Kingdom Hearts 3D 10th Anniversary Box innards revealed -Destructoid
weet iemand hier iets van af?
Kingdom Hearts 3D 10th Anniversary Box innards revealed -Destructoid
weet iemand hier iets van af?
If there's anything that brings out the Veruca Salt in me, it's Japanese exclusives. The Kingdom Hearts 10th Anniversary Box will be no exception. The set, so far unconfirmed outside of Japan
..staat in het artikel bij je link.
New Super Mario Bros. 2 aangekondigd met een release in augustus (voor Japan welteverstaan...).
En er komt een nieuwe fw update. Mogelijkheid om folders, waar 60 bestanden in kunnen geplaatst worden, te maken. En game patches komen er ook bij.
Het is schandalig dat dit nog niet op de frontpage staat !!!!!!
Laatst gewijzigd door viggoht; 21 april 2012 om 08:37
Die koop ik zeker dan... Wanneer zou hij dan in EU komen denk je?
EDIT: lees net dat het ook in augustus naar Europa komt
wordt wel een goede zomer met Kingdom Hearts er nog eens bij![]()
Heroes of Ruin en de nieuwe Mickey ziet er ook leuk!
Via Nintendo Direct op je 3DS kan je trouwens een 3D-filmpje bekijken van Heroes of Ruin. Benieuwd wat ze met de 3D gaan doen in Mickey. Tot hiertoe ben ik een beetje underwhelmed door de 3D die men gebruikt in de typische games gelijk MGS en RE, maar dat is omdat de slechte aliasing op rechten lijnen nog meer in de verf wordt gezet in 3D.
Anderzijds, waar ik tot hiertoe wel van onder de indruk ben, is het 3D effect in traditionele 2D games waar men de (paralax) achtergronden op verschillende dieptes ziet. Geen grafische neveneffecten hier omdat de 2D layers crisp & clean blijven. Voorbeeld: Mighty Switch Force.
De enige uitzondering op 3D games in 3D-omgevingen die wel op iets trekken zijn games -volgens mij- waar men het kleur- en textuurpalet eenvoudig heeft gehouden: Pushblocks bv. en Super Mario 3D land of in mindere mate Zelda Ocarina.
Men heeft met andere woorden nog wat werk om het 3D effect wat op te poetsen in games met veel lijnen/polygonen/kleuren. But that's just my 2 cents.![]()
Enige tijd na het plaatsen van mijn bericht hier op het forum heeft "cpt nice" het nieuwsbericht over de fw update geplaatst en "mich" het bericht over New Super Mario Bros. 2. Welliswaar zonder enige bron of tip van forum member...
Mijn bron: het stond op gametrailers.com
Toch bedankt voor uw reactie, maar het staat dus al even op de frontpage...
Devil Survivor Overclocked komt naar Europa, woot
Zou graag wat dingen willen kopen van de e-shop (3ds).
Maar met welke kaartjes doe ik dit nu?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)