Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member NukeID's schermafbeelding
    iTrader
    0

Wii 2 aankondiging op de E3?

Op de volgende E3 beurs "zou" Nintendo de opvolger van de Wii (Wii 2?) aankondigen. Dit volgende de bron hieronder. De console zou voorzien zijn van:
    - blu ray
    - quad core processor
    - een mobiele projector
    - een op kinect lijkende 3D camera (volgens tweakers.net)

Volgens mij zou het voor Nintendo het ideale moment zijn om hun console aan te kondigen deze E3. Want de verwachtingen voor de huidige Wii zijn toch wel slecht te noemen. Ze mogen de vorige jaren dan wel meer verkocht zijn dan de xbox360 en de ps3, de Wii verkopen beginnen aardig achteruit te gaan en die trend lijkt niet meer te keren. Het zou ideaal voor hun zijn om op technologisch vlak de andere 2 terug in te halen. En aangezien op xbox en ps pas motion controllers geintroduceerd zijn zullen Microsoft en Sony deze consoles nog wel een paar jaar ondersteunen. Dus kan Nintendo daar van profiteren. Nuja het is voor een groot stuk speculatie natuurlijk maar ik denk dat het wel eens zou kunnen. Wat denken jullie?

Sidenote: ik twijfel eigenlijk wel aan de echtheid van het artikel. Maar zelfs al moest het artikel verzonnen zijn... zou een nieuwe wii aankondigen op de volgende E3 een goed idee zijn voor Nintendo.

Bron: Hierzo
    Xbox Live - WTalker

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Pure veronderstellingen, ik denk niet dat er iemand buiten Nintendo weet wat de opvolger van de Wii zal inhouden, Nintendo is meester in het geheim houden van zo'n zaken, vanaf het moment dat er iets dreigt te lekken kondigen ze het meteen aan.
    En gezien Iwata zo blijft volhouden dat er nog geen nood is aan een opvolger voor Wii denk ik dat een aankondiging nog niet voor E3 dit jaar zal zijn.

Member Skooter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Myeah dat artikel ziet er echtwel verzonnen uit. Ik denk persoonlijk dat E3 2012 meer likely is dan E3 dit jaar, maar we kunnen het onmogelijk weten.

Hopelijk kondigen ze gewoon nog een paar interessante titels aan, wat meer goede games met Motion Plus(-optie) zou ik wel appreciŽren, dan moet ik dat niet enkel voor Zelda aanschaffen.

Member Anima's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    waarom zouden ze ne nieuwe console aankondigen zo kort na de 3ds ?
    Denk dat inderdaad maar verzonnen is hoor.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Persoonlijk veronderstel ik dat er misschien volgend jaar op E3 een opvolger zou aangekondigd worden en dan hebben ze hem misschien tegen Kerstmis of begin 2013.

- blu ray
    - quad core processor
    - een mobiele projector

Deze gegevens zijn heel onwaarschijnlijk en doen meer denken aan de mogelijke opvolger van de PlayStation 3 dan van de Wii.

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    272 (100%)
    Ik denk ook niet dat ze hetzelfde jaar als de 3ds uitkomt een opvolger voor de Wii gaan aankondigen.

Approved 9-lifer GosU's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    Persoonlijk veronderstel ik dat er misschien volgend jaar op E3 een opvolger zou aangekondigd worden en dan hebben ze hem misschien tegen Kerstmis of begin 2013.

- blu ray
    - quad core processor
    - een mobiele projector

Deze gegevens zijn heel onwaarschijnlijk en doen meer denken aan de mogelijke opvolger van de PlayStation 3 dan van de Wii.
    Opvolger van de ps3? Je weet toch dat de ps3 8core's heeft nu . Een achteruitgang zie ik niet echt zitten :P

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GosU Bekijk bericht
    Opvolger van de ps3? Je weet toch dat de ps3 8core's heeft nu . Een achteruitgang zie ik niet echt zitten :P
    Zoveel over de PS3 lees ik niet echt, dus dat wist ik niet. Maar de rest wat ik gezegd heb blijft wel geldig. En vooral dat van die 3D-camera in hun oorlog met Xbox 360 en Kinect.

En het is nog geen zekerheid dat de opvolger van de Wii High-Def zal ondersteunen. Hoewel iedereen denkt dat ze niet anders kunnen met de PS3- en Xbox 360-generatie, Nintendo doet nog altijd wat ze zelf willen.

iTrader
    73 (100%)
    Idd, over de rest moet ik je gelijk geven. Nintendo doet het altijd op zijn manier. Maar ik denk wel dat ze naar hdmi gaan moeten gaan nu, aangezien daar enorm veel commentaar op was. Nuja, verkopen zal het allesinds doen.

Member Roen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Van mij mag het gerust nog een paar jaar uitblijven. Ik heb nog geen zin om een nieuwe console te gaan kopen.

iTrader
    73 (100%)
    Jep, alle geruchten de laatste tijd. Microsoft dat mensen aan het zoeken is voor verder development voor de nieuwe xbox. De nieuwe Wii die zou aangekondigd worden enz. Laat het nog maar hoe het is nu. Binnen een paar jaar mogen er van mij nieuwe console's komen. Ze zijn het wss wel aan het plannen al enz, maar dit wil niet zeggen dat dit al dit jaar ofzo op de markt zal komen. Nintendo komt met de 3DS, sony met de psp2. Het enigste dat ik zie gebeuren is een nieuwe xdoos. Maar een nieuwe Wii etc zou teveel zijn op 1jaar.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Ik wil op zijn minst dat Skyward Sword 1 jaar bestaat voor de Wii, dus na de launch van het spel. Omdat ik wil geen toestanden zoals bij Twilight Princess waar de ene versie het originele spel is voor GameCube en de andere een port voor de Wii.

Zou graag 1 Zelda hebben die exclusief voor de Wii is en niet voor de next-gen console. N a dat jaar mogen ze de opvolger laten zien.

Member CammoFalcon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De Wii 2 schijnt compatibel te zijn met de 'Wii 1' games en de grafische pracht 'zou' beter zijn dan die van Xbox 360 en PS3. (Daarnaast ook HD-beelden)

Bron: IGN: Nintendo Set to Reveal New Console - Wii News at IGN

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik hoop enkel dat ze 'n keer minder gaan teren op gimmicks enzo. Het is wel fijn dat Nintendo tegenwoordig altijd dingen uitbrengt met een meerwaarde, maar de Wii vond ik de minst geslaagde Nintendo console ooit. Het is dan ook de enige Nintendo die zo snel stof liggen vangen heeft bij mij.
    Ik ben normaal geen graphics hoer, maar na al dat lelijk casual-gedoe is mijn honger naar een Nintendo die next-gen graphics heeft toch wel groot. Zeldaaaaargh!

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga niet te enthousiast worden, dat heeft alles te maken met mijn fanatiek uitkijken naar de Wii launch en de daaropvolgende droge en teleurstellende jaren.

Maar toch ben ik benieuwd naar wat ze nu gaan doen, ze gaan dit keer sowieso moeten zorgen dat de horsepower er is en dat die de huidige generatie consoles ruim overstijgt, en daarbovenop met iets innoverend en gamechangend afkomen, grote verwachtingen.

Member CammoFalcon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Stel je voor... Mario Kart met graphics zoals de racing games Forza en Gran Turismo.

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    zou voor mij eerlijk gezegd weinig meerwaarde betekenen..

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CammoFalcon Bekijk bericht
    Stel je voor... Mario Kart met graphics zoals de racing games Forza en Gran Turismo.
    Ja, behalve dat Mario Kart bedoelt is als iets totaal anders dan Forza of Gran Turismo. Dus liever niet...

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Hij bedoelt waarschijnlijk qua scherpte van de graphics, en grafisch detail in de omgevingen enzo, en niet de gameplay.
    Van mij mag Mario Kart eigenlijk eens een overhaul krijgen (hoewel ik ten volle genoten heb van MKWii en MKDS), en dan bedoel ik vooral uitbreiding naar niet-Mario maar wel andere Nintendo games, zoals Smash Bros dat ook doet. Yep, ik wil racen met Link door Hyrule Field ofzo Of een kart versie van Captain Falcon.

Approved 9-lifer PATS!'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weinig actief geweest op dit forum maar de recente berichten omtrent de opvolger van de Wii hebben me wel wat curieus gemaakt.

Het probleem van de Wii voor mij persoonlijk was enerzijds de halve verplichting om games te spelen met de Wii remote en nunchuck en ik ben dat nooit gewoon geworden als methode om games te spelen. Ik wilde de Gamecube controller (of zelfs dual shock controller) in mijn handen voor veel games maar helaas...

Anderzijds ook de echt gedateerde grafische processor: ik vond het eerlijk gezegd wat arrogant van Nintendo om te zeggen dat ze vernieuwden maar het nalieten om zelfs een deftige grafische processor in hun console te steken die het toen voor de deur staande HD tijdperk aankon. Dit is natuurlijk DE reden waarom veel games wel op de PS3 en Xbox360 uitkwamen maar niet op de Wii.

Nooit een andere console gekocht (van de huidige generatie) en gezien ik wel wat pro-Nintendo ben en toch ten zeerste hoop dat de toekomst er heel wat beter gaat uitzien voor hen wat betreft de hardcore markt, wil ik echt dat ze het met deze opvolger heel wat slimmer gaan aanpakken.

Gamecube was goed (voor mij toch ) maar deels geflopt door slecht aanbod aan 3rd-party games (zeker ook 3rd party exclusives: RE4 was een zeldzame uitschieter) en internet multiplayer.

Komaan Nintendo, get back in the race!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten