In de hoek van ons toiletkamertje zit een spinnetje, type klein lijfje hele lange poten. Ik zie up close dat er baby spinnekes zitten aan te komen.
Het is niet dat ik een liefhebber van spinnen ben maar ik mep niet graag iets dood als het niks mis doet / niet in de weg zit. Er zit beneden in diezelfde hoek al zes maanden een spinnetje (genaamd Herbert) en die gaat soms op stap maar komt steeds terug. Hij zit daar in niemands weg en ik laat hem dus gerust.
Maar de spinnen materniteit moet het nu ook niet worden.... Dus kan ik dat beestje verplaatsen of is dat gevaarlijk voor haar en de offspring? Kan zij naar een struikje of moet ze eerder beschut blijven?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
IK moet daar niets van hebben van spinnen dus kan ik u geen tip geven. Vind het wel enorm grappig dat je die een naam gaf
Maar 't zal waarschijnlijk wel ergens beschutting zoeken. En weer via een kiertje naar binnen komen 
) Als je ze echt niet dood wil, dan kan je ze beter ergens op een zolder of in een garage loslaten. Dan kan ze weer ergens een web weven zonder dat je er de hele tijd op moet kijken.