Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 67

Discussie: de persconferentie

Member R|Jonas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ze gaan voor in de lijn de hen het meest opbrengt, spijtig voor ons :S
    a.k.a. Gekko a.k.a. EydenJones

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Weet iemand een fijne url waar ik de conference kan downloaden? (en dus niet streamen)

Dank!

Member Volvagia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dat zal wrs nog niet gaan, Spandi.
    meestal kan ik da pas na 2 dagen ofzo, ik haal 'm altijd van IGN, die heeft schitterende kwaliteit.

Ze zijn echter nu wel mé genoeg ander dingen bezig bij IGN. Die van de microsoft en sony channels dan toch...
    2667 3253 3028 4446 Wii Nr
    het_nic op Steam (Left 4 Dead, TF2, HL2DM)
    -= God Hates Leafpeople. I don't. =-

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spandi Bekijk bericht
    Weet iemand een fijne url waar ik de conference kan downloaden? (en dus niet streamen)

Dank!
    http://media.wii.ign.com/articles/88...94/vids_1.html

Hier kan je 'em blijkbaar al downloaden. Al raad ik het niet echt aan, er valt weinig interessants te zien.

Approved 9-lifer warthie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Heb het zelf ni gezien en blijkbaar niks gemist zo te horen. Echt zonde, want die console heeft veel potentieel. De manier dat het aan het evolueren is vrees ik dat de echte gamer vergeten wordt. Ik speel eigenlijk nog steeds vooral wii sports...
    PS3 : warthog_be
    FCB

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [NeO]-mtr Bekijk bericht
    http://media.wii.ign.com/articles/88...94/vids_1.html

Hier kan je 'em blijkbaar al downloaden. Al raad ik het niet echt aan, er valt weinig interessants te zien.
    Bedankt [NeO]-mtr.

Member HotBullets2Die's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hoe hilarisch slecht ziet Wii Music eruit?? XD Die drumsolo, hahahaha!

Myamoto begint echt seniel te worden, vrees ik...

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Tja, wie had dit nu niet zien aankomen. Ben jaren fan geweest van Nintendo, maar na de NDS ben ik gestopt, Wii komt bij mij niet in huis. Innovatief concept ja, maar toegepast nee. Dat heb ik uit de NDS geleerd, heel veel van hun games gebruiken niet eens de touchscreen, of toch amper... Dus dat hele wii gebeuren heb ik aan me laten voorbij gaan.

En ik heb blijkbaar niet veel gemist daardoor...
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...

Member Mooncat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    32
    Bwa, zo'n vaart loopt het nog allemaal niet. Er zijn genoeg exclusieve "echte" games zoals Mad World, Fatal Frame IV, Monster Hunter III, Deadly Creatures, Red Steel 2, The Conduit, Mushroom Men, Tales of Symphonia: Dawn of the New World, Wario Land: The Shake Dimension, Captain Rainbow, Kid Icarus en anderen. Bovendien hebben een aantal developers bevestigd dat ze aan nieuwe games bezig zijn zoals Monolith dat aan een RPG werkt en Factor 5. Daarnaast zijn de teams van Nintendo Tokyo, EAD en Retro Studios allemaal weer al bezig aan nieuwe games.

Vergeet ook niet dat Nintendo eigenlijk al zijn grote geschut al heeft bovengehaald: Mario Party, Zelda, Mario, Pokémon, Fire Emblem, Smash Bros, Mario Kart, Metroid, Battallion Wars, Wario Ware, Mario Strikers, ... Dan is het te verwachten dat ze hun heil ergens elders anders moeten zoeken. Toch had ik stiekem gehoopt op een Donkey Kong game (of Kirby bij gebrek aan beter), maar in plaats daarvan verspilde Nintendo onze tijd met Animal Crossing, Wii Music en Wii Sports 2. Zelfs voor de DS hadden ze zelfs niks aangekondigd.

De core games zijn er dus wel degelijk, maar Nintendo geeft ze de ignorance is bliss behandeling.

Approved 9-lifer Savage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zelda, een van dé toppers, is eigelijk maar een port, dusja, dat noem ik niet echt grof geschut

Banned FroFro's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    achja, zo'n conference is enkel maar wa gelul, floor-stuff is zoveel interessanter

Member
    iTrader
    8 (100%)
    nu we toch bezig zijn. ik wil: mario strikers van de cube maar met online, pikmin 3, een deftige voetbalgame (liefst met de cube controller / PES was maar effe leuk), deftige en coole RPG's en een dungeon siege like game.
    EN MARIO TENNIS NATUURLIJK!

Member Volvagia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoe kunt ge nu 't hardste uit zijn op mario tennis, en voetbalgames enzo, da 's toch allemaal maar jaarlijkse goedkope update/ bespottelijke spinoff - materiaal...

geef mij een game waarbij ge
    *op uw balance board moet gaan staan, zodat het ding voelt of ge u bukt of naar rechts leunt enzo.
    *WiiMotionPlus moet gebruiken voor stille stabs enzo met uw mes, of ja, vooruit dan, swordfights
    *nunchuck voor wandelen en zwemmen (nog ni geprobeerd geweest zeker é) en gebruik van beide handen als ge uw wapens kwijt zijt (stranglen, boksen, die dingen)
    *IR-control als toevoeging bij het balance board, nog meer respons voor uw hoofd enzo.
    *Wiispeak dat ALTIJD aanstaat, want het is een dikke stealthgame, en ge moet echt ZWIJGEN en stilliggen enzo (dat registreert het balance board wel mee) en ge moet echt stress krijgen en SSSJJJT sissen als uw maat in de zetel zegt dat de bewaker wrs al wel vertrokken is.
    *Free roaming oerwoud ofzo.

=> dude...
    2667 3253 3028 4446 Wii Nr
    het_nic op Steam (Left 4 Dead, TF2, HL2DM)
    -= God Hates Leafpeople. I don't. =-

Member elmo1's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    de enigste indruk die ik ktijg voort moment is da nintendo gewoon meer en meer prul uitbrengt voor te verkopen . waarmee ik wil zeggen de wii
    4 wii motes en nunchuks . de classic controllers . de zapper , de stuurkes . het balance board . de gitaar . dan die wii motion plus die uit komt en die wii speak . en dan ben ik zeker da ik er nog een paar vergeet . ik krijg als gamer meer en meer de indruk da ze gewoon onze zakken aant leegmaken zijn . ze creeeren een hipe zodat ge per se bv da balance board wilt . ma ten eerste vind ge het dan nergens niet en ten tweede als ge het dan eindelijk heb en ge komt er mee thuis vind ge da dik tegenvallen . binnekort moet ge een kast bijkopen voor al die prullenin te steken .
    waar is de tijd van de nintendo 8 of 16 bit met alleen de kaskes .
    whoever wins...... we lose
    xbox live : dolle kenny .

Approved 9-lifer Booster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    allé, pikmin 3 is in de maak, toch al iets
    This signature is a lie!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten