Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 23
    Member Brentjuu's schermafbeelding
    iTrader
    0

Nintendo DSI XL of 3DS

Hey,

Ik heb opzoek naar een DS maar zou ik nu een DSI XL of een 3DS kopen??

3DS :
    Ik kan niet tegen 3D (Ja ik weet dat ik de 3D kan afzetten)
    Ik heb 3D niet nodig
    DSI XL is een groter scherm
    Ik ga niet betalen voor 3D waar ik tog niet tegen kan..

Dus zou ik beter de DSI XL kopen ?

Approved 9-lifer GaaRa-'s schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brentjuu Bekijk bericht
    Ik heb opzoek naar een DS maar zou ik nu een DSI XL of een 3DS kopen??

3DS :
    Ik kan niet tegen 3D
    Ik heb 3D niet nodig
    DSI XL is een groter scherm
    Ik ga niet betalen voor 3D waar ik tog niet tegen kan..

Dus zou ik beter de DSI XL kopen ?
    nee!!!!! je zou beter die 3DS kopen!!!!

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    274 (100%)
    Lol de manier waarop je de vraag stelt lijkt inderdaad genoeg voor mij om ook te zeggen koop dan gewoon een DSI XL.

Member Brentjuu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Curryw0rst BE Bekijk bericht
    Lol de manier waarop je de vraag stelt lijkt inderdaad genoeg voor mij om ook te zeggen koop dan gewoon een DSI XL.
    Nee serieus bedoelt :P + Ik heb de 3DS pre-ordered.. maar kan ik niet beter wachten voor de 3DS XL ?
    Laatst gewijzigd door Brentjuu; 25 februari 2011 om 05:11

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    je kan evengoed wachten tot het frisco's regent. Waarom is iedereen ervan overtuigd dat er een 3DS XL komt? Net alsof elke Nintendo handheld een XL versie heeft gekregen... voor't zelfde geld wordt het een 3DS micro...

Je kan 3D uitzetten, je bent dus niet verplicht te gamen in 3D als je daar niet tegen kan. Je kan DS games spelen op je 3DS. Je moet niet persť een 3DS te kopen, maar vroeg of laat (en ik vermoed eerder vroeg dan laat) zal de productie van DS games stopgezet worden en mis je al de nieuwe handheld games die uitkomen voor de 3DS, tenzij je opnieuw investeert.
    Aan de andere kant heeft de DS ook al een aardig aanbod aan deftige games, dus zou ik eerder redeneren naar wat wil ik spelen, wil ik de aangekondigde 3DS games spelen of heb ik genoeg aan de DS games? Want voor hetzelfde geld wordt de nieuwere uitvoering van de 3DS iets compleet anders dan een XL.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Iedereen verwacht altijd dat er een update van Nintendo-hardware zal komen omdat het met smartphones, laptops, PC's, etc... ook gebeurd.

Ongelooflijk eigenlijk hoeveel mensen nu nog een DS Lite of DSi willen kopen. Zelfs in de winkels zie ik nog regelmatig mensen die er eentje kopen. Als de 3DS dat na jaren ook kan volhouden, dan is Nintendo weer een pak rijker. Maar ja, ik veronderstel dat velen nog niet weten dat er een 3DS komt want de reclame is nog niet officieel begonnen.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    Iedereen verwacht altijd dat er een update van Nintendo-hardware zal komen omdat het met smartphones, laptops, PC's, etc... ook gebeurd.

Ongelooflijk eigenlijk hoeveel mensen nu nog een DS Lite of DSi willen kopen. Zelfs in de winkels zie ik nog regelmatig mensen die er eentje kopen. Als de 3DS dat na jaren ook kan volhouden, dan is Nintendo weer een pak rijker. Maar ja, ik veronderstel dat velen nog niet weten dat er een 3DS komt want de reclame is nog niet officieel begonnen.
    Beste manier die er is om nog wat extra geld te verdienen niet? al die mensen die nu nog een nieuwe handheld kopen komen ook bedrogen uit als ze dan bedenken dat als ze nog een maand hadden gewacht ze een nieuwere hadden gehad

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    Vul gerust aan met "en alle eerder verschenen Nintendo handhelds"

Game Boy - Game Boy pocket - Game Boy Light - Game Boy Color
    Game Boy Advance - Game Boy Advance SP - Game Boy Micro
    DS - DS Lite - DSi - DSi XL

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Beste manier die er is om nog wat extra geld te verdienen niet? al die mensen die nu nog een nieuwe handheld kopen komen ook bedrogen uit als ze dan bedenken dat als ze nog een maand hadden gewacht ze een nieuwere hadden gehad
    Ze moeten maar niet zo impulsief kopen, magazines en websites genoeg die er vol van staan

Platinum Member hanske82's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    Ik zie niet in waarom je op dit moment nog een DSi zou kopen. Alle NDS games gaan immers speelbaar zijn op de 3DS. Het is misschien een grotere investering, maar op lange termijn wel de beste.

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Cat Bekijk bericht
    Als je een echte Nintendofan bent, zoals wij hier, klopt dat... maar de meeste casual gamers trekken zich daar niets van omdat, wel, gewoon omdat ze zich daar niet zo over opwinden.

Member Jackman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik blijf erbij dat nintendo hun nieuwe handheld anders had moeten noemen

voor wie het nog niet lang duidelijk is:
    3DS is geen gewone DS met 3D functionaliteit! Het is de next-gen handheld van nintendo.

dus de vraag "DSI XL of 3DS" komt neer op; wil je enkel DS spellen spelen? of wil je ook de grafisch betere 3DS spellen spelen? want die vallen uiteraard niet te spelen op een gewone DS.

Member nameless's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Het is wel geen slechte moment om een goedkope 2e hands ds op te kop te tikken met de actie van gamemania.
    Zo kan je toch een maand "gratis" gamen op een ds.

Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had ergens horen vallen dat nintendo geen nieuwere versies zou maken van de 3DS

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    157 (100%)
    en ik had ergens horen vallen dat Myamoto tegenwoordig in een roze tutu door een veld vol papavers huppelt en kleine konijntjes knuffelt.

niet alles wat je hoort vallen is ook effectief waar.

Member BramDC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Vul gerust aan met "en alle eerder verschenen Nintendo handhelds"

Game Boy - Game Boy pocket - Game Boy Light - Game Boy Color
    Game Boy Advance - Game Boy Advance SP - Game Boy Micro
    DS - DS Lite - DSi - DSi XL

die game boy advance sp was echt wel een stoere handheld in z'n tijd :d

Member Picknick21's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Kzou zeggen ga voor de 3DS. Dan kun je zowel DS als 3DS games spelen.

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga ook voor de 3DS, ook al heb ik een DS classic en een DSi liggen koop ik toch een 3DS.
    Waarom ? omdat ze spellen zo gaan maken dat die alleen nog maar op zo n 3DS zullen werken, en dan zit je daar met een verouderde DS, kijk maar wat nintendo gedaan heeft met de gamecube naar de Wii, alles van gamecube werd stopgezet en alles werd wii, gelukkig kon de wii gamecube games inlezen dus je had er nog plezier van.
    En dat doet nintendo nu ook met de 3DS, DS kan je nog spelen maar je kan geen 3DS kaartjes op een DS afspelen.

Heb je de gametrailers van de release games op youtube gezien ? dat is ook de moeite om voor een 3DS te gaan, het aanbod aan spelsoftware wordt bij de dag groter en de titels zijn de moeite om een 3DS in huis te halen.

Buiten 3D games kan je ook filmen en foto's maken in 3D en zullen er films te koop zijn via de eshop in 3D voor de 3DS, de 3DS is meer dan gaming in 3D en biedt veel meer dan die magere upgrade van de DS classic naar de DSI met 2 camera's.

Ik betaal graag de hogere prijs voor de 3DS, wat je er allemaal mee kunt is niet met de hand te tellen, bekijk maar eens de japanse review filmpjes op youtube, de 3DS belooft een zalige upgrade te worden voor bestaande DS(i) bezitters.

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    snuf snuf, ik ruik een BraveHeart longpost! Lang geleden

Sorry voor de offtopic

Member shortwoodBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb momenteel elke DS variant, en denk dat je de 3DS moeilijk kan vergelijken.
    Is eigenlijk een geheel nieuw systeem... ik zou voor de 3DS gaan aangezien die ook oude DS games afspeelt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten