieuw) en bij het aansluiten van die kabel krijg ik steeds "No input signal" zowel voor WII als voor PS2.

Doe ik wat verkeerd of werkt dit enkel met oudere monitoren, daar de native resolutie van die consoles te laag is?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten