Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 2119

Discussie: algemeen 3DS topic

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)

algemeen 3DS topic

Misschien leek het me handig om een algemeen 3ds topic te maken sinds we nu toch maar in de andere topics een beetje offtopic zitten te praten over de 3ds in het algemeen ^^
    Laatst gewijzigd door Spandi; 30 april 2011 om 00:26

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Nu er toch een algemeen topic voor is... wat vonden jullie van die 3D-testvideo die via firmware update te verkrijgen is.

Vond het wel leuk, hoewel de kwaliteit iets hoger had kunnen liggen.

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    idd, het filetje zelf zal wel niet al te groot geweest zijn

ik hoop echt op sterke virtual console support, niet zozeer voor classic games, maar voor nieuwe downloadable spellen. een handheld is ideaal voor zo'n hoop spellen in 1 keer mee te kunnen nemen, en de mogelijkheden zijn zo groot dankzij het 3D scherm, gyroscoop enz...

Member Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lijken DS-games nu niet van minder scherp op de 3DS? Pokemon lijkt grafisch precies van mindere kwaliteit te zijn (uitgesmeerde pixels).
    Met 3DS titels heb ik dat gevoel helemaal niet!

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Da's logisch he. 3DS heeft een hogere schermresolutie, dus als je DS spellen op de 3DS wil spelen op volledig scherm, moet de 3DS ontbrekende pixels aanvullen met dezelfde kleuren als omringende pixels, dit geeft het uitgesmeerd effect.
    Een andere optie zou zijn om op oorspronkelijke DS resolutie te spelen, maar dan zou het beeld enorm klein zijn (maar wel scherp).
    Zelfde probleem als de GBA die GB spellen emuleerde.

Member Fetseroony's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Da's logisch he. 3DS heeft een hogere schermresolutie, dus als je DS spellen op de 3DS wil spelen op volledig scherm, moet de 3DS ontbrekende pixels aanvullen met dezelfde kleuren als omringende pixels, dit geeft het uitgesmeerd effect.
    Een andere optie zou zijn om op oorspronkelijke DS resolutie te spelen, maar dan zou het beeld enorm klein zijn (maar wel scherp).
    Ik dacht al zoiets, merci voor de uitleg!

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    die update's moet je die handmatig installeren? of vindt de 3DS die automatisch en installeert hij die automatisch? Ik heb de mijne deze middag pas dus ik vroeg me dit nog even af

Member lowscore's schermafbeelding
    iTrader
    63 (100%)
    Vreemd. Had in het verleden toch gelezen dat de DS games borders hadden op 3DS, maw. dat ze in originele resolutie speelden zoals GBA games op DS.

Upscaling = shit, dus ik ga alvast mijn DS bijhouden voor mijn DS spellen.

Approved 9-lifer gethez's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    Nu er toch een algemeen topic voor is... wat vonden jullie van die 3D-testvideo die via firmware update te verkrijgen is.

Vond het wel leuk, hoewel de kwaliteit iets hoger had kunnen liggen.
    het 3D effect komt er toch wel goed uit vind ik...

iets dat ik wel ambetant vind is dat ge uw foto's met de joystick kunt aanpassen, maar dat ge niet met een optie meteen naar de originele foto kunt...

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    156 (100%)
    Kun je via internet je foto's sturen van 3DS naar 3DS met friendscode? Mijn vriendin zit al heel de dag te zoeken

iTrader
    35 (100%)
    Yay, heb me eens laten gaan in de Media Markt
    Was eerst naar Bart Smit geweest. Daar staat de 3DS voor 235 euro, SFIV voor 50 euro, Ghost Recon 45 euro (als ik me goed herinner), en PES11 hadden ze niet.
    In MM staat de 3DS ook voor 235 euro, SFIV voor 40 euro, Ghost Recon 37 euro, en PES11 47 euro.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Kun je via internet je foto's sturen van 3DS naar 3DS met friendscode? Mijn vriendin zit al heel de dag te zoeken
    Ik denk van niet, via de SD-kaart kan je ze wel op computer bekijken. Echter niet in 3D en ze zijn ongelooflijk klein. Zo zijn ze ook te versturen via e-mail. Maar van 3DS naar 3DS niet, misschien in een toekomstige update.

Heb het camera-gedeelte van de handleiding volledig gelezen en staat niets in over verzenden van foto's.

Lijken DS-games nu niet van minder scherp op de 3DS? Pokemon lijkt grafisch precies van mindere kwaliteit te zijn (uitgesmeerde pixels).
    Met 3DS titels heb ik dat gevoel helemaal niet!
    Volgens IGN moet je de SELECT- en START-knop tegelijkertijd indrukken en dan het DS-spel starten. Zo kan je het spelen in originele resolutie maar het is wel wat kleiner dan.

iTrader
    35 (100%)
    Stiekem al eventjes SFIV gespeeld op 't werk. 3D vind ik zoals verwacht een beetje irritant (net als 3D-films), dus denk dat ik 't meestal zal afzetten.

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Spijtig dat als je Ds games speelt op de 3ds je precies nog altijd geen WPA2 kunt instellen...
    Straks maar is veranderen naar WEP dan maar.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Ik heb ook al de heletijd zitten te zoeken.
    Maar ik denk dat we moeten wachten op een firmware update.
    Het komt er zeker en vast.

Stiekem al eventjes SFIV gespeeld op 't werk. 3D vind ik zoals verwacht een beetje irritant (net als 3D-films), dus denk dat ik 't meestal zal afzetten.
    Het is helemaal niet zoals 3d-films. Verre van. En ik vind het alles behalve irritant. Denk dat je 1 van de weinig zult zijn die dan een probleem heeft met 3d. Het 3d maakt ook het spel scherper. (ook al is de resolutie lager, dat is er helemaal niet aan te zien)

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xtoc Bekijk bericht
    Het is helemaal niet zoals 3d-films. Verre van. En ik vind het alles behalve irritant. Denk dat je 1 van de weinig zult zijn die dan een probleem heeft met 3d. Het 3d maakt ook het spel scherper. (ook al is de resolutie lager, dat is er helemaal niet aan te zien)
    Ik zeg niet dat het is zoals 3D-films, ik zeg dat ik het even irritant vind. Beetje instant-headache voor mij. Maar ik ga 't nog wat tijd geven en misschien wennen mijn ogen eraan.

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik laat de 3D constant aanstaan, ik vind het beeld dan ook "scherper" en stukken beter, het transformeert het beeld gewoon van een psp achtige kwaliteit naar een soort "Wii HD 3D", niet dat het HD is, verrve van, het is gewoon moeilijk te omschrijven

Member Timooo's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik heb mijn DS sinds gisteren, en de eerste uren was het vaak zoeken naar het juiste punt om het 3D te bekijken. En m'n ogen voelden heel vermoeid aan. Vandaag merk ik dat het al veel makkelijker is om m'n ogen aan het 3D-effect aan te passen en ik heb er geen last meer van. Hoofdpijn heb ik er trouwens nooit van gekregen. Het ziet er héél indrukwekkend uit op sommige momenten !!

En ik heb ook al veel lol gehad met die AR-kaarten en onze katten lmao.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timooo Bekijk bericht
    En ik heb ook al veel lol gehad met die AR-kaarten en onze katten lmao.
    Explain

Member Timooo's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Explain

Pagina 1 van 106 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten