haha
tis u vergeven![]()
Kan iemand me zeggen waar ik Cave Story 3DS kan kopen in belgië (regio Brussel/Aalst) of online? (Amazon.com is geen optie want ze shippen niet naar mijn adres.)
Thanks in advance!
Moet je wel goed nakijken bij amazon.co.uk, ze shippen soms ook niet naar Belgie...
Wou overlaatst iets bestellen (zie enkele posts hierboven) en dat product werd gewoon weg niet buiten UK geleverd blijkbaar..
Maar toevallig heb ik een boek besteld (gisterenmorgend) via amazon.co.uk en zou morgen moeten aankomen![]()
![]()
Dat heeft dan waarschijnlijk te maken met een bestelling via hun Marketplace, waar diverse UK-sellers hun koopwaar aanbieden maar per seller staat er al dan niet "International delivery".. dus als het enkel "Domestic delivery" is dan betekent dat binnen de UK. Maar normaal gezien als je Amazon zelf als leverancier kiest heb je boven de 25 pond aankoop een gratis Super Saver Delivery (internationaal!) en is je pakje er op 2-3 dagen.
Het was inderdaad niet Amazon zelf die het te koop aanbood
Wou maar bedoelen dat TCF hier ook naar moet kijken (wat jij dus ook aanhaalt).
Thanks voor de reactie allemaal!
Heb het uiteindelijk bij play.com besteld.
Dank voor de Amazon tip, amazon.co.uk kende ik niet.
Veel plezier ermee![]()
Inderdaad, deze week iets besteld via amazon (.co.uk) en ik kon perfect zien waar hij was. Toevallig vandaag aangekomen.
Zo ziet er bij mij uit
Date Time Location Event Details
11 May 2012 09:02:21 AM MIJN GEMEENTE BE Out for delivery
10 May 2012 03:02:03 PM Antwerpen BE Arrival Scan
9 May 2012 11:30:10 PM Bruxelles BE Order has been handed over to the carrier and is in transit
ik heb een snel vraagje...
waarom is de friendcode op de palpad van pokemon anders dan de friendcode van de ds zelf?
dus.. welke code moet ik gebruiken op de ds? en welke op de pal pad? dezelfde of een andere?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)