Pagina 13 van 111 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 2202

Discussie: algemeen 3DS topic

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackman Bekijk bericht
    Weet iemand eigenlijk iets meer van de grafische capabiliteiten van de 3DS? Iemand die iets van GPU's afkent ofzo?
    Als je de meeste launchgames bekijkt dan denk je "tussen N64 en Gamecube", maar dat komt blijkbaar doordat ze gerushed zijn voor de launch want als je dan toekomstige games als Resident Evil Mercinaries of Revelations bekijkt, dat zijn graphics waar de Wii niet aankan, realistische textures, bloom lighting en wat nog allemaal.

Ik vraag het mij af want ik was die 3D foto's van Super Mario Galaxy 2 op de 3DS aant bekijken en ik was aant denken hoe cool het zou zijn moest Mario 3DS er zo uitzien. Maar dat moet dan toch te doen zijn? Of heeft capcom gewoon ergens een zijdeurtje gevonden?
    Mss dat dit u helpt, hier staan de specs

Nintendo 3DS - Wikipedia, the free encyclopedia

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Aan de eerste screenshots van Super Mario 3DS te zien ziet het er toch zoals Galaxy uit. In ieder geval beter dan Mario Sunshine.

En volgens Capcom zouden hun 3DS-games er bijna zoals de Xbox 360/PS3 uitzien omdat ze de mobiele versie van hun MT Framework Engine gebruiken... maar de specifieke date omtrent MT Framework zijn niet geweten.
    Laatst gewijzigd door ShadowJoker; 7 april 2011 om 19:00

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poepoei Bekijk bericht
    Volgens Nick Ricks, producer bij Telltale Games, zou de 3DS ongeveer even sterk zijn als de Wii en op vlak van belichting zelfs beter. Lego Pirates of the Caribbean wordt een rechtstreekse Wii port.

Nu denk ik wel niet dat de Lego games evenveel van de Wii vragen als bv. Galaxy 2.

http://www.siliconera.com/2011/03/02...i-to-3ds-port/
    nice, cool artikel.
    ik hoop echt dat nintendo dan even veel werk in de 3DS Mario steekt dan in de Galaxy's..

ben ook benieuwd wanneer er een racer uitkomt die de grafische capabiliteiten benut.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    En volgens Capcom zouden hun 3DS-gamers er bijna zoals de Xbox 360/PS3 uitzien omdat ze de mobiele versie van hun MT Framework Engine gebruiken... maar de specifieke date omtrent MT Framework zijn niet geweten.
    dat ze die engine dan maar delen of verkopen aan andere developers van 3DS third of first person shooters, tziet er echt machtig uit.
    Laatst gewijzigd door Jackman; 7 april 2011 om 21:42

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Waarom bouwt nintendo geen batterij die tot 1O uur meegaat in de 3DS ?
    Als Apple het kan met de iPad waarom Nintendo niet met de 3DS.
    Heel simpel: prijs. T'is nu al een zeer duur toestel. Een betere batterij zou het nog duurder maken.

Approved 9-lifer Poepoei's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Heel simpel: prijs. T'is nu al een zeer duur toestel. Een betere batterij zou het nog duurder maken.
    En groter.

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    ik hoop echt dat nintendo dan even veel werk in de 3DS Mario steekt dan in de Galaxy's..
    Daar ben ik vrij gerust in

iTrader
    2 (100%)
    voor wie zijn batterijduur (bijna) wilt verdubbelen is er de nyko power pack, die er beter uitziet op de 3DS dan ik gedacht had!

Nyko Power Pak+ and Charge Base for 3DS Review - Gear Review at IGN

Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja maar als je een blauwe ds hebt...

iTrader
    2 (100%)
    wie heeft er nu een blauwe

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Uhm, iedereen die goede smaak heeft... douchebag. -_-

Member boozeke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (77%)
    ge hebt ook zoene da ge aan uw pols moet aandoen en dan me een kabeltje naar den DS,iemand misschien daar al ervaring mee?

Member poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Vandaag mijn 3DS gaan halen, ga FC nog wel in ander topic zetten en iedereen toevoegen, maar ik geraak niet op internet.

Heb gisteren nog verbinding met gewone DS gecontroleert en dit gaat zonder problemen.

Ik heb een 'gewone' router thuis, ken er niet zoveel van, die beveiligd is met PW. Maar er zijn zoveel verbindingsmogelijkheden, en overal heb ik al PW gebruikt om verbinding te maken zonder resultaat.

Is er iets dat ik over het hoofd zie? Hoe moet ik verbinding maken?

Nu teerfeest, maar ik hoop tegen morgen antwoord te krijgen

Alvast bedankt!

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaBuenaVida Bekijk bericht
    ja maar als je een blauwe ds hebt...
    der zit toch ook zwart aan de binnenkant van het bovenste scherm, met die battery pack kunt ge der ne volledige blauw-zwarte DS van maken, iets waar een club-brugge fan geen problemen mee zou moeten hebben

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poochie Bekijk bericht
    Vandaag mijn 3DS gaan halen, ga FC nog wel in ander topic zetten en iedereen toevoegen, maar ik geraak niet op internet.

Heb gisteren nog verbinding met gewone DS gecontroleert en dit gaat zonder problemen.

Ik heb een 'gewone' router thuis, ken er niet zoveel van, die beveiligd is met PW. Maar er zijn zoveel verbindingsmogelijkheden, en overal heb ik al PW gebruikt om verbinding te maken zonder resultaat.

Is er iets dat ik over het hoofd zie? Hoe moet ik verbinding maken?

Nu teerfeest, maar ik hoop tegen morgen antwoord te krijgen

Alvast bedankt!
    Ik had dit probleem ook met mijn gewone router ik had Nintendo vlug door toen ik mijn 3DS configureerde, het is vrij simpel eigenlijk:
    Bij de instellingen van WIFI krijg je zo n poppetje, zeg ja dat je zijn hulp nodig hebt en kies voor verbinding THUIS, nu heb je de keuze uit 3 soorten routers, de bovenste 2 hebben een speciale sync knop maar gewone routers hebben dat dus niet, je moet de onderste optie kiezen en de 3DS laten scannen voor een hotspot router, eens je ID van je router gevonden is, de naam van het netwerk, duid je dat aan en je geeft je wachtwoord indien nodig in en dat zou voldoende moeten zijn
    Je doet er goed aan om de systeem update te downloaden daar worden problemen met routers verholpen, moest je bij je thuis geen verbinding krijgen, ga dan gerust bij je buren langs en vraag vriendelijk of je de systeemupdate voor je 3DS mag downloaden, zo dingen gebeuren gewoon bij nieuwe 3DSen.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    okť, dan laat ik hem altijd in het stopcontact zitten (kabel->cradle) en leg hem erin wanneer nodig
    Dat zou ik eerlijk gezegd niet doen, een batterij werkt zoals een spier, ga je m iedere keer laden zonder te zorgen dat de batterij leeg is krijg je een geheugen effect op de batterij en dat zorgt er voor dat de batterij een gedeelte van zijn vermogen verliest.

Daarom laadt je m op en je legt je console weg van de cradle eens m vol is geladen, speel met je console tot het lampje rood aangeeft en begint te knipperen, dan mag je m pas opladen.

Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    der zit toch ook zwart aan de binnenkant van het bovenste scherm, met die battery pack kunt ge der ne volledige blauw-zwarte DS van maken, iets waar een club-brugge fan geen problemen mee zou moeten hebben
    Nog nooit bij stil gestaan
    Kopen die handel !!! xD

Member poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Ik had dit probleem ook met mijn gewone router ik had Nintendo vlug door toen ik mijn 3DS configureerde, het is vrij simpel eigenlijk:
    Bij de instellingen van WIFI krijg je zo n poppetje, zeg ja dat je zijn hulp nodig hebt en kies voor verbinding THUIS, nu heb je de keuze uit 3 soorten routers, de bovenste 2 hebben een speciale sync knop maar gewone routers hebben dat dus niet, je moet de onderste optie kiezen en de 3DS laten scannen voor een hotspot router, eens je ID van je router gevonden is, de naam van het netwerk, duid je dat aan en je geeft je wachtwoord indien nodig in en dat zou voldoende moeten zijn
    Je doet er goed aan om de systeem update te downloaden daar worden problemen met routers verholpen, moest je bij je thuis geen verbinding krijgen, ga dan gerust bij je buren langs en vraag vriendelijk of je de systeemupdate voor je 3DS mag downloaden, zo dingen gebeuren gewoon bij nieuwe 3DSen.
    Het is me gelukt, thx!

Approved 9-lifer GGerre's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    srry dat ik even deze thread hijack? Maar zijn de games nu regiogebonden? Als iemand voor mij een 3ds koopt in het buitenland kan ik dan Belgische DS en 3DS games gebruiken?

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Het ligt eraan wat je met buitenland bedoelt, games zijn inderdaad regiogebonden, als je een US 3DS koopt moet je ook US games kopen, games uit Japan voor een Japanse 3DS, maar als je 3DS uit UK komt kan je gewoon games spelen die je in BelgiŽ (of elders in Europa) aankoopt.

Approved 9-lifer GGerre's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Het ligt eraan wat je met buitenland bedoelt, games zijn inderdaad regiogebonden, als je een US 3DS koopt moet je ook US games kopen, games uit Japan voor een Japanse 3DS, maar als je 3DS uit UK komt kan je gewoon games spelen die je in BelgiŽ (of elders in Europa) aankoopt.
    Bedankt alvast voor de informatie, helaas weet de verkoper niet uit welk land hij komt...

Staat er op de verpakking vermelding PAL?

Of hoe kan ik aan de verpakking zien dat het om een Europees toestel gaat?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten