Ge MOET niet op dat touchscreen drukken he... Ik kom er niet aan, en doe combo's en special moves op de gewone manier. Eigenlijk vind ik het goed te doen met die circle pad.
Ge MOET niet op dat touchscreen drukken he... Ik kom er niet aan, en doe combo's en special moves op de gewone manier. Eigenlijk vind ik het goed te doen met die circle pad.
Ok een vraag waar nog altijd geen antwoord op gegeven is:
Ik wandel met mijn streetpass aanstaan door de stad.
Mijn 3ds zou een andere Mii detecteren..
Wat gebeurt er dan? Word die Mii toegevoegd of kan je gewoon dan bij thuiskomen zien wie je 3ds heeft gevonden?
En zoja, je kan die Mii toevoegen die je int stad bent voorbij gelopen etz... Maar kan je hem/haar dan ook text messages sturen via je 3DS??? Of gewoon met personen chatten via text op je 3ds gaat dat ook??? Van online communicatie vind ik amper iets terug op internet.
Vind dat nog altijd zo een onduidelijk gegeven...
Streetpass voegt inderdaad Mii's toe. De Mii's die je ontmoet spelen een grote rol in het 'Mii Park'. Dat is een app met minigames waarbij andere Mii's je helpen, enerzijds bij een soort platformer bij het verslaan van vijanden of iets dergelijks. Anderzijds bij het vervolledigen van puzzels, iedere nieuwe Mii zal je een puzzelstukje geven om zo puzzels te vervolledigen.
Chatten met de 3DS gaat niet. Dat was ook wel te verwachten van Nintendo.
Dit filmpje hier legt het concept van Streetpass (en Spotpass) op de 3DS vrij goed uit~
Zijn de schermen even groot als die van de Nintendo DSi XL?
Nee, kleiner: Nintendo 3DS - Wikipedia, the free encyclopedia
Weet iemand hoe je nintendogs + cats reset?
hihi, vandaag 12 mensen tegengekomen met Streetpass. Al meer dan 60 nu![]()
Dat voor zover dan het "communication device gedeelte"
Het heeft wifi erop, en tis het jaar 2011. Een simpel text message via wifi naar iemand in je friendslist sturen is misschien TE FEL next gen of???
Kan mss wel een goed toestel zijn met een 3D sliderke erop en zo maar kwa connectie mogelijkheden (ook naar de huidige games toe) vind ik het dan echt maar heeeel erg zwakjes![]()
Data management en daar uw save file wissen?
Als je de 3DS openklapt, wiebelt het bovenste scherm bij jullie ook een beetje? Het scherm zit iets losser dan bij mijn Dsi.
Ja, zit idd wa losser. En de d-pad (da kruisje voor diegenen die het nie moesten weten![]()
![]()
) zit ook tamelijk los... looks kind of cheap
Kheb gelezen dat de Japanse en US/EU 3DS'en een verschillende hinge hebben voor 1 of andere reden. Japanse zou een beetje stroever zijn. Geen wiebelend scherm hier.
@ annebel. Die streetpass functie is eigenlijk nog 1 van de leukste functies van de 3DS hoor. In't begin vond ik het ook maar voor, tot ge op d'n trein ineens 5 3DS'en tegenkomt. Dan wordt dat plots een soort van real-life pokemon. Echt wel lollig eigenlijk.
Iemand anders zegt dat je eerst het icoontje moet aanklikken en daarna tegelijkertijd op select en start moet drukken.
Dat werkt zeker want heb het zelf geprobeerd. Maar de resolutie is dan heel klein ten opzichte van op een DS Lite of DSi.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)