Gezien die cradle erbij zit en Nintendo aanraadt om hem daarin te leggen als je hem niet gebruikt vermoed ik dat je die batterij niet kan overladen. Normaal gezien gebruikt Nintendo altijd batterijen van goeie kwaliteit, ik hoop dat dat nu niet anders is, time will tell.
Mooi koopje gedaan vandaag.
Ik ging naar de Fnac (wijnegem) om zo een pack te kopen met accessoires
- case
- doekjes
- 3 extra pennekes
- oplader voor in auto
- ...
In de rekken stond die voor 14,99 euro maar aan de kassa moest ik maar 6,99 euro betalen![]()
Nicedat is zeker een goed koopje gedaan
Maar ik moet zeggen dat extra pennetjes momenteel precies overbodig lijken voor de 3dstegenover de gewone DS blijft het pennetje echt goed zitten en valt het er helemaal niet uit
ik heb ook wat reservepennetjes maar die heb ik nog helemaal niet nodig gehad xD ik denk dat ik die zelfs kwijt ben :') ik heb nog altijd het originele pennetje in mijn 3ds zitten ^^
Inderdaad, ik denk dat de 3 pennentjes wel wat overbodig zijn, maar je weet maar nooit he
Iemand nog een aanrader van spel ? (RPG)
Iemand een idee waarom ik mijn Nintendo account niet kan linken aan mijn 3DS? Geeft altijd een foutmelding (fout in gebruikersnaam en wachtwoord) terwijl ik me met dezelfde gebruiksnaam en wachtwoord combinatie wel kan inloggen op de website.
Misschien hoofdletter gevoelig? Dunno..
PffIk steek het gewoon op de site van Nintendo hoor :') ik kan mij ook echt nooit aanmelden op die websites. Elke keer ik mijzelf wil aanmelden neemt die altijd mijn wachtwoord als fout. Als ik mij op hun websites wil aanmelden doe ik gewoon altijd al ik ben mijn wachtwoord vergeten xD en voor op mijn 3ds doe ik al niet meer de moeite :')
Hmm, welke website van Nintendo? De website om de spellekes te activeren (voor die sterrenpunten)?
Gisteren ook maar ineens Zelda: Ocarina of time gekocht
Iemand ervaring met dit spel?
Laatst gewijzigd door Dragonix; 7 mei 2012 om 10:12
@ The-Cat: Misschien moet je dan eens leren typenbij mij werkt dat perfect.
ik heb er geen problemen mee om me daar op aan te melden..
Als je op de website een nieuw wachtwoord probeert aan te maken (wachtwoord vergeten)?
als je copy paste doe vanuit je email gebeurt het soms dat er een spatie achteraan staan. Probeer het eens om die gewoon over te typen?
Ik kan me perfect inloggen op de website van Nintendo maar zodra ik me probeer aan te melden op mijn 3DS lukt het niet![]()
heb ik ook al vaak gedaanik denk dat Nintendo gewoon een probleem heeft met mij ^^
Kan je voor de rest eigenlijk andere zaken doen met je nintendo 3DS? kan je bijvoorbeeld een bericht ermee schrijven hier op het forum of andere dingen?Ik kan me perfect inloggen op de website van Nintendo maar zodra ik me probeer aan te melden op mijn 3DS lukt het niet
Haha, wie weetmaar zo ver zal het nu niet gaan denk ik
Je kan op internet surfen, maar ik denk dat het sneller gaat via je gsm (als je smartphone hebt ofzo) dan via je 3DS imo..
Voor de rest heb ik er nog niet veel mee bezig geweest
Als je wil mag je me altijd toevoegen he (zie signature)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)