Misschien leek het me handig om een algemeen 3ds topic te maken sinds we nu toch maar in de andere topics een beetje offtopic zitten te praten over de 3ds in het algemeen ^^
Misschien leek het me handig om een algemeen 3ds topic te maken sinds we nu toch maar in de andere topics een beetje offtopic zitten te praten over de 3ds in het algemeen ^^
Laatst gewijzigd door Spandi; 30 april 2011 om 00:26
Nu er toch een algemeen topic voor is... wat vonden jullie van die 3D-testvideo die via firmware update te verkrijgen is.
Vond het wel leuk, hoewel de kwaliteit iets hoger had kunnen liggen.
idd, het filetje zelf zal wel niet al te groot geweest zijn
ik hoop echt op sterke virtual console support, niet zozeer voor classic games, maar voor nieuwe downloadable spellen. een handheld is ideaal voor zo'n hoop spellen in 1 keer mee te kunnen nemen, en de mogelijkheden zijn zo groot dankzij het 3D scherm, gyroscoop enz...
Lijken DS-games nu niet van minder scherp op de 3DS? Pokemon lijkt grafisch precies van mindere kwaliteit te zijn (uitgesmeerde pixels).
Met 3DS titels heb ik dat gevoel helemaal niet!
Da's logisch he. 3DS heeft een hogere schermresolutie, dus als je DS spellen op de 3DS wil spelen op volledig scherm, moet de 3DS ontbrekende pixels aanvullen met dezelfde kleuren als omringende pixels, dit geeft het uitgesmeerd effect.
Een andere optie zou zijn om op oorspronkelijke DS resolutie te spelen, maar dan zou het beeld enorm klein zijn (maar wel scherp).
Zelfde probleem als de GBA die GB spellen emuleerde.
die update's moet je die handmatig installeren? of vindt de 3DS die automatisch en installeert hij die automatisch? Ik heb de mijne deze middag pas dus ik vroeg me dit nog even af![]()
Kun je via internet je foto's sturen van 3DS naar 3DS met friendscode? Mijn vriendin zit al heel de dag te zoeken
Yay, heb me eens laten gaan in de Media Markt
Was eerst naar Bart Smit geweest. Daar staat de 3DS voor 235 euro, SFIV voor 50 euro, Ghost Recon 45 euro (als ik me goed herinner), en PES11 hadden ze niet.
In MM staat de 3DS ook voor 235 euro, SFIV voor 40 euro, Ghost Recon 37 euro, en PES11 47 euro.
Ik denk van niet, via de SD-kaart kan je ze wel op computer bekijken. Echter niet in 3D en ze zijn ongelooflijk klein. Zo zijn ze ook te versturen via e-mail. Maar van 3DS naar 3DS niet, misschien in een toekomstige update.
Heb het camera-gedeelte van de handleiding volledig gelezen en staat niets in over verzenden van foto's.
Volgens IGN moet je de SELECT- en START-knop tegelijkertijd indrukken en dan het DS-spel starten. Zo kan je het spelen in originele resolutie maar het is wel wat kleiner dan.Lijken DS-games nu niet van minder scherp op de 3DS? Pokemon lijkt grafisch precies van mindere kwaliteit te zijn (uitgesmeerde pixels).
Met 3DS titels heb ik dat gevoel helemaal niet!
Stiekem al eventjes SFIV gespeeld op 't werk. 3D vind ik zoals verwacht een beetje irritant (net als 3D-films), dus denk dat ik 't meestal zal afzetten.
Spijtig dat als je Ds games speelt op de 3ds je precies nog altijd geen WPA2 kunt instellen...
Straks maar is veranderen naar WEP dan maar.
Ik heb ook al de heletijd zitten te zoeken.
Maar ik denk dat we moeten wachten op een firmware update.
Het komt er zeker en vast.
Het is helemaal niet zoals 3d-films. Verre van. En ik vind het alles behalve irritant. Denk dat je 1 van de weinig zult zijn die dan een probleem heeft met 3d. Het 3d maakt ook het spel scherper. (ook al is de resolutie lager, dat is er helemaal niet aan te zien)
ik laat de 3D constant aanstaan, ik vind het beeld dan ook "scherper" en stukken beter, het transformeert het beeld gewoon van een psp achtige kwaliteit naar een soort "Wii HD 3D", niet dat het HD is, verrve van, het is gewoon moeilijk te omschrijven![]()
Ik heb mijn DS sinds gisteren, en de eerste uren was het vaak zoeken naar het juiste punt om het 3D te bekijken. En m'n ogen voelden heel vermoeid aan. Vandaag merk ik dat het al veel makkelijker is om m'n ogen aan het 3D-effect aan te passen en ik heb er geen last meer van. Hoofdpijn heb ik er trouwens nooit van gekregen. Het ziet er héél indrukwekkend uit op sommige momenten !!
En ik heb ook al veel lol gehad met die AR-kaarten en onze katten lmao.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)