Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 97

Discussie: xenoblade

Member remirere's schermafbeelding
    iTrader
    0

xenoblade

Nintendo: 'Vanaf volgende week vrijdag kun je in de schoenen stappen van Shulk, de onverschrokken held uit het Wii-spel Xenoblade Chronicles. Met behulp van het legendarische zwaard, de Monado, zul je strijden voor het behoud van jouw wereld. Maar als nu alvast wilt proeven aan wat deze epische RPG te bieden heeft, kun je vanaf vandaag de officiële website van Xenoblade Chronicles bezoeken.

Ontdek wat er op het spel staat door de proloog over de titanen Bionis en Mechonis te lezen. Bekijk de clip over de Children of Bionis en maak kennis met hun gezworen vijanden, de Mechon.
    Leer de personages kennen en luister naar fragmenten van de Engelse en Japanse stemacteurs. Je mag namelijk zelf weten welke taalversie van het spel je speelt!
    Lees over het naadloze real-time gevechtssysteem, bekijk de video's om te leren hoe je de speciale bewegingen – Arts genaamd – kunt gebruiken om het tij te keren en aanschouw de ontzagwekkende kracht van de Monado…
    Ontdek hoe je je personages naar lieve lust kunt aanpassen, welke handige middelen je tot je beschikking hebt om de uitgestrekte wereld op eigen houtje te verkennen en waarom het uitmaakt hoe je andere spelfiguren behandelt.
    Bekijk de video's en schermafbeeldingen, en luister naar de beste nummers uit de soundtrack van het spel.

Dit en nog veel meer vind je op Xenoblade Chronicles. Dus bereid je voor, want op 19 augustus wordt de grootste RPG van het jaar gelanceerd! Alleen voor Wii.'

youtube: XenobladeWii's Channel - YouTube

Wat denken jullie van deze game?
    Zal dit bij het lijstje gaan horen voor must buy hardcore wii-titels?
    Ik had mezelf gezegd dat zelda ss mijn laatste wii-titel zou zijn die ik zou binnenhalen, maar nu wil ik van anderen eens horen of ik mijn mening moet veranderen.

De mooie spelwereld is natuurlijk heel aanlokkelijk maar het is gameplay die telt. Ik denk dat je dit spel het best kunt vergelijken met monster hunter (buiten dat het een rpg is).
    Deze game vond ik op zich niet slecht maar het was het verzamelen van allerlei dingen om zo potions en nieuwe uitrustingen te maken dat ervoor zorgde dat ik de game na een goede 10 uur aan de kant heb geschoven. (ik wou gewoon een nieuwe helm kopen in de winkel en niet eerst 10 diren afslachten voordat ik de juiste veer heb gevonden) Ook vond ik de missies repetitief en dan sommige monsters veel te moeilijk.

Welke aspecten van monster hunter komen terug in dit spel, en zal het ongeveer dezelfde gameplay hebben?

alvast bedankt voor jullie mening

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Xenoblade Chronicles is niet zoals Monster Hunter... Dit is een action-RPG die door Japanse sites vergeleken werd met Final Fantasy XII. EN er komt nog bij dat er VERHAAL aanwezig is in tegenstelling tot Monster Hunter waar je "jacht" maakt op monsters, en niet anders.

En het gaat ook over het reizen in een grote fantasie-wereld met zo min mogelijk laadtijden. De videobeelden zeggen al genoeg, het is gigantisch om in rond te lopen. In tegenstelling tot Monster Hunter waar alles zich in kleinere gebieden afspeelt.

Mijn interesse is momenteel meer voor The Last Story, een andere Wii-RPG die begin 2012 zou worden uitgebracht, maar ga Xenoblade toch kopen. Heb ook alle andere Wii-RPG's dus...

Hoop toch dat het beter gaat worden dan bepaalde RPG's die ik gespeeld heb op PS3. Vooral White Knight Chronicles en Final Fantasy XIII waren niet wat het moest zijn. Heb daarom meer vertrouwen in Monolith Soft.

Member Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Zou de eerste JRPG van deze generatie moeten worden waar ik weer van kan genieten. Rest was echt, op z'n zachtst gezegd, ondermaats te noemen.

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Mijn pre-order staat al een tijdje klaar

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darius Craven Bekijk bericht
    Mijn pre-order staat al een tijdje klaar

Idem
    Ik kijk echt reikhalzend uit naar deze game!

Member Roen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze ziet er heel interessant uit. Kga die vast wel oppikken alsem uit is.
    Met Pandora's Tower en The last Story er dan ook nog is bij volgend jaar, zal het nogal druk worden qua RPGs.

Approved 9-lifer Out_Of_Ammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Had de collector's edition al gepre-ordered bij gamemania (vooral voor de posters, heb al een CCpro) maar ik heb gisteren Xenoblade + de posters gewonnen op xgn.nl

Approved 9-lifer Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    deze ga ik me ook wel aanschaffen, ziet er goed uit

Member Skooter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Pre-ordered! Ik kijk al heel lang uit naar deze game. Natuurlijk komt hij weer net voor de herexamens uit XD. Ik ga hem dus pas in september kunnen spelen, maar 10 dagen wachten kan er nog wel af.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    De review van IGN UK is binnen. Score is 9 op 10. Hier is de rest: IGN - Xenoblade Chronicles Review

iTrader
    0
    Gisteren een pre-order gezet. Hopelijk komt hij ook daadwerkelijk vrijdag binnen, maar een dagje eerder kan nooit gene kwaad natuurlijk.

Member MmoRpgGuy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zou ook graag eens de reacties willen horen maar monster hunter vond ik niet 50 euro wasted

Member Sanneke's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Heb een sms gekregen van namiddag mag ik hem afhalen

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanneke Bekijk bericht
    Heb een sms gekregen van namiddag mag ik hem afhalen

Pff: ik heb nog niks gehoord

Edit: mijn versie net gaan afhalen
    Posters die erbij zitten zijn wel erg nice :o
    Laatst gewijzigd door JimmyPatterson; 18 augustus 2011 om 13:59

Member Skooter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben hem daarnet gaan halen! Wow, ik wist niet eens dat er posters bijzaten en ze zijn nog groot ook .

Nu wachten tot 30 augustus (laatste herexamen) voor ik kan spelen.

iTrader
    0
    Vandaag aangekomen met de post, maar ik heb helemaal geen posters gekregen.
    Maakt niet uit, morgenavond nekeer beginnen se.

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Posters kreeg je erbij als je het had besteld bij Gamemania
    Ga er morgen ook mee beginnen. Ben echt benieuwd

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Ben nog aan het twijfelen. Ik hou wel van JRPGs en wil deze dus echt wel een kans geven. Maar de laatste paar keren dat ik Wii games speelde op mijn HD tv moest ik bijna kotsen van hoe buttfuck ugly het er dan uitziet. Spijtig dat de Japanse devs niet in staat zijn om hun games in HD uit te brengen.

Misschien dat ik de oude TV nog wel eens uit de kelder haal om de Wii op aan te sluiten voor dit spel.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Ben hem daarstraks gaan halen in Game Mania te Hasselt, mijn bestelling in Genk was nog steeds niet binnen rond 17u en ben toen maar naar Hasselt geweest.

Heb hem nog niet kunnen spelen aangezien het de hele tijd heeft gebliksemd. Zo dadelijk misschien beginnen.

En die posters... die zitten alleen bij de box met die classic controller erbij. Heb de gewone versie gekocht en heb geen posters ontvangen.

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Omdat dat van u geen pre-order meer was hé
    Uw pre-order was in Genk; niet Hasselt (ja absurd)

Edit: net even gevraagd en ne maat van mij heeft de gewone versie en heeft toch ook de posters dusjah maybe he is just lucky
    Laatst gewijzigd door JimmyPatterson; 18 augustus 2011 om 21:59

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten