ik heb dus een vraag ik heb een belgische WII maar kan ik bijvoorbeeld spelekens (wii fit) kopen via bv. play.com of amazone.co.uk enzo of is dat niet regio vrij ???
ik heb dus een vraag ik heb een belgische WII maar kan ik bijvoorbeeld spelekens (wii fit) kopen via bv. play.com of amazone.co.uk enzo of is dat niet regio vrij ???
De Wii is niet regiovrij, maar games van Play en Amazon UK zijn ook PAL net als de onze, dus die kun je prima bestellenAmerikaanse/Japanse games echter niet zonder Freeloader (is die nu uit of ni, heb al tijdje niks meer gevolgd van de Wii
)
kan je wii makkelijk regiovrij maken met wat homebrew
Je kan dit doen maar soms met een brick als gevolg, gewoon PAL-spellen kopen en geen enkel probleem. Deze brick komt door NTSC updates binnen te halen van spellen die van USA komen.
er is ook homebrew om die updates te blocken :d
wrs kan er dan een update komen om die update-blokkende homebrew te blokken![]()
amazon.co.uk is momenteel zeer goedkoop. Pond staat goed. Dat werkt zeker. (Net GH WT zo gekocht).
Zijn er eigenlijk games die iets Nederlandstalig hebben en die ge dus beter hier kunt kopen?
Nee zeker![]()
Je kan Freeloader gebruiken om andere regio games te spelen zoals die van US-NTSC of JPN-NTSC maar mits jou Wii software versie niet hoger is dan E3.2
Of via homebrew channel (twilight hack)
- Gecko os is nodig om regio vrije games te runnen
- Starfall kan gebruikt worden om te voorkomen van auto update van games.
Ik wist niet waar dit te plaatsen dus zal ik het maar hier bij zetten.
Is de gamecube eigenlijk regiovrij? Ik wil een spel via e-bay bestellen, maar hij komt uit de vs.
@ TS : sorry voor offtopic
Mijn vrouw zit nu in de USA en mailde mij dat de Wii sport daar te koop wordt gesteld voor 107 dollar.
Maar dit is de moeite niet zeker aangezien ik die hier toch niet kan gebruiken??
Of zijn daar eenvoudige oplossingen voor?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)