Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: doen ofniet ?

Member
    iTrader
    0

doen ofniet ?

ik zou graag een wii aanschaffen. maar vraag mij af of dat de moeite wel nog is omdat de wii U eind dit jaar zou uitkomen ? en is de wii opzich wel de moeite ?

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Als je al zo lang hebt gewacht om er een Wii te kopen, dan is het antwoord hoogstwaarschijnlijk "nee".

En over de opvolgende console... Er is nog bijna niets geweten over de WiiU. Het zou blijkbaar op dit moment wel Wii-games kunnen afspelen maar het draait bij Nintendo allemaal om productiekosten en zo goedkoop mogelijk te houden. Als iets teveel kost en het niet echt nodig is om de console te laten werken, dan wordt dat verwijderd.

Ik denk dat pas op de E3 2012 er meer praktische info over de WiiU zal worden getoond. Dan pas kan je een vergelijking maken tussen de 2 consoles.
    Laatst gewijzigd door ShadowJoker; 8 april 2012 om 14:48

Member Namko's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou direct voor de Wii U gaan.

Redacteur Y@nnick.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hou het maar bij wii U

Member
    iTrader
    397 (99%)
    Ga maar voor de Wii U. Indien deze niet backwards compatible zou zijn, kan je achteraf nog altijd een Wii console kopen (2dehands) en dan de games ervoor kopen die je wilt.

Member
    iTrader
    47 (100%)
    Aan de andere kant kan je nu al een 2dehands wii kopen voor bijna niets... Gewoon doen. Op de wii u moet je nog een 8tal maanden wachten, in die tijd kan je al veel plezier beleeft hebben aan je wii.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Wii U is backwards mogelijk met Wii games maar niet met de GameCube games. Maar of we GameCube games kunnen aankopen via de Nintendo shop (eShop of Virtual Console) is eventueel ook mogelijk. Maar meer informatie zullen we uiteraard weten op de E3 van 2012.

Member Nirron's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Koop gewoon een 2dehands of nieuwe als je die nog kan vinden.. Wii die compatible is met Gamecube games. Niet wachten!

Member
    iTrader
    0
    thanks voor de info. ga eens zien naar de prijs van een 2dehands wii .

Member Nirron's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    €75-€90 voor de console met 1 controller. Probeer eentje te vinden die Wii MotionPlus INSIDE controller(s) heeft (staat onderaan de controller)
    Anders moet je die nog apart kopen en dan is je controller ook onnodig groter.

Natuurlijk als je een pakket koopt met Wii games ben je meestal beter af.

Heb me recent (vandaag) nog een nieuwe Wii gekocht. Ik leende altijd een Wii van mijn jongere zus.
    Heb zo lang gewacht omdat ik het witte Mario Wii Pack nergens vond tot nu..

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Wii U is backwards mogelijk met Wii games maar niet met de GameCube games.
    Als je nu een Wii nieuw aankoopt kan je er ook al geen GC games meer op afspelen. Is dus ook helemaal niet nodig in een Wii U, geen haan heeft er naar gekraaid toen ze de Wii hebben aangepast.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    De wii zijn 3 consoles in 1.

Wii
    GameCube
    Online games via de store

In mijn ogen zal daar wel altijd iets inzitten wat je boeit.

Of je gaat wachten op de Wii U, ik weet niet of dat echt zinvol is.

De Wii U zal ook niet echt goedkoop zijn tijdens de launch, een tablet device als controler, een betere wii computer met online mogelijkheden, goedkoop gaat dat zeker niet zijn laat staan de games.

Ik zou wel een Wii kopen, een pack met mario erbij is altijd leuk, in het zwart of in het wit.

Voor bepaalde games heb je een gamepad controller nodig, die koop je er best ook bij zodat je na het downloaden van een Nintendo Store game direct aan de slag kan zo ook met gamecube schijfjes.

De Wii heeft een resem aan titels, echt vlug vervelen ga je je niet.
    Al moet je je zelf afvragen of games die beweging vereisen wel iets zijn voor u, of je speelt liever games met een controller.

Haal zeker geen Wii in huis als je geen ruimte hebt, niet dat je per ongeluk je controler tegen de tv aanmept, voor sommige games moet je echt bewegen, dat is toch de bedoeling al tans.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten