Aangezien er al een Wii variant is hierover dacht ik waarom niet een Ds versie maken.
Vandaag blauwe 3ds gekocht + pokémon white.
Aangezien er al een Wii variant is hierover dacht ik waarom niet een Ds versie maken.
Vandaag blauwe 3ds gekocht + pokémon white.
Laatst gewijzigd door CurrY; 29 maart 2011 om 14:49
Gisteren Aqua Blue 3DS gekochtsamen met Monkeyball 3D, en daarnet Splintercell 3D gaan halen...
Voor de rest zeggen de zeggen de launchtitels me niet echt veel. Hopelijk komen ze snel af met Zelda: Ocarina Of Time 3D, die Resident Evil games, Mario games...............
Blauwe 3DS en Pilot Wings
Ik hoop op een nieuwe pikmin, kirby en natuurlijk de mario games. Kid icarus komt ook zeker in de collectie.
Gisteren Blue 3DS, Street Fighter en Rayman, normaal kwam daar Samurai Warriors bij maar dat heb ik buiten de GM nergens gevonden...
voor later komt alles wat Mario,Pokémon,Zelda,Metroid en zogoed als alles wat nintendo uitgeeft wrs wel in men bezit![]()
Vandaag zwarte 3DS gekocht + PES11, SFIV en Ghost Recon.
Verder kijk ik uit naar Zelda:OOT, en hoop ik keihard op een F-Zero 3D.
(Splinter Cell 3D krijgt overigens heel slechte reviews)
Nintendo black + essentails kit + nintendogs and cats
Vrijdag de Blauwe 3DS gekocht, samen met Rayman 3D, wat een kutspel mensen! Zal wel wachten tot zelda en de mario games, om nog eens nieuw 3DS game te kopen.
vrijdag de zwarte 3ds gekocht in gm, nog zonder spel, weet nog niet goed wat. meschien koop ik wel street fighter. weet het nog niet goed
black ds + ridge racer, voorlopig nog niet veel kunnen spelen maar is wel een leuke game, op zich niets bijzonders maar is wel fun voor effe.
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars besteld bij DreamLand-webshop. Kan het deze donderdag 31 maart gaan afhalen.
Super Street Fighter IV: 3D Edition, mening kun je hier even nalezen.
En nu op naar Pilotwings Resort.![]()
Net ook ghost recon gekocht hoop dat het goed is![]()
Btw goeie review dj super
edit*hm spel gaat wel, is best verslavend maar ik vond wel dat ze wat meer mochten doen met het 3D.. heb nu nog wel maar de 3 1ste missies gedaan
Laatst gewijzigd door zelda rulezz; 28 maart 2011 om 18:13
Ja weet het, gingen vroeger altijd naar daar om onze games, maar de service is niet hetzelfde of je hier bij de game mania krijgt in waregem, kbetaal dan liever nog €20 meer. en als er iets is mogen we altijd gaan naar de gm, kennen de uitbater redelijk goed. scheelt een beeke e
idd, en staat altijd klaar met de perfecte uitleg
Ridge Racer 3D toegekomen van Amazon.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)