Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
    Approved 9-lifer zelda rulezz's schermafbeelding
    iTrader
    136 (98%)

Apollo Justice: Ace Attorney

Iemand die ook zo zit te w8en op Apollo Justice: Ace Attorney?
    ik alvast wel, als ik goed heb komt deze in loop de week uit (vrijdag officieel) miss iemand die hem al heeft laten overkomen ofzo? zoja, wat zijn de voornaamste veranderingen en hoeveel chapters komen erin?

btw als iemand hem al ergens ziet zitten let us know hé

Approved 9-lifer Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Ik in ieder geval wel, maar ik wil eerst het allerlaatste deel van Phoenix Wright door de kiezen hebben, wanneer komt dat hier eigenlijk uit?

Member sekhmet85's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik ben Apollo Justice momenteel aan het spelen, je kan het spel vrij goedkoop importeren uit de VS. (voor zeker minder dan 25 euro) Het spel heeft trouwens alle vernieuwde ds-snufjes uit de laatste case van het eerste game.

En Phoenix is nog altijd van de partij, meer zeg ik niet om spoilers te vermijden

Volgens EGM is het wel weer een trilogie met een groter overkoepelend verhaal, ik kijk dus halsreikend uit naar deel 5 en 6!!

iTrader
    136 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Ik in ieder geval wel, maar ik wil eerst het allerlaatste deel van Phoenix Wright door de kiezen hebben, wanneer komt dat hier eigenlijk uit?
    denk dat je deze zal moeten inporten want denk dat ze hem nu niet meer in europa zal worden uitgebracht, zit btw daar nu mee vast met phoenix wright3 in de 3de chapeter in de 3de investigation...

straks nog eens goed nadenken

Approved 9-lifer X-Vision's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zelda rulezz Bekijk bericht
    denk dat je deze zal moeten inporten want denk dat ze hem nu niet meer in europa zal worden uitgebracht, zit btw daar nu mee vast met phoenix wright3 in de 3de chapeter in de 3de investigation...

straks nog eens goed nadenken
    Staat nog altijd "announced" op de officiele benelux Nintendo site. Gewoon geen release date...

Member Deus ex Machina's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb hem al uitgespeeld

hij is erg goed; die nieuwe ability dat je moet witnesses betrappen op tics is wel plezant (hoewel ik het ook graag tijdens de investigation had gezien), de cases zijn goed, gfx iets beter dan de ouwe.

grootste nadeel vind ik dat de characters iets minder zijn (phoenix < apollo, edgeworth & godot < gavin).

enkel trucy, de sidekick van apollo vindek leuker dan maya

iTrader
    136 (98%)
    idd had ook liever phoenix wright en edgeworth terug gehad ma kom, komt gumshoe nog in deze game? vond ik ook altijd zalig

iTrader
    0
    nog niet gezien, gumshoe is vervangen door emma skye, dat meisje uit de DS case van PW: AA (eersten dus).

ma naart schijnt komen ze allemaal terug in volgende AJ game

maar daarvoor komt er nog een game uit puur rond edgeworth (en gumshoe als uw sidekick)

http://en.wikipedia.org/wiki/Gyakuten_Kenji

iTrader
    136 (98%)
    damn, ik ga men geld nog veel moete uitgeve dan aan die games (niet dat ik dat erg vind)
    dus er komen nog naar mijn weten 4 games uit ivm: ace attorney,
    3 van apollo en 1 van edgeworth

iTrader
    136 (98%)
    heb hem , koste 40€ in de gamemania

wil hem al spelen maar heb Phoenix Wright 3 nog niet uit

iTrader
    0
    Nintendo heeft blijkbaar PW 3 van de website gehaald. Geen Europese release...

Als er iemand een site weet om deze te importeren (waar je kan betalen met een overschrijving), please post...

Op het moment ben ik AA:AJ aan het spelen (damn dat spel was moeilijk te vinden in de winkels. 3 winkels gedaan en in de Fnac hadden ze nog 1 exemplaarke liggen). Ik vind dat Apollo even goed is als Phoenix. Maar die eerste case? Groot wtf moment. Wat hebben ze in godsnaam met Phoenix gedaan... Hij lijkt helemaal niet meer op de Phoenix van de 2 eerste delen in AJ. En sinds wanneer heeft hij
    Spoiler for spoiler:
    Ja ik ben nog niet ver in de eerste case dus...
    The road to success is always under construction.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-Vision Bekijk bericht
    Nintendo heeft blijkbaar PW 3 van de website gehaald. Geen Europese release...

Als er iemand een site weet om deze te importeren (waar je kan betalen met een overschrijving), please post...

Op het moment ben ik AA:AJ aan het spelen (damn dat spel was moeilijk te vinden in de winkels. 3 winkels gedaan en in de Fnac hadden ze nog 1 exemplaarke liggen). Ik vind dat Apollo even goed is als Phoenix. Maar die eerste case? Groot wtf moment. Wat hebben ze in godsnaam met Phoenix gedaan... Hij lijkt helemaal niet meer op de Phoenix van de 2 eerste delen in AJ. En sinds wanneer heeft hij
    Spoiler for spoiler:
    Ja ik ben nog niet ver in de eerste case dus...
    wordt allemaal uitgelegd, tis 7 jaar na PW: t&t

iTrader
    0
    Daarnet een link op gamefaqs gezien met wss goed nieuws. PW3 heeft een rating gekregen dus het komt wss toch nog uit.

Thanks Deus maar dat van tussen de spoilertags heb ik al via Wiki opgezocht. Ik moest het gewoon weten.

Member Timooo's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ge hoeft PW3 trouwens niet te spele om AJ te snappen. De verhaallijn uit AJ heeft bijna totaal geen verband met de Phoenix trilogie... al is het uiteraard wel interessant Feenie z'n achtergrond te kennen, maar er wordt eigenlijk nooit naar verwezen. Enkel dan soms dan die vijfde zaak uit (met die touch screen opties etc) uit het eerste deel.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    ze zouden beter de Phoenix trilogie eens in boxset of bundel uitbrengen Ik moet alledrie die games nog spelen en bv de eerste kan je bijna nergens nog nieuw vinden.

iTrader
    136 (98%)
    ik had hem enkele weken geleden nog in de free record shop in schoten zien staan

ik ga straks ook nog is spelen, ma wil ff w8en tot mijn nieuw touch screen scherm aankomt heb er perongeluk op gaan staan

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten