Pagina 17 van 30 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 340 van 582
    Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Kwil em wel kopen ma het ziet er zo scary uit

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    vandaag gaan kijken in dreamland maar ze hadden enkel de losse versie zonder circle pad
    ik ging straks gaan kijken...

Approved 9-lifer viggoht's schermafbeelding
    iTrader
    175 (99%)
    Hier ook Resident Evil Revelations gaan halen. Vreemdgenoeg hadden ze de Circle Pad Pro ook nog niet binnen...

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Ik ga er sebiet om bij gamemania.

iTrader
    26 (100%)
    Iemand hem al ergens anders dan bij Game Mania gevonden mét de Circle Pad?

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Iemand hem al ergens anders dan bij Game Mania gevonden mét de Circle Pad?
    Ik ga zo dadelijk vertrekken naar de lokale MediaMarkt, maar kan een tijdje duren. Anders zou ik het laten weten of het daar te vinden is.

Approved 9-lifer Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier in Game Mania hadden ze nog enkel de losse game zonder circle pad. In MM, Dreamland, FRS en de Fun hadden ze de game nog niet >.<.

Redacteur Y@nnick.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou wachten op die Circle Pad, echt een vet ding om de game mee te spelen (maar ook lelijk)

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Net terug van de Gamemania had de mijne preordered dus is uiteraard de versie met Circle Pad pro bij.

Approved 9-lifer Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    408 (100%)
    heb mijne gaan halen in media markt 39.99e en heb circle pad appart gekocht.
    ze hadden de versie met cicle pad wel binne maar moest nog in gescant worden enz mocht er maar vanavond omgaan.

iTrader
    26 (100%)
    Zeker? Want 's avonds lag hij daar nog steeds niet in de rekken, ik heb er wel niet achter gevraagd, had ik precies beter wel gedaan... Ik ben weer vertrokken zonder, in de hoop de bundel nog ergens anders te vinden

Approved 9-lifer viggoht's schermafbeelding
    iTrader
    175 (99%)
    Circle Pad Pro gaan halen. Resident Evil speelt veel beter hiermee. Tis wel een stukje zwaarder en tziet er niet echt uit maar ligt wel goed in de hand...
    Laatst gewijzigd door viggoht; 30 januari 2012 om 20:02

Approved 9-lifer Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tales of the Abyss is echt nergens te vinden hé hier in Mechelen :P

iTrader
    26 (100%)
    Resident Evil: Revelations + Circle Pad bundel bij Media Markt (Oostakker). Ik had maandag gebeld met de vraag of ze die binnen hadden. Ze verwachtten nog 2 exemplaren van de week en gingen eentje aan de kant houden voor mij. Ze hebben me vanmiddag opgebeld, voor de geïnteresseerden, dat andere exemplaartje stond er daarjuist nog (half uurtje geleden)

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    RE: Revelations. Heb even overwogen om de Circle Pad Pro bundel te kopen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik heb de lijst eens bekeken van welke games compatibel zullen zijn met de Circle Pad Pro, en in geen enkel spel heb ik interesse. Behalve Kid Icarus, maar voor dat spel is de CPP enkel nodig voor linkshandigen. Daarbij ben ik toch al gewoon om Resident Evil: The Mercenaries 3D te spelen zonder Circle Pad Pro, en aangezien de besturing exact hetzelfde gebleven is, heb ik er geen enkel probleem mee. Integendeel, ik vind de controls perfect voor een RE spel.

Ik heb nu 6970 punten bij Club Nintendo. Die hele sterrencatalogus staat eigenlijk vol met collector's items waar ik geen interesse in heb, zoals zonneschermen, kaartspellen, een geluidskubus, laptoptas, game en watch spel,... Het enige item dat ik wel heel graag zou hebben, is die SNES Wii controller. Eigenlijk ook een collector's item, maar tenminste een bruikbare. En qua nostalgie kan het wel tellen Maar in de komende maanden heb ik enkel een paar X360 spellen op het oog, dus dat aantal sterren zal niet meer toenemen. Integendeel, eind deze maand vervallen 2000 sterren (omdat ik 2 jaar geleden de Wii gekocht heb). Hopelijk volgt er dus nog een of andere 50-punten enquete, anders zal ik genoodzaakt zijn om nog een club-nintendo code te gaan zoeken. In de loop van het jaar ga ik nog heel wat sterren verliezen, dus als ik deze maand niet aan 7000 geraak, geraak ik er nooit meer. Als iemand een code op overschot heeft, je weet me te vinden
    Laatst gewijzigd door fiqm; 2 februari 2012 om 21:30

Member Nirron's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Bruikbaar of niet de 3DS ligt hiermee vele beter in de hand.. voor die paar extra euro's toch niet gelaten zeker als je extra game comfort hebt.

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Hopelijk volgt er dus nog een of andere 50-punten enquete, anders zal ik genoodzaakt zijn om nog een club-nintendo code te gaan zoeken. In de loop van het jaar ga ik nog heel wat sterren verliezen, dus als ik deze maand niet aan 7000 geraak, geraak ik er nooit meer. Als iemand een code op overschot heeft, je weet me te vinden
    Als er geen enquête komt over RE: Revelations kan je nog altijd een virtual console of wii-ware game kopen (als je een wii hebt), dan ben je er goedkoop vanaf, daar krijg je ook 50 sterren voor.

iTrader
    0
    Nu wilde ik Tales of the Abyss bestellen op Thehut.com, maar nu blijkt die uitverkocht te zijn, grmbl

(ik wilde via paypal betalen)

Weet er iemand nog een andere (betrouwbare) site waar je via paypal kan betalen? (en waar uiteraard Tales of the Abyss verkrijgbaar is)

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booster Bekijk bericht
    Nu wilde ik Tales of the Abyss bestellen op Thehut.com, maar nu blijkt die uitverkocht te zijn, grmbl

(ik wilde via paypal betalen)

Weet er iemand nog een andere (betrouwbare) site waar je via paypal kan betalen? (en waar uiteraard Tales of the Abyss verkrijgbaar is)
    Ik zou zeggen Play-Asia maar daar hebben ze alleen de Japanse en Amerikaanse versie van het spel. Geen Europese en aangezien de 3DS region locked is... sorry.

Amazon UK hebben ze er nog maar die aanvaarden geen PayPal.

iTrader
    0
    Ik zal dan morgen nog eens in 't stad zoeken, toch bedankt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten