Pagina 11 van 39 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 582
    Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Niet officieel. En het is maar hoe je't bekijkt, in de dure winkels zijn ze gezakt in prijs, omdat ze door hadden dat ze bij de concurrentie véél goedkoper waren. Ik heb de mijne gekocht voor €229 op de dag van de release... nu vind je hem niet meer voor die prijs.
    voor 200 euro
    Nintendo 3DS Handheld Console: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Member Enzmx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vandaag ne 3ds gekocht met pokemon heartgold

Member Levitation's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Gisteren nog Sonic Rush en Super Mario 64 DS, vandaag nog New Super Mario Bros.

Nu maar even de koopziekte onder controle proberen te houden tot Sonic Generations en Super Mario 3DS er zijn

Member R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    In de week den blauwe 3DS gekocht voor m'n vriendin haar verjaardag nu zondag, zal ze blij mee zijn.
    Ik had trouwens de zwarte al
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik heb Super Mario 64 DS ook herkocht. Benieuwd hoe da dat gaat spelen met de (semi) analog stick

iTrader
    4 (100%)
    Vandaag toch nog even een Nintendo 3DS case en Sonic Colours gekocht. Bij die laatste zat een figurine, best nice.

Wel balen dat New Super Mario Bros. in de Bart Smit in Hasselt (degene langs de Standaard Boekhandel) voor € 32,90 lag, terwijl ik die zelf voor 39,90 in de Bart Smit in Maaseik heb gekocht zaterdag...
    Laatst gewijzigd door Levitation; 29 juni 2011 om 19:12

Approved 9-lifer M0rdresh's schermafbeelding
    iTrader
    74 (100%)
    3DS Cosmos Black, Samurai Warriors: Chronicles, The Legend of Zelda en Dead Or Alive: Dimensions.
    .....

iTrader
    4 (100%)
    Hier gisteren nog Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (MM Hasselt) en Mario & Luigi: Partners in Time (eBay) gekocht. Vandaag nog Yoshi's Island (eBay) gekocht.

Die laatste twee zijn dus nergens meer nieuw te vinden blijkbaar... Op eBay zijn er wel een paar die "sealed" exemplaren aanbieden, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat fakes zijn (toch zeker die van uit Hong Kong ).

Ben nu ook op zoek naar The World Ends With You. Al veel goeie dingen over gehoord, maar die vind ik zelfs op eBay niet meer tegen een fatsoenlijke prijs...

Iemand een idee waar ik deze toch nog kan vinden? Heb de Bart Smit, MediaMarkt en de Free Record Shop in Hasselt al volledig omgespit, maar daar liggen eigenlijk niet zoveel interessante DS games (meer).

Member Skooter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levitation Bekijk bericht
    Ben nu ook op zoek naar The World Ends With You. Al veel goeie dingen over gehoord, maar die vind ik zelfs op eBay niet meer tegen een fatsoenlijke prijs...

Iemand een idee waar ik deze toch nog kan vinden? Heb de Bart Smit, MediaMarkt en de Free Record Shop in Hasselt al volledig omgespit, maar daar liggen eigenlijk niet zoveel interessante DS games (meer).
    Heb ook een tijd naar de mijne moeten zoeken. Heb hem uiteindelijk op Amazon(.co.uk) gekocht. Ze hebben hem ook bij Play.com. Denk sowieso dat je die online buiten België gaat moeten bestellen.

iTrader
    4 (100%)
    Ja dat was me inderdaad ook al duidelijk geworden. Helaas heb ik geen credit card, dus die twee vallen uit de boot...

Member math's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Het is verkrijgbaar in de Game Mania in Aalst en in Merksem voor 15 Euro, wel 2de hands.

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Wij hebben de onze nieuw gekocht in de Fnac voor maar €10, is wel al een hele tijd geleden. Zal eens in de gaten houden of ze hem daar nog hebben.

Gisteren Osu! Tatakae! Ouendan en Moero! Nekketsu Rhythm Damashii gekocht op eBay, Japanse voorgangers van Elite Beat Agents
    Laatst gewijzigd door souldoubt; 1 juli 2011 om 10:13
    Humanity is the devil

Member The Phazonhunter's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hier gisteren nog Mario & Luigi: Bowser's Inside Story (MM Hasselt) en Mario & Luigi: Partners in Time (eBay) gekocht. Vandaag nog Yoshi's Island (eBay) gekocht.

Die laatste twee zijn dus nergens meer nieuw te vinden blijkbaar... Op eBay zijn er wel een paar die "sealed" exemplaren aanbieden, maar ik heb een sterk vermoeden dat dat fakes zijn (toch zeker die van uit Hong Kong ).

TWEWY heb ik onlangs nieuw gekocht voor 18 euro bij playasia.
    3DS-friencode: 5026-4413-7898
    Rockstar social club account: Phazonhunter

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Phazonhunter Bekijk bericht
    TWEWY heb ik onlangs nieuw gekocht voor 18 euro bij playasia.
    En hoe zit dat dan met invoerrechten/douanekosten?

Member The Phazonhunter's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    En hoe zit dat dan met invoerrechten/douanekosten?
    Dat is pas vanaf een hoger bedrag.

Buy The World Ends With You (Nintendo DS) - Play-Asia.com Verzending is 2 euro en nog wat, meestal heb je dat binnen 2 weken. US-versie, maar hij werkt ook op Europese 3DS
    3DS-friencode: 5026-4413-7898
    Rockstar social club account: Phazonhunter

Pagina 11 van 39 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten