het werkt als een soort router, ma dan alleen voor uw dsOorspronkelijk geplaatst door F@T LiL' PiGGy
het is echter wel draadloos(pc moet wel opstaan, maar dat is logisch)
het werkt als een soort router, ma dan alleen voor uw dsOorspronkelijk geplaatst door F@T LiL' PiGGy
het is echter wel draadloos(pc moet wel opstaan, maar dat is logisch)
Gvd, mn Nintendo Wifi stick heeft het begeven
Hij vindt de stick niet meer bij de installatie, en Windows zegt dat hij de hardware niet herkent
Deze morgen werkte het nog perfect
EDIT: Hij is dus volledig kapotNu moet ik weer naar Game Mania gaan
![]()
Laatst gewijzigd door tgc_9012; 25 november 2005 om 18:30
damn, das spijtigOorspronkelijk geplaatst door tgc_9012
![]()
Hopelijk krijg je een nieuwe.
Vraagje: mag je die wifi stick gewoon uittrekken of moet je "hardware veilig verwijderen" doen? Dit kan ook de oorzaak zijn dat het kapot is gegaan.
Ik had hem nog niet uitgetrokken toen hij stopte met werkenOorspronkelijk geplaatst door 128MB
Maar ik heb naar Game Mania gebeld, en dinsdag krijgen ze nieuwe binnen, en krijg ik een nieuwe.
Een goede namiddag ,
na mijn mario kart gisteren te kopen zit ik nu al een 5 uur te klungelen om via de wifi online te kunne spelen.
K heb thuis een draadloze router (linksys wrt54g) die tussen de lijst van nintendo staat als compatibel
de verbinding met de router is ok alleen kan hij daarna geen connectie maken met nintento wifi ( error code 52200 : The Access Point you are attempting to connect from is not connected to the internet or a firewall is blocking traffic necessary for connecting to Nintendo Wi-Fi Connection. What to do will depend on where you are trying to connect from)
Ik zit met deze computer wireless dus ik heb geen connectieproblemenen de firewall van de router staat ook af.
Daarna heb ik die port forwards gedaan (ds static ip gegeven) met de poorten die ze op de wifi site zeggen. juist hetzelfde probleem ...
in dmz met hetzelfde ip ook
is deze service al beschikbaar in belgie of is er iets dat ik over het hoofd gezien heb
merci op voorhand voor de hulp
waar kunt ge die lijst van compatibele verbindingen vinden?
Ik krijg altijd error code 52000, is er iemand die mij hierbij kan helpen. Het draadloos netwerk word wel herkend maar ik krijg geen IP-adres etc. toegewezen.
Naar uw statusgaan van het draadloos internet op uw pc (dus verbindingssnelheid ect.), ondersteuning aanklikken ofzo, dan zoude een venster moeten krijgen waar uw IP,... staat, dat allemaal invullen bij uw DS (Auto-recive IP: No)Oorspronkelijk geplaatst door wolfhound
Mijn Wifi stick is vanzelf weer beginnen werken
EDIT: Weer kapot
Weet iemand wat ik moet doen als Windows XP constant de boodschap "Het USB-apparaat wordt niet herkend" geeft?
EDIT: Oppeens werkt hij weer![]()
Laatst gewijzigd door tgc_9012; 27 november 2005 om 16:31
bij mij ind hij alles, hij connect naar mn pc, ik verleen hem acces, maar ik vind geen spelers. niet worldwide, niet continental,....
edit, zou het aan de xp hotfixen kunnen liggen waar mn pc mee is bezaaid ?
Laatst gewijzigd door Fir3wulf; 27 november 2005 om 21:43
er sta nu waiting for friend
edit, kan volgens ij heel da wifi prul weggooien, ik kan connecten op nintendo wifi ma ik kan nie spelen, leuk dus.....
staat uw firewall misschien op? da kan voor problemen zorgenOorspronkelijk geplaatst door firewulf1
heb geen firewall, enkel avast antivirus
windows heeft een ingebouwde firewall, maybe staat die op zonder het te weten? (netwerkverbindingen, en indien er een slotje bij de internetverbinding staat, staat uw firewall op)Oorspronkelijk geplaatst door firewulf1
staat er niet, sqnap het ook allemaal niet meer. Voor mijn probleem bestaan er blijkbaar geen oplossingen want ik heb al gegoogled en niks erover gevonden.
Spelers vinden kan soms wel een tijdje duren. Probeer eens af te spreken met een friend om tegelijk online te gaan ofzo.
ik heb altijd problemen bij de setup. iets met de gedeelde internetverbinding instelling. Hoe kan ik da oplossen
![]()
van wat ik nu van nintendo wifi heb gezien vind ik dat het ZUIGT. Ik heb de usb stick nu al 3 dagen en nog geen 1 match kunnen spelen. Ik blijf dus echt niet heel de avond wachten tot hij iemand heeft gevonden he (een half uur tot een uur vind ik wa lang)
Way to go nintendo.
Ik wil graag online maar het lukt nie kan er iemand eens helpen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)