Oja, net gelijk Chinatown Wars... dat was een kanonschot qua reviews maar de verkoopcijfers waren niet zo denderend voor de DS. -_-![]()
Oja, net gelijk Chinatown Wars... dat was een kanonschot qua reviews maar de verkoopcijfers waren niet zo denderend voor de DS. -_-![]()
De meeste mensen die een ds hebben zijn nooit met 2d gta's opgegroeid en kennen vooral de ps2 versies. Ze kunnen die psp game eens porten en als bundel uitbrengen met een paar extra's en dan eens kijken hoeveel het verkoopt als test ofzo.
ik denk toch dat je nog een tijdje mag wachten, ik heb gelezen dat hij in europa maar in maart 2011 komt en dat hij waarschijnlijk maar dan 200 euro gaat kosten
en dan vraag ik me ook nog af, of al die 3D echt nodig is en werk
want wist je dat meer dan 40% van de bevolking geen 3D kan zien of er niet tegen kan
en wat heb je er aan als je op zo'n klein schermpje een 3D film kan zien
en dan zwijg ik nog over de games, precies alsof die 3D beelden zo veel meerwaarde geven aan de gameplay (die voor mij toch het belangrijkste is)
en dan is nog de vraag wanneer de 3DS xl komt![]()
(Lelijke?) Close up photo's!
Spoiler for Close up photo's:
Oplossing voor het 3d probleem: de slider, je kan gewoon nog in 2d gamen. ik denk dat ik dat na een tijdje ook wat vaker ga gebruiken of op momenten wanneer ik zeer moe ben. In 2d stand kan trouwens iedereen dat zien.
Wat vooral een meerwaarde geeft zijn de betere specs. Nieuwe games, nieuwe kansen. Games zoals mgs, resident evil en shooters waren niet erg indrukkwekkend op de ds maar zoals je op de psp al kon zien geeft die extra kracht toch wel nieuwe belevingen op een handheld. Ik zie een metroid prime hunters 2 al helemaal zittenTouchscreen richten en vuren, deze keer met veel betere grfx
3DS-friencode: 5026-4413-7898
Rockstar social club account: Phazonhunter
Wait, Wut Ö ??
Veels te duur!
hahaha dat is een gok uit voorzorgen hoor. 400pond is 480€ dan gaat niemand dat systeem kopen
Nee in engeland gaat de prijs tussen de 160-200 (180-240) pond maximum liggen hoor![]()
hahaha dat is een gok uit voorzorgen hoor. 400pond is 480€ dan gaat niemand dat systeem kopen
Nee in engeland gaat de prijs tussen de 160-200 (180-240€) pond maximum liggen hoor
http://www.game.co.uk/Nintendo-3DS/_/N-1z131se/
hier kan je ook al enkele 3ds games zien, de adviesprijs hebben ze op 32pond gezet hetgeen dus iets minder is als 40€. Eigenlijk is het dan net hetzelfde als gewone ds games in het begin. Maar alle prijzen zijn speculatie, we moeten nog wachten tot 29 september en dan weten we het
edit: http://www.marvell.com/products/proc...A320_PB_R4.pdf
Potentiële processor van de 3ds omdat ie qua architectuur op de vorige processoren van de dsi lijkt en dus zonder problemen die games kan afspelen. Indien dit de processor wordt hebben we te maken met een systeem dat krachtiger is als de nintendo wii. Andere gelijkaardige processoren hebben tegenwoordig ook zo een kloksnelheid
Laatst gewijzigd door The Phazonhunter; 27 augustus 2010 om 13:53
Vandaag in de krant (Nieuwsblad) was er een artikel over de 3DS. Ze mochten hem testen (Mario Kart enzo.) en waren alvast vol lof: "indrukwekkend", "spectaculair" en "echt veel leuker dan DS". Ze zegden dat hij in december/januari/februari zou uitkomen.
Ik ben een fan van Nintendo maar consoles of handhelds kopen vanaf release heb ik noot gedaan, maar bij deze zal het anders worden denk ik.
Ik hoop wel dat die power knop op een andere plaats staat want ik voel al vloeken opkomen xD.
EDIT: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G8H2V5D5P
Oei ja, die locatie van die powerknop is niet echt fantastisch... alhoewel ik geloof dat je je polsen nogal naar binnen moet draaien om de powerknop te raken tijdens het spelen, maar 't ziet er in elk geval niet echt "veilig" uit.
Ik vrees wel dat die releasedatum iets té positief is, maar laten we hopen dat hij er zo snel zal zijn![]()
Ik denk dat ik hem alvast ga halen. Ik heb enkel mezelf nog maar de DS phat aangeschaft op zijn releasedatum, en na al die tijd begint hij toch wel wat te verslijten. De batterij die al minder lang meegaat, een versleten touchscherm en een hoopje dode pixels ^^
Maar hij zal nog lang genoeg moeten meegaan tot de 3DS uitkomt. Het zou leuk zijn als het rond kerstmis zou zijn, maar ik denk dat het pas voor 2011 zal zijn![]()
dat zou inderdaad de max zijn... maar hadden ze eigenlijk niet eerst gezegd dat hij in de herfst ging uitkomen? zou nog beter zijn...maar alle latere berichten spreken dit tegen... zal wel voor maart zijn... alhoewel er een sprankeltje hoop is omdat de console blijkbaar al ver in de productiefase zit...(als ze hem nu al mogen testen...)
Is nogal een dom artikel, want nu lijkt het alsof de 3ds een gewone ds is met 3d functie. Zelfs een krant weet niet dat het een volwaardige nieuwe handheld is en niet de zoveelste ds remake.
Op 29 september zal nintendo een japanse (waarsch nog geen eu/usa) release bekend maken en hopelijk ook de prijs, functies,specs en launchgames
Heb net dit gevonden: http://www.gamestop.com/gs/landing/3ds/default.aspx
Ook heeft er iemand van gamestop de 3ds en enkele accesoires en games gezet op 22 november, hopelijk is dit waar maar het kan evengoed een gok zijn.
Laatst gewijzigd door The Phazonhunter; 18 september 2010 om 18:09
Waarom leest iemand in godsnaam Het Nieuwsblad voor informatie van Nintendo terwijl er betere sites bestaan die allemaal over 1 onderwerp gaan,namelijk Nintendo.
Elke keer als ik zoiets lees in een krant heb ik altijd het gevoel dat ze zeggen "het is maar een stuk duur speelgoed...". En dat kan ik niet hebben.![]()
Ze kunnen beter een videogamejournalist inhuren voor hun wekelijkse game pagina
Ben trouwens toch wel benieuwd naar de 29ste: gaan ze enkel een datum/prijs bekend maken of ook info over games vrijgeven...
hij is een stuk dikker dan ik eerst dacht.
- Two 266MHz ARM11 CPUs
- 133MHz GPU
- 4MBs of dedicated VRAM
- 64MBs of RAM
- 1.5GBs of flash storage
- Some variation of the ARM11 processor (ARM11 powers the Zune HD, some Android smartphones, previous iPhone/iPod touch models)
- DMP’s PICA200 GPU, which has a maximum processing speed of 200MHz, has apparently been scaled back a bit for the 3DS
- Developers have compared graphics to current-generation consoles like the Xbox 360 and PlayStation 3, but on smaller/lower-resolution screens
- 1.5GBs of flash memory (DSi has 256MBs)
- Expand total drive space with an SD card
Laatste gerucht over de specs.
Binnen enkele uren is het zover!
Dé persconferentie van Nintendo !
hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)