Ben nog opzoek naar spelletjes om me een beetje met te amuseren...
wete jullie nog iets???
Telkens als ik er 1 koop is het maar een paar uur gameplay en dan ben je het alweer moe
alvast bedankt!!![]()
Ben nog opzoek naar spelletjes om me een beetje met te amuseren...
wete jullie nog iets???
Telkens als ik er 1 koop is het maar een paar uur gameplay en dan ben je het alweer moe
alvast bedankt!!![]()
Ik heb mij tientallen uren geamuseerd met The world ends with you. Ge moet wel een beetje liefhebber zijn van RPG's om het te kunnen appreciëren.![]()
Radiant Historia is ook een dikke aanrader in het RPG genre
merci zal ze is uitprobere!!
Met alle pokemon spellen hebbde wel veel uren plezier(aleja voor mij toch)
da heb ik allemaal al is gedaan![]()
mja, moeilijk te zeggen als je niet vermeldt wat je graag speelt
Ik vermoed meer iets in de richting van RPG's, aangezien hij meer dan een paar uren wil bezig zijn.
Maar idd, geef eens wat genres en dan zullen er nog heel wat extra aanraders verschijnen![]()
DS spellen die ge MOET hebben gespeeld:
Castlevania: Order of Eclessia
999 (9 lives 9 hours 9 nine dours): verhaal is fuckin goed
Shin Megami Tensei
Mario Kart DS
New Super Mario Bros
Tetris
The Legend of Zelda (beide)
.........
Goh,
De golden sun: dark dawn was toch wel vermakelijk.
De castlevania
De mario games
De zelda serie ook
Maar voor de rest kan ik me toch ook geen uitschieters voor de geest halen. Misschien mariokart DS, die heb ik ook toch lang gespeeld puur voor de fun ervan.
Meh, fact is, ze maken lang geen games meer zoals vroeger jammer genoeg, daar had je lang, lang plezier mee ook al waren ze zo simpel
Mario & Luigi: Partners in Time en Bowser's Inside Story zijn leuke toevoegingen voor de Mario-serie. Heel wat humor, goed maar toch simpel RPG-systeem en verwijzingen naar de lange geschiedenis van Mario. Persoonlijk vind ik Bowser's Inside Story de beste.
De 3D-remakes van Final Fantasy III en IV zijn absolute must als je van RPG's houdt. De DS-port van Chrono Trigger hoort daar ook bij.
Okamiden, van Capcom, is een degelijk verhaal. Maar je MOET wel eerst Okami gespeeld hebben. Want het is een verhaal waarin je de tijdslijn van het originele spel kruist.
De ports van Dragon Quest IV, V en VI voor de DS zijn ook goede RPG's maar Dragon Quest IX is echter de BESTE, en origineel voor de DS gemaakte, RPG ooit! Het aantal uren dat je daarmee bezig bent is belachelijk veel. Het verhaal alleen al is ontzettend lang en dan komen daar de sidequests en het verzamelen van objecten nog bij.
GTA: Chinatown Wars is een leuke terugkijk op de vroegere GTA's waar je in vogelperspectief speeld. Voordat het allemaal 3D werd.
Als je zoekt naar pure actie is er maar 1 spel om te spelen: Ninja Gaiden Dragon Sword. Qua actie is er geen competitie op de DS. Ik kan er tenminste geen bedenken.
Qua ritme-games zijn vooral Rhythm Paradise en Elite Beat Agents fantastisch.
En als je graag strategieën bedenkt zijn de Fire Emblem: Shadow Dragon en Advance Wars: Dual Strike en Advance Wars: Dark Conflict onmisbaar.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)