Op de volgende E3 beurs "zou" Nintendo de opvolger van de Wii (Wii 2?) aankondigen. Dit volgende de bron hieronder. De console zou voorzien zijn van:
- blu ray
- quad core processor
- een mobiele projector
- een op kinect lijkende 3D camera (volgens tweakers.net)
Volgens mij zou het voor Nintendo het ideale moment zijn om hun console aan te kondigen deze E3. Want de verwachtingen voor de huidige Wii zijn toch wel slecht te noemen. Ze mogen de vorige jaren dan wel meer verkocht zijn dan de xbox360 en de ps3, de Wii verkopen beginnen aardig achteruit te gaan en die trend lijkt niet meer te keren. Het zou ideaal voor hun zijn om op technologisch vlak de andere 2 terug in te halen. En aangezien op xbox en ps pas motion controllers geintroduceerd zijn zullen Microsoft en Sony deze consoles nog wel een paar jaar ondersteunen. Dus kan Nintendo daar van profiteren. Nuja het is voor een groot stuk speculatie natuurlijk maar ik denk dat het wel eens zou kunnen. Wat denken jullie?
Sidenote: ik twijfel eigenlijk wel aan de echtheid van het artikel. Maar zelfs al moest het artikel verzonnen zijn... zou een nieuwe wii aankondigen op de volgende E3 een goed idee zijn voor Nintendo.
Bron: Hierzo

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

. Een achteruitgang zie ik niet echt zitten :P
Of een kart versie van Captain Falcon.