Is de guide al uit??? Want kheb geen berichtje gehad van Game mania
Allee heb mijn 3ds ook besteld samen met ocarina of time.
Nintendo 3DS Cosmo Black + Legend of Zelda Occarina of Time 3D
Mijn eerste console sinds 1995!
Gisteren een zwarte 3DS gekocht in Dreamland. Het was net de laatste![]()
Nintendo 3DS black,Zelda oot 3D,Dragon Quest Realms of Reverie
Niet officieel. En het is maar hoe je't bekijkt, in de dure winkels zijn ze gezakt in prijs, omdat ze door hadden dat ze bij de concurrentie véél goedkoper waren. Ik heb de mijne gekocht voor €229 op de dag van de release... nu vind je hem niet meer voor die prijs.
vandaag ne 3ds gekocht met pokemon heartgold
Gisteren nog Sonic Rush en Super Mario 64 DS, vandaag nog New Super Mario Bros.
Nu maar even de koopziekte onder controle proberen te houden tot Sonic Generations en Super Mario 3DS er zijn![]()
In de week den blauwe 3DS gekocht voor m'n vriendin haar verjaardag nu zondag, zal ze blij mee zijn.
Ik had trouwens de zwarte al![]()
Ik heb Super Mario 64 DS ook herkocht. Benieuwd hoe da dat gaat spelen met de (semi) analog stick![]()
Vandaag toch nog even een Nintendo 3DS case en Sonic Colours gekocht. Bij die laatste zat een figurine, best nice.
Wel balen dat New Super Mario Bros. in de Bart Smit in Hasselt (degene langs de Standaard Boekhandel) voor € 32,90 lag, terwijl ik die zelf voor 39,90 in de Bart Smit in Maaseik heb gekocht zaterdag...
Laatst gewijzigd door Levitation; 29 juni 2011 om 19:12
3DS Cosmos Black, Samurai Warriors: Chronicles, The Legend of Zelda en Dead Or Alive: Dimensions.
Hier gisteren nog Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (MM Hasselt) en Mario & Luigi: Partners in Time (eBay) gekocht. Vandaag nog Yoshi's Island (eBay) gekocht.
Die laatste twee zijn dus nergens meer nieuw te vinden blijkbaar... Op eBay zijn er wel een paar die "sealed" exemplaren aanbieden, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat fakes zijn (toch zeker die van uit Hong Kong).
Ben nu ook op zoek naar The World Ends With You. Al veel goeie dingen over gehoord, maar die vind ik zelfs op eBay niet meer tegen een fatsoenlijke prijs...
Iemand een idee waar ik deze toch nog kan vinden? Heb de Bart Smit, MediaMarkt en de Free Record Shop in Hasselt al volledig omgespit, maar daar liggen eigenlijk niet zoveel interessante DS games (meer).
Ja dat was me inderdaad ook al duidelijk geworden. Helaas heb ik geen credit card, dus die twee vallen uit de boot...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)