Iemand al kortingen gezien bij Saturn Brugge?
True, niet alles is duur daar. Vooral hun occasie aanbod eigenlijk; je kunt nauwelijks spreken over occasie qua prijzen. Xenoblade Chronicles nieuw 45€, occassie 40€. Waarom zou iemand dan voor de occasie gaan?![]()
Sowieso allemaal in't engels spelen. Dat nederlands verpest het volledig imo.![]()
Ik vind dat meestal ook bij games ^^
Da's waar, maar dan moet ge er wel achter zitten.
Bij Collishop staan ze al duurder op de webshop, dus vulde geen formulier in, dan betaalt ge meer dan bij GM.
Zowel voor de DS, 3DS, Vita, PS3, ... Allemaal duurder bij Collishop.
Als ge een mail stuur moogt ge dan nog 2 weken wachten eer ge uwe bon hebt, want op de site wordt de prijs niet aangepast.
you got me... op de releasedag was het prijsverschil van de 3DS toch de moeite, en nog eens een pak goedkoper bij Saturn (Brugge). Je hoeft niet persé een maitje te sturen en te wachten, als je een foldertje hebt krijg je het meteen aan die prijs mee. Dat is enkel nuttig als de winkel van de folder te ver weg is natuurlijk, anders ga je gewoon meteen naar de goedkoopste
Bij Vita was er op de release ook een prijsverschil, maar dat was niet zo groot als met de 3DS.
Jup ik had folder zelfs digitaal op mijne phone staan toen ik mijne 3ds kocht en zelfs da was genoeg! Ik zei gewoon aan de kassa in saturn is hem goedkoper. Ze vragen dan of er ergenst een datum op die folder staat en that's it prijswijzeging zonder problemen.
Goe dak da weet
Ik maar wachten tot ik ne mail krijg![]()
Theatrhythm: Final Fantasy vandaag gekocht in de Media Markt Hasselt na het fiasco met mijn pre-order bij Dreamland webshop.
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)