Begin het zowat gezien te hebben met Pilotwings en de rest van de launchgames (buiten steel diver, maar die koop ik enkel cheap) spreekt me niet meer aan. Boe![]()
Begin het zowat gezien te hebben met Pilotwings en de rest van de launchgames (buiten steel diver, maar die koop ik enkel cheap) spreekt me niet meer aan. Boe![]()
Mja, dat heb je voor als je bij launch koopt. Heb dat bij zowat alle consoles al ervaren. 1 of 2 launch games, en dan maanden wachten, wachten, en nog eens wachten. Daarom da ik me er nu pas eentje koop als er minstens 5 titels uit zijn die ik echt wil spelen.
Street fighter IV net gekocht...
straks es spelen...(eerste 3D game...
)
Boh, ik heb alvast drie goede tot uitstekende titels waarmee ik me vermaak, zijnde:
- GR: Shadow Wars
- Ridge Racer 3D
- Pilotwings Resort
Daarnaast zie ik PES ook wel zitten en - mocht ik hem wat goedkoper vinden - interesseert SFIV me ook. Voldoende om me bezig te houden tot aan Zelda en wat later RE.
Kheb net Pilotwings Resort gekocht.
Dit met Ridge Racer 3D, Monkeyball 3D en Splinter Cell 3D die ik al had ben ik nog even zoet tot Zelda er is in juni...
Heb ondertussen Rabbids 3D uitgespeeld nu nog Ghost Recon uitkrijgen voor Zelda uitkomt en all is well![]()
ik heb net professor layton en de verloren toekomst uitgespeeld (heb er wel efkes over gedaan) nu doen we terug verder met rabbids 3D
Nintendo 3ds blauwe kleur juist gekocht samen met ghost recon.
Kreeg er in de gamemania een gratis opbergdoosje twv 9 euro bij van het merk Demon (prijs kleefde er nog op) wat een leuke extra was natuurlijk.
3DS is aan het opladen nu, ben eens benieuwd
EDIT: al Drie maal black screen of death gehad, ga er morgen terug mee nr Game mania
Laatst gewijzigd door p@p@; 20 april 2011 om 22:58
is het waar dat de 3ds is niet zo goed is twee kindjes hebben dit gezegd ze zijn 8 en 11 jaar wou het kopen voor men zoontje van 6 voor zen communiefeest
maar ze hebben mij de dsi xl aan geraden maar die kleuren zijn zo lelijk
alvast vriendelijk bedankt
3DS Aqua blue, wat accesoires (screen protector, etc) en Professor Layton and The Curious Village.
Moet morgen normaal gezien aankomen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)