Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member Samus007's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)

Games voor jongen Van 4

Besten,

Mijn zoontje begint zowat op leeftijd te komen dat hij al wat op de Wii en Ds speelt, mijn vraag was aan de gamedaddies onder jullie welke games jullie zouden aanraden voor een kind van 4 voor ik met misbaksels naar huis koom waar hij nog niks aan zal hebben, ik heb alle consoles in huis maar vraag specifiek games op de Wii en Ds wegens meer keuze volgens mij.

+3 pegi is zeker niet altijd een referentie heb ik al gemerkt ...

Dank bij Voorbaat.
    Laatst gewijzigd door Samus007; 8 mei 2011 om 12:47

Approved 9-lifer JasperCLA's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik kreeg op die leeftijd te maken met GTA 2. Ik speelde altijd samen met iemand anders. Ik op de 'burp' knop, zij de rest.

Ik zou opteren om educatieve games op te zoeken, bij voorkeur zelfs gewoon wat lego/duplo. Daar zijn ze veel meer mee op die leeftijd

Member ShadowJoker's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samus007 Bekijk bericht
    +3 pegi is zeker niet altijd een referentie heb ik al gemerkt ...
    Die 3+ van PEGI gaat over de psychologische impact die het spel zou kunnen hebben voor iemand ONDER de genoemde leeftijd. Heeft niets te maken met of een spel moeilijk is te spelen of uit te spelen.

Ook nog een suggestie: als je zoontje van Disney houdt dan zijn die Wii- en DS-games meestal wel goed te spelen voor zo iemand. De meeste Disney-games hebben ook meerdere talen waaronder Nederlands.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Begin met een simpel spel waar niet te veel denkwerk voor nodig is als Mario Kart voor wii, dat spel duid zich zelf aan hoe je het speelt, ook voor Donkey Kong Country voor de Wii is ook zo n spel, gewoon wat bananen vangen met een aapje zou normaal niet moeilijk mogen zijn, idem voor mario kart.

Racegames en platform games zijn de games waar je naar op zoek moet gaan, vermijdt strategische en roleplaying games, dat is net wat te zwaar voor zo n jochie, hou het gewoon simpel, zelfde als je een DS hebt, kies voor games met een lage instapdrempel waar je niet te veel moet op nadenken en waar fun op de eerste plaats staat.

Zoals hier al is vermeld, spellen van Walt Disney zijn ook goed voor zo jong gasten.

Member MmoRpgGuy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mario.

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Begin met een simpel spel waar niet te veel denkwerk voor nodig is als Mario Kart voor wii, dat spel duid zich zelf aan hoe je het speelt, ook voor Donkey Kong Country voor de Wii is ook zo n spel, gewoon wat bananen vangen met een aapje zou normaal niet moeilijk mogen zijn, idem voor mario kart.

Racegames en platform games zijn de games waar je naar op zoek moet gaan, vermijdt strategische en roleplaying games, dat is net wat te zwaar voor zo n jochie, hou het gewoon simpel, zelfde als je een DS hebt, kies voor games met een lage instapdrempel waar je niet te veel moet op nadenken en waar fun op de eerste plaats staat.

Zoals hier al is vermeld, spellen van Walt Disney zijn ook goed voor zo jong gasten.
    heb jij donkey kong wel gespeeld
    moest het niet zijn dat ze met die ballonnen smijten je hebt constant game over.

games maken op zich niet uit maar ik zou een console kiezen en er bij zitten om hem te helpen.

Approved 9-lifer Ringo's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Mijn neefje van 4 kan zich zot amuseren met de sparring-mode van Marvel Versus Capcom 2 op de PS3: hij speelt dan altijd met Spider-Man (zware fan hiervan) en gezien de tegenstanders niks doen is er nooit een game over. Bovendien zijn de speciale aanvallen zo simpel dat hij er zelfs in slaagt om er af en toe eentje te laten verschijnen...

Indien je kleine ook ergens zo'n fan van is zoek dan naar iets daarvan waarin ze eerst wat kunnen ontdekken zonder dood te gaan...

iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    heb jij donkey kong wel gespeeld
    moest het niet zijn dat ze met die ballonnen smijten je hebt constant game over.
    De gouden tempels zijn misschien moeilijk in DKC Returns maar in vergelijking met de 3 originele DKC-games van Rare voor de Super Nintendo zijn die nog steeds gemakkelijk. Dat vind ik toch.

Het spel was voor iedereen gemaakt, zowel casual als hardcore gamers. Iedereen kan het spelen.

iTrader
    123 (100%)
    @dark_MewTwo: ik daag je bij deze uit om een willekeurige 4-jarige DKC te laten spelen.

iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ringo Bekijk bericht
    @dark_MewTwo: ik daag je bij deze uit om een willekeurige 4-jarige DKC te laten spelen.
    Hmmm...

A little , please.

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    De gouden tempels zijn misschien moeilijk in DKC Returns maar in vergelijking met de 3 originele DKC-games van Rare voor de Super Nintendo zijn die nog steeds gemakkelijk. Dat vind ik toch.

Het spel was voor iedereen gemaakt, zowel casual als hardcore gamers. Iedereen kan het spelen.

iedereen kan het spelen omdat die grijze aap u ronden kan uitspelen als het niet lukt. dit spel is een van de moeilijkste die nintendo al heeft gemaakt deze gen. dat komt eigenlijk niet goed over voor nintendo

iTrader
    27 (100%)
    Mensen vragen toch games die moeilijker zijn om uit te spelen, of niet soms. Misschien niet de 4 tot 8-jarigen onder ons... :P

iTrader
    123 (100%)
    Nee...voor 4-jarigen zijn de beste games nog steeds die waarin ze kunnen button-mashen. Of die V-Tech Smiles games...ze ontgroeien die wel snel.

Member RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mario Kart Wii
    Wii sports (vooral bowling, tennis en baseball)
    Diego games (echt goed gemaakt voor kleine kinderen)
    Dora games (zelfde als Diego maar voor meisjes)

RuZ
    RuZ is offline
    Member RuZ's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Neem het aan van een papa van 2 zoontjes (eentje van 4,5 en eentje van 6,5 jaar):

Mario Kart Wii is hét topspel hier in huis: ze raken het echt niet beu.
    Ik kan van onze oudste niet meer winnen...
    Ook de jongste wint regelmatig een wedstrijd.

New Super Mario Bros (of de 25-jaar oude originele Super Mario Bros, verkrijgbaar via de virtual console of in het All Star-pakketje) is ook fijn.

Mario Party 8 is ook leuk, maar daar moet je, zeker in het begin, heel veel uitleg bij geven, 't is volledig engels en er moet heel wat gelezen worden.

Donkey Kong Country Returns hebben we nu enkele weken, en dat is toch te moeilijk voor onze jongste. Okee, je kan de grijze aap de level laten uitspelen, maar dan is er eigenlijk geen lol meer aan.

Nog een (volgens mij goede) tip:
    Koop 2dehands Mario Kart Double Dash! Samen met 2 gamecube-controllers.
    Daar kan je met 2 spelers samen op 1 kart rijden: eentje kan dan rijden en de andere kan met de opgepikte voorwerpen smijten. Je kan tijdens het rijden ook steeds switchen van plaats.
    Aanrader!

Nijntjes wereld lijkt me ook leuk, maar dat hebben we zelf niet.

Edit:
    Zoals Riptor ook al zei: Wii Sports is ook leuk, zeker in het begin.
    Hier is wel de bowlingversie van Sports Resort populairder, je kan daar bowlen met 100 kegels (dan vinden de kids geweldig).

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Mijn pa had een NES toen ik die leeftijd had en ik speelde daar gewoon alles op. Super Mario, Castlevania, Kung-Fu, Galaga, ...

Member Block's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Cars

Wel met stuurtje, zijn eigenlijk allemaal kleine spellen. Bijna allemaal heel eenvoudig.

Banned
    iTrader
    0
    No More Heroes

Approved 9-lifer Fredvdp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kirby's Epic Yarn. Kleurrijk, simpel, ge kunt niet sterven. Ik denk dat dat ideaal is voor een vierjarige.

Member BubbaKush's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Buiten spelen en samen met dat kind fysiek veel doen, en meen het!
    Uw kind moet geen videogames spelen op die leeftijd.

En dees komt uit de mond van iemand die al 13 jaar in een gamezaak staat.
    (maar opvoeder van opleiding is)

En ben niet aan het trollen, tegen een klant die voor mijn neus staat met een kind onder de 6 jaar zeg ik dat ook altijd.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten