Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 92
    Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0

The Nintendo 3DS System

Aangezien ik hier nog geen échte 3DS topic heb gevonden, heb'k zelf ééntje gemaakt.

The Nintendo 3DS System

Laten we het eens hebben over Nintendo hun nieuwe handheld die
    in maart 2011 in de rekken gaat liggen.

Wat is de 3DS?

De Nintendo 3DS is een toekomstige handheld, geproduceerd door Nintendo en is de officiële opvolger van de Nintendo DSi XL. De datum van uitgave staat gepland voor het najaar van 2010.

De Nintendo 3DS hanteert 3D-effecten zonder enig gebruik van een speciale bril en is compatibel met de spellen van de Nintendo DS, Nintendo DS lite, Nintendo DSi en de Nintendo DSi XL. Ook zullen er bepaalde 3D-films op kunnen afgespeeld worden en kunnen er met de twee camera's aan de voorkant (drie camera's in totaal, ook eentje boven het bovenste scherm) 3D foto's worden gemaakt. Youtube kan ook bekeken worden. Men kan er ook mee browsen. Tijdens de E3 van 2010 in Los Angeles werd de Nintendo 3DS officieel voorgesteld aan het grote publiek.

DE FEATURES (in het engels)

Size (when closed):
    Approximately 5.3 inches wide, 2.9 inches long, 0.8 inches tall.

Weight:
    Approximately 8 ounces.

Look:
    Final design is TBA.

Top Screen:
    3.53-inch widescreen LCD display, enabling 3D view without the need for special glasses; with 800x240 pixel resolution (400 pixels are allocated for each eye to enable 3D viewing).

Touch Screen:
    3.02-inch LCD with 320x240 pixel resolution with a touch screen.

Cameras:
    One inner camera and two outer cameras with 640x480 (0.3 Mega) pixel resolution.

Pre-Installed Software:
    TBA

Nintendo 3DS Game Card:
    2 GB Max. at launch.

Wireless Communication:
    Can communicate in the 2.4 GHz band. Multiple Nintendo 3DS systems can connect via a local wireless connection to let users communicate or enjoy competitive game play. Systems also can connect to LAN access points to access the Internet and allow people to enjoy games with others. Will support IEEE 802.11 with enhanced security (WPA/WPA2). Nintendo 3DS hardware is designed so that even when not in use, it can automatically exchange data with other Nintendo 3DS systems or receive data via the Internet while in sleep mode.

Game Controls:
    Touch screen, embedded microphone, A/B/X/Y face buttons, + Control Pad, L/R buttons, Start and Select buttons, "Slide Pad" that allows 360-degree analog input, one inner camera, two outer cameras, motion sensor and a gyro sensor.

Other Input Controls:
    3D Depth Slider to adjust level of 3D effect (can be scaled back or turned off completely depending on the preference of the user), Home button to call system function, Wireless switch to turn off wireless communications (even during game play), Power button. The telescoping stylus is approximately 4 inches when fully extended.

Input/Output:
    A port that accepts both Nintendo 3DS game cards and game cards for the Nintendo DS™ family of systems, an SD memory card slot, an AC adapter connector, a charging cradle terminal and a stereo headphone output jack.

Sound:
    Stereo speakers positioned to the left and right of the top screen.

Battery:
    Lithium ion battery details TBA.

Languages:
    TBA

Parental Controls:
    Parental controls similar to the Nintendo DSi system will be included.

Kleuren:
    Zwart-Blauw, Zwart-Rood, Zwart

Toekomstige Games:

* A Boy and His Blob
    * Animal Crossing 3DS
    * Asphalt GT
    * Assassin's Creed: Lost Legacy
    * Battle of Giants: Dinosaur Strike
    * BloodRayne: The Shroud
    * Cubic Ninja
    * Castlevania
    * Dead Or Alive3D
    * DJ Hero 3D
    * FIFA 11
    * Hollywood 61
    * Kid Icarus: Uprising
    * Mario Kart 3DS
    * Metal Gear Solid - Snake Eater 3D
    * Nintendogs + cats
    * The legend of zelda - Ocarina of time 3DS (tevens Nintendo 64)
    * Paper Mario 3DS
    * PilotWings Resort
    * Professor Layton and the Mask of Miracles
    * Pokemon White
    * Pokemon Black
    * Resident Evil Revelations
    * Ridge Racer
    * Rayman: Orgins
    * Saints Row: Drive-By
    * Samurai Warriors 3D
    * Shin Megami Tensei
    * Shin Megami Tensei: Persona
    * Shin Megami Tensei: Devil Survivor
    * Sonic 3DS
    * StarFox 64 3D
    * Steel Diver
    * Super Monkey Ball
    * Super Robot Wars
    * Super Street Fighter IV 3D Edition

http://e3.nintendo.com/3ds/

Spoiler for Voor meer info over de 3DS:

Spoiler for Close up photo's:

_________

Geef jullie mening over deze (toch wel fantastiche) handheld!
    Laatst gewijzigd door LaBuenaVida; 15 augustus 2010 om 18:35
    Tomorrowland
    Club Brugge

PSN: LaBuenaVida_ Playing: Battlefield 4 (Battelog)

Member The Phazonhunter's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik ga hem direct halen op de release denk ik, hopelijk hebben ze dan zelda of paper mario als launch titel.
    Interessante titels lijken mij: resident evil, metal gear solid, kid icarus, assassins creed.
    Pokemon black/white worden 3ds/dsi enhanced: het is dus een gewoon oud ds spel maar als je een dsi/3ds hebt kan je de camera gebruiken voor videochat. Een echte nieuwe pokemon voor de 3ds moet nog aangekondigd worden.

Voor degenen die het nog niet doorhebben.: Het is een gans nieuwe handheld en dus niet de zoveelste ds. Vergelijk het met gameboy color -> gameboy advance (de naam gameboy is er wel, maar het is een gans ander toestel met andere games enzo)
    3DS-friencode: 5026-4413-7898
    Rockstar social club account: Phazonhunter

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Phazonhunter Bekijk bericht
    Ik ga hem direct halen op de release denk ik, hopelijk hebben ze dan zelda of paper mario als launch titel.
    Interessante titels lijken mij: resident evil, metal gear solid, kid icarus, assassins creed.
    Pokemon black/white worden 3ds/dsi enhanced: het is dus een gewoon oud ds spel maar als je een dsi/3ds hebt kan je de camera gebruiken voor videochat. Een echte nieuwe pokemon voor de 3ds moet nog aangekondigd worden.

Voor degenen die het nog niet doorhebben.: Het is een gans nieuwe handheld en dus niet de zoveelste ds. Vergelijk het met gameboy color -> gameboy advance (de naam gameboy is er wel, maar het is een gans ander toestel met andere games enzo)
    Ik ben mss ook van plan om te halen op de release.
    Hopelijk kost hij niet zoveel (Mijn gokje; €189.99)

Hopelijk verkopen ze die ook in een pack met een game.

En het is idd een héél nieuw concept!

Approved 9-lifer zelda rulezz's schermafbeelding
    iTrader
    136 (98%)
    Ik koop hem ook onmiddelijk als hij minder dan 220€ kost, anders w8 ik wel 5 maanden op de 3DS Lite

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mja ik hoop dat ze dat niet gaan doen zoals de DS.. DS, dDS lite, DSi, DSi xl ... Wss heb ik er nog wel eentje overgeslagen ofzo? xD

iTrader
    0
    Spoiler for Voor meer info over de 3DS:

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Er is maar 1 ding dat mij niet aanstaat: je kan er 3D-films op bekijken... Waarom, Nintendo, waarom?

Als ik een film wil bekijken dan gebruik ik wel mijn gewone TV in plaats van zo'n scherm. Ik hoop dat ze niet dezelfde fout als Sony met UMD's voor de PSP gaan maken.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_MewTwo Bekijk bericht
    Er is maar 1 ding dat mij niet aanstaat: je kan er 3D-films op bekijken... Waarom, Nintendo, waarom?

Als ik een film wil bekijken dan gebruik ik wel mijn gewone TV in plaats van zo'n scherm. Ik hoop dat ze niet dezelfde fout als Sony met UMD's voor de PSP gaan maken.
    Tjah, /Care.
    Een extra (leuke?) gadget!

iTrader
    10 (100%)
    Verwacht er niet zoveel van, hoewel een 3d film voor 10€ of minder wel aantrekkelijk zou zijn.
    De 3d camera is ook maar een gadget, want met 0.3mp ben je niet veel.

Ik hoop dat hij dit najaar toch ergens op een beurs speelbaar is zodat ik eens kan kijken of ik wel tegoei kan zien.

Ik ben er praktisch zeker van dat de prijs onder de 200 gaat zijn, waarsch 199€ en ik hoop dat ze er een paar demo's en trailers opzetten.

iTrader
    0
    Verwacht er niet zoveel van, hoewel een 3d film voor 10€ of minder wel aantrekkelijk zou zijn.
    De 3d camera is ook maar een gadget, want met 0.3mp ben je niet veel.

Ik hoop dat hij dit najaar toch ergens op een beurs speelbaar is zodat ik eens kan kijken of ik wel tegoei kan zien.

Ik ben er praktisch zeker van dat de prijs onder de 200 gaat zijn, waarsch 199€ en ik hoop dat ze er een paar demo's en trailers opzetten.
    Van de films verwacht ik eigenlijk niks van
    De camera heeft evenveel mpx zoals een DSi XL, wat tamelijk "goed" lijkt voor een handheld.

Ik hoop dat jij ergens op een beurs die 3DS kunt bespelen, zodanig je ons postief (of negatief) nieuws kunt vertellen ^^.

Approved 9-lifer Super Liegebeest's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik kan nie wachten tot hij er is

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIM82 Bekijk bericht
    Ik kan nie wachten tot hij er is
    ²!!

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaBuenaVida Bekijk bericht
    Van de films verwacht ik eigenlijk niks van
    De camera heeft evenveel mpx zoals een DSi XL, wat tamelijk "goed" lijkt voor een handheld.

Ik hoop dat jij ergens op een beurs die 3DS kunt bespelen, zodanig je ons postief (of negatief) nieuws kunt vertellen ^^.
    Ze doen hier eind dit jaar in Brussel altijd eentje, maar ook in nederland. Heb echter geen zin om zo ver te rijden.

iTrader
    0
    Ze doen hier eind dit jaar in Brussel altijd eentje, maar ook in nederland. Heb echter geen zin om zo ver te rijden.
    Thaha.
    Ga met de trein?

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaBuenaVida Bekijk bericht
    Thaha.
    Ga met de trein?
    Dat is nog meer miserie hoor, naft is goedkoper dan denk ik. Maar ook gewoon, daar zal het heel druk zijn en kan je heel weinig spelen. Ik ben eens naar de gamepower expo geweest en na een half uur aanschuiven kon ik toch met the legend of zelda twilight princess spelen (was een uur na de opening) dus hopelijk is de 3ds speelbaar en meestal valt dit net na mijn examens.

Ik verwacht dat er ook wel in de winkels rond de release demopods verschijnen in de winkels. Hopelijk een paar weekjes voor de release

iTrader
    0
    Dat is nog meer miserie hoor, naft is goedkoper dan denk ik. Maar ook gewoon, daar zal het heel druk zijn en kan je heel weinig spelen. Ik ben eens naar de gamepower expo geweest en na een half uur aanschuiven kon ik toch met the legend of zelda twilight princess spelen (was een uur na de opening) dus hopelijk is de 3ds speelbaar en meestal valt dit net na mijn examens.

Ik verwacht dat er ook wel in de winkels rond de release demopods verschijnen in de winkels. Hopelijk een paar weekjes voor de release
    Jha, dat is dikke sch**t.

Van zodra er demopods verschijnen in één van de dichtstbijzijnde winkels vlieg ik eropaf

iTrader
    10 (100%)
    Ik ben wel benieuw naar die pica chip (grafische chip). De standaard versie is geclockt op 200mhz, maar er is vorig jaar ook eentje verschenen die op 400mhz geclockt is.

Nu zijn er nog tientallen andere bepalende factoren voor grafische vergelijking maar toch wil ik even dit zeggen (ik ken er niet veel van, dus als er iets niet klopt of ik iets mis zeg mag je er gerust een opmerking over maken):

nintendo ds/lite: nogal moeilijk te zeggen omdat het arm processoren zijn die zowel rekenen als beeld maken
    Processor (main) = ARM9
    Processor Clock Speed = 67 MHz
    Processor (secondary) = ARM7
    Processor Clock Speed = 33 MHz

nintendo gamecube 'flipper': (202,5 mhz) gedowngrade tot 162mhz

nintendo wii 'hollywood chip': 243mhz

microsoft xbox 360: 500mhz (wel veel meer technische foefjes enzo, hoewel de 3ds ook shaders ondersteunt)

Hopelijk wordt het dus die pica chip met 400mhz zodat de games er toch wel minstens evengoed of zelfs beter als gamecube of wii uitzien (nogmaals, het kan zijn dat die consoles enkele andere grafische technieken hebben als de 3ds of omgekeerd...)

Member
    iTrader
    34 (100%)
    Het is ongeveer gelijk met de PSP die standaard op 222 Mhz staat ingesteld. Dus een game zoals Crisis Core: Final Fantasy VII zou mogelijk moeten zijn op de 3DS.

Als we echter Capcom mogen geloven, dat dus Resident Evil Revelations echt een gameplay-scene is en geen CGi-trailer, zouden graphics die "lijken" op Resident Evil 5 mogelijk zijn met hun MT Framework Engine voor de 3DS.

iTrader
    10 (100%)
    Kijk maar eens naar chris zijn arm, op een moment zie je zeer goed dat het niet cgi is. Ik vind het een zeer mooie game en ik hoop dat er nog zo volgen. Graag eens een gta in 3d dan die waarschijnlijk wel goed gaat verkopen. Het beste is als developper niet afwachten en nu al gewoon beginnen.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten